tek ders sinavini hallettim.. kabus bitti.. artık mezunum..

uzun zaman olmuştu bloglamayalı.. hatta yolladığım son yazıdan bu yana 1 ay dan fazla, yolladığım son adam gibi yazıdan bu yana ise nerdeyse 3 ay olmuş.. :oooha harbiden o ha! bu kadar koyvereceğimi bende tahmin etmezdim.. ancak yapım gereği, belki biraz abartmış olabilirim, bugün girdiğim tek ders sınavını kendim için hayat memat meselesi yapınca bu şekilde bir tablo ortaya çıkmış..

kolay değil.. okulun en despot hocası, bölümün en zor dersi, üstelik ingilizce, üstelik full ezber ve benim de ezber yeteneğim sıfır.. geçmek için minumum 60 almam gerekmekte ve ben bugüne kadar girmiş olduğum bu derse ait toplam 10 sınavda en yüksek 61 almışım o da vize sınavında.. hocanın "1 puana bile ihtiyacın olsaydı veremezdim kusura bakma" diyerekten 6 ay önce girdiğim tek ders sınavında beni 5 puanla bırakması gibi etkenler üzerimde ki tüm bu baskının sebebiydi..

neyseki artık bitti.. bugün girdim.. 66 aldım.. alnımın teriyle, bileğimin hakkıyla :) ve artık bu kabus bir son buldu.. bir dönemlik bir gecikmeyle de olsa artık mezunum.. artık tüm vaktimi esas ilgi alanım internete ve canımdan çok sevdiğim kız arkadaşıma ayırabileceğim :)

bu dönem boyunca dualarını ve desteklerini benden esirgemeyen herkese çok teşekkür etmek istiyorum.. darısı mezuniyet bekleyen diğer arkadaşların başına :)

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun kanka sevindim senin adına bende yazılarını öslemiştim bayadır boş bıraktın ortalığı artık okunuyoruzda en çok okunan 10 blog arasında bile yoksun :).En kısa sürede seni listelerde görmek dileğiyle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi