arşiv buldum patlatıyorum :D

geçtiğimiz günlerde blogger hesabımdaki adresleri gezerken yaklaşık 2 yıl önce açtığım, uzunca bir sürede açık tuttuğum ancak ardından hitlerindeki düşüş nedeniyle kapattığım bir adrese rastladım.. hatta ahanda burasıydı.. blogun ana sayfasını yok ettiğim için aradan geçen sürede siteye ait bütün indeksli sayfalar google'un db sinden silinmiş.. ancak hala benim elimde durmakta.. yaklaşık 300 küsür yazı yalan mı olsun.. tabiki de olmasın.. youtube videosu içeren yazıları eledim geriye kalan fotoğraflı resimli yazıları şimdi tek tek 1 liraya aktarıyorum.. yazmaktan üşendiğim şu günlerde elime geçen altın bi fırsat.. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi