..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

8 Temmuz 2009 Çarşamba

samsung i900 omnia ve star s5233a telefon için duvar kağıdı nasıl yapılır..

herkese merhaba.. öncelikle zırt pırt telefon değiştiren tiplerden olmadığımı belirtmek isterim.. ancak mevcut telefonumun şarjı artık 1 gün bile dayanmamaya başlayınca yeni bir telefon almak şart olmuştu.. bende uzun, ince araştırmalarım neticesinde yanda görmüş olduğunuz, ülkemizde de yeni piyasaya çıkan samsung s5233a model telefondan bir tane almaya karar verdim.. önümüzdeki günlerde telefonun özelliklerini, tasarımını ve kullanımını anlatan bir inceleme yazısı yazmayı planlıyorum.. o nedenle şimdi burada telefonun çok fazla ayrıntısına girmeyeceğim.. sadece şunu söyleyeyim beklediğimden çok çok daha iyi çıktı..

herneyse şimdi esas konumuza dönelim.. forumlarda bu telefondan satın alan bir çok arkadaşın ekrana duvar kağıdı atma konusunda sıkıntı yaşadığını farkettim.. normalde basit bir işlem olmasına rağmen bilgisayarla çok fazla haşır neşir olmayan kullanıcılar için kafa karıştırıcı olabiliyor.. işte adım adım telefona wallpaper yani duvar kağıdı yükleme işlemi:

1) öncelikle telefonumuzun ekran çözünürlüğü olan 240*400 piksel boylarında imajlar edinilir.. burada bulabilirsiniz..
2) ardından bilgisayarımızda başlat butonuna tıklayıp programlar menüsüne ordan donatılara oradan da paint programına ulaşıp açarız.. izleyeceğiniz yolu aşağıda görebilirsiniz..
3) programı açtıktan sonra CTRL+E tuşlarına basark ya da aşağıda ki resimde de görebileceğiniz gibi programın ana menüsünden "öznitelikler" ekranı açılır.
4) Bu ekrana aşağıdaki değerler girilir.. 720 ve 400 değerlerini mutlaka doğru giriniz..
5) Daha sonra "düzen" menüsünden "dosyadan yapıştır" komutu verilir. ve bilgisayarınıza yüklediğiniz 240-400 piksel boyutlarında ki imajlardan birisi seçilir.
6) İlk imajı yekledikten sonra aynı yol takip edilerek ikinci ve üçüncü imajlarda yüklenir. ikinci ve üçüncü eklediğiniz imajların konumunu ayarlamak için farenizi ya da klavyenizin yön tuşlarını kullanabilirsiniz.
7) gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra CTRL+S tuşlarına basarak hazırladığınız imajı bilgisayarınızda bir yere kaydedebilirsiniz. Kayıt ekranında ki "Kayıt Türü" seçeneğini mutlaka JPEG yapmalısınız.. GIF ya da PNG de olabilir.. Ama BMP formatı çalışmaz.. Buna mutlaka dikkat edin..

8) son olarak hazırladığınız imajı Bluetooth, usb kablo vs kullanarak telefonunuza yükleyin.. Ardından telefonunuzda ki dosyalarım menüsünden görüntüler e girin ve yüklediğiniz imaja tıklayın. ardından "ayarla" ya tıklayın.. ve "arkaplan"ı seçin.. grafiğin içerisine yüklenen çerçevenin herhangi bir köşesine tıklayıp imajınızın tamamını kapsayacak olana dek genişletin.. bu işlemi de tamamladığınızda boş bir yere tıklayıp ayarla deyin
önümüzdeki günlerde bu telefonla ilgili başka yazılar da yazacağım.. beni izlemeye devam edin ;)

18 yorum:

  1. Yalnız benimki windows xp değil ki windows 7 ve dolayısıyla da Paintlerimiz çok farklı ben bu "Dosyadan Yapıştır" olayını göremedim bizim paint te bunun alternatifi varmı acaba???

    YanıtlaSil
  2. Windows 7 de önce paint programını açın.. Ardından Home tuşuna basın.. Açılan araç çubuğunda en solda bulunan Paste seçeneğine basın.. Ardından Paste From diyin.. ;)

    YanıtlaSil
  3. yada kısaca ctrl+V

    YanıtlaSil
  4. ben bugan bu telefondan aldım nacres seni takip edecem .. özelliklerinden neler yapabildiğinden bahsedersen sevinirim

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler sevgili arkadaşim denicem yapamazsam sana dönücem bunu bilmeni isterim

    YanıtlaSil
  6. bu telefonun sürgü çabuk bozuluyor .ne yapabiliriz.arkadaşlar

    YanıtlaSil
  7. ALLAH razı olsun basit bişey ama insanın aklına gelmiyor cok saol

    YanıtlaSil
  8. aradığım sey buydu cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Gerçekten aradığım birşeydi Gerçi telefonum c3510 ama genede deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  10. ben yaptım hiç güzel olmadı fotoğrafın kaliteside düştü bulanık bişi oldu

    YanıtlaSil
  11. ayarla deyince sadece ortadaki çıkıyor "imajınızın tamamını kapsayacak olana dek genişletin." dediğin olayı nasıl yapacağız.

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar bu kadar uğraşacağınıza linkten bu programı indirin

    http://samsung-s5230-wallpaper-creator.software.informer.com/

    bu program telefonunuz için 3 resmi yanyana birleştirip boyutunuda ayarlıyor mutlaka indirinn benim telefonum corby ve bi sürü duvar kağıdı yaptım bile =)

    YanıtlaSil
  13. Bence asıl sorun "imajınızın tamamını kapsayacak olana dek genişletin." sorunu.Ona bir çözüm laızm.Böyle saçma birşey görmedim.1 resim var ve o resmi duvar kağıdı yapana kadar canın çıkıyor.

    YanıtlaSil
  14. arkadaş çok haklı şu sorunu adam gibi anlatsa bile birileri hiç de fena olmaz

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler gerçekten tam aradığım şeydi

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkürler bunu çok aramıştım

    YanıtlaSil
  17. süppppper oldu yha:D

    YanıtlaSil
  18. bnmki windows 2010 bn npıcmmmm

    YanıtlaSil