Kayıtlar

2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

dünyada en fazla seyirciye oynayan futbol takimlari

Resim
dün karşıma çıkan bir haberde okuduğuma göre dünya futbolu üzerinde 2008-2009 futbol sezonu baz alınarak yapılmış olan bir araştırmaya göre, "en çok seyirci ortalamasına oynayan kulüp" İngiliz ekibi Manchester United olarak tespit edilmiş..

bu listeye türkiye'den ise sadece Fenerbahçe girebilmiş.. Sarı kanaryalar 34,559 seyirci ortalamasıyla 45. sırada yer almış..

İşte en çok seyirci ortalamasına oynayan 50 takım:

TAKIM ÜLKE SEYİRCİ ORTALAMASI
MANCHESTER UNİTED İNGİLTERE 75,304
REAL MADRİD İSPANYA 74,895
BARCELONA İSPANYA 73,913
BORUSSIA DORTMUND ALMANYA 73,802
BAYERN MUNICH ALMANYA 69,622
SCHALKE ALMANYA 61,361
ARSENAL İNGİLTERE 60,040
CELTIC İSKOÇYA 57,670
MİLAN İTALYA 57,066
INTERNAZIONALE İTALYA 55,185
HAMBURG ALMANYA 54,744
MARSEILLE FRANSA 52,376
STUTTGART ALMANYA 51,340
HERTHA BERLIN ALMANYA 49,695
RANGERS İSKOÇYA 49,533
KOLN ALMANYA 49,086
AJAX HOLLANDA 49,014
NEWCASTLE İNGİLTERE 48,750
URAWA REDS JAPONYA 47,609
BORUSSIA MONCHENGLADBACH ALMANYA 47,252
EINTRACHT FRANKFURT ALMANYA 47,20…

samsung omnia ve samsung star s5233a için tam 516 adet duvar kağıdı..

Resim
Yukarıda ki resimlerin üzerine tıklayarak duvar kağıtlarının nasıl göründüğü hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.. Arkaplanların hepsi 240x400 ve 400x400 formatlarında olduğundan cep telefonunuzun ekranına direk olarak oturacaktır. O nedenle herhangi bir şekilde duvar kağıtları üzerinde bir işlem yapmanıza gerek kalmaz..

Duvar kağıdı arşivini burada bulunan Rapidshare linki üzerinden indirebilirsiniz..

Duvar kağıtlarını 3 er li gruplar halinde birleştirip telefonunuza atmak içinse burada ki resimli anlatıma mutlaka bakmalısınız..

samsung i900 omnia ve star s5233a telefon için duvar kağıdı nasıl yapılır..

Resim
herkese merhaba.. öncelikle zırt pırt telefon değiştiren tiplerden olmadığımı belirtmek isterim.. ancak mevcut telefonumun şarjı artık 1 gün bile dayanmamaya başlayınca yeni bir telefon almak şart olmuştu.. bende uzun, ince araştırmalarım neticesinde yanda görmüş olduğunuz, ülkemizde de yeni piyasaya çıkan samsung s5233a model telefondan bir tane almaya karar verdim.. önümüzdeki günlerde telefonun özelliklerini, tasarımını ve kullanımını anlatan bir inceleme yazısı yazmayı planlıyorum.. o nedenle şimdi burada telefonun çok fazla ayrıntısına girmeyeceğim.. sadece şunu söyleyeyim beklediğimden çok çok daha iyi çıktı..

herneyse şimdi esas konumuza dönelim.. forumlarda bu telefondan satın alan bir çok arkadaşın ekrana duvar kağıdı atma konusunda sıkıntı yaşadığını farkettim.. normalde basit bir işlem olmasına rağmen bilgisayarla çok fazla haşır neşir olmayan kullanıcılar için kafa karıştırıcı olabiliyor.. işte adım adım telefona wallpaper yani duvar kağıdı yükleme işlemi:

1) öncelikle telef…

yeni zamlı üniversite harç ücretleri..

Resim
Bugün Yök tarafından yapılan açıklama da 2009-2010 öğretim yılı için üniversite harç ücretlerine bir başka deyişle katkı paylarına %8 oranında zam yapıldığı belirtildi.. Yıllık enflasyonun % 2 ler de olduğunu göğsünü kabarta kabarta söyleyen hükümet sözcüleri, işçilere % 2.5 - 3.5 arası zam teklif eden yetkililer % 8 lik zam oranının hangi sebeple yapıldığını nasıl açıklayacaklar merak ediyorum.. İşte yeni zamlar neticesinde oluşan ücretler:

- Tıp fakülteleri 591 TL,
- diş hekimliği ve eczacılık fakülteleri 494 TL,
- veteriner fakülteleri 386 TL,
- tıbbi biyolojik bilimler ve fizik tedavi ve rehabilitasyon programları ile teknik eğitim fakülteleri 281 TL,
- işletme Fakültesi 402 TL, mühendislik, mimarlık, mühendislik-mimarlık, inşaat, makine, maden, elektrik-elektronik, kimya metalürji, mühendislik ve teknik, uçak ve uzay bilimleri, ziraat ve orman fakülteleri, mimarlık ve tasarım fakülteleri 387 TL,
- gemi inşaat ve deniz bilimleri, deniz bilimleri, su ürünleri, denizcilik, tekstil teknik …

michael jacksonun cenaze töreni videosu izle..

Resim
Geçtiğimiz günlerde hakkın rahmetine kavuşan efsane pop yıldızı Michael Jackson'ın cenazesi nihayet bugün akşam saatlarinde toprağa verilecek.. ABD nin California eyaletinde, Los Angeles şehrinde defnedilecek Michael Jacksonun cenaze törenine yalnızca 11.000 kişi katılabilecek.. Oysa internette düzenlenen çekiliş için tam 1.6 milyon kişi müracaat etmişti.. NTV ekranlarında canlı olarak yayınlanacak Törene ait görüntüler ve video için lütfen tıklayınız..

dizel motorlu araçlarda hava filtresi değişiminin önemi..

Resim
Günümüz teknolojisi o kadar ilerledi ki, insanlar yakalama çabasında olabilmekiçin ekonomik güçleri ölçüsünde adeta birbirleri ile yarış halindeler. bu çeşitli sektörlerde olduğu gibi otomotiv sektöründe de geçerli.ç eşitli marka sahibi fabrikalar muhtelif özellikte ve teknolojik otomobiller üretmektedirler. günümüz koşullarında yakıt olarak benzinin pahalı olması ve daha çabuk yanmasına karşın turbo özellikli dizel motorlar üretilmiş ve çeşitli marka otomobillere akuple edilerek insanların kullanımına sunulmuştur. bu üretilen dizel motorlar içerisinde, 1.klasik dizel motorlar(kara motoru) 2.yeni nesil turbo dizel motorlar olarak sınıflandırabileceğimiz motor çeşitleri vardır. biz bu yazımızda çok basit ama çok önemli ve çokta ucuz bir tüyo vereceğiz. motorların yaşamları tabiri caizse insanlara benzemektedir .yani insan yaşamında nasıl ki su, hava ve yemek hayatın idamesi için *olmazsa olmazlardan ise* dizel motorlar içinde hava dolayısıyla hava filtresi çok önemli bir yer tutar. kl…

volkan demirel 4 yıl daha fenerbahçede..

Resim
Milli takımın ve Fenerbahçenin başarılı file bekçisi Volkan Demirel uzun süredir merak konusu olan transfer söylentilerine son noktayı koydu ve Fenerbahçe ile olan sözleşmesini 4 yıl daha uzattı.. Uzunca bir süredir yönetimle para konusunda anlaşma arayan Volkan 2.2 milyon euro isterken yönetim en fazla 1.6 - 1.7 milyon euro vereceğini belirtiyordu. Tam işlerin tıkanma noktasına geldiği düşünülürken Volkanın imza attığı haberi Fenerbahçe TV de son dakika gelişmesi olarak verildi.. Kalecinin ne kadar para alacağı belirtilmezken benim tahminim en az bi 1.7 milyon euro alacaktır yönünde.. 4 ile çarparsan 6.8 milyon yapar sen de düz hesap 7 milyon euro olsan.. Primler, bonuslar vs derken eminim 4 yılın sonunda 10 milyon euro ya yakın para geçecektir cebine.. Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış diyelim, işimize bakalım :)

tabata beşiktaşta haberi golleri videosu görüntüleri..

Resim
Geçtiğimiz sezon Gaziantepspor da forma giyen Tabata'nın Beşiktaş ile anlaştığı haberi az önce ajanslara düştü. Uzun süredir futbolcuyla ilgilendiği bilinen Beşiktaşın bu transfer için tam 8.5 milyon euro vereceği belirtildi. Bu rakam her ne kadar bana inandırıcı gelmese de İsmail Köybaşı için 3 oyuncu artı 6.5 milyon euro veren Demirören yönetimi Tabata içinde bu parayı verir. Bu sezon tüm dünyada ekonomik kriz var ama Türkiye liginde 3 büyükler tabir-i caizse para saçıyor.. Hayırlısı diyelim.. Bu arada benim bildiğim Tabata AMF olarak oynayan bir futbolcu.. Bu mevkide Delgado ve Yusuf'a sahip Beşiktaş bu transferle Delgado'yu da gözden çıkardığını göstermiş oldu.. Tabata ya Beşiktaşta başarılar..

EMO ne demektir, kimlere denir, emo lar ne yer ne içer ne giyerler..?

Geçtiğimiz günlerde, kayboldukları sanıldığı için haberlere konu olan, ardından sadece evden sıkıldıkları için İzmir'e tatile gittiklerini söyleyip ortaya çıkan 2 arkadaş genç kız ile Türkiye'nin gündemine EMO diye bir kavram oturdu.. Peki EMO ne demektir? Kime denir? Niye denir? İşte bu soruların cevabını arayan bu videoyu konu hakkında fikir sahibi olmak için mutlaka izlemenizi tavsiye ederim..



Kısaca özetlemek gerekirse EMO demek, özenti demek.. Tikki demek.. Artis demek.. İşi gücü olmayıp, baba parasıyla şımaran, para yoksa ilgiyle ya da ilgisizlikle şımaran, 3 kuruşluk aklıyla kendince olaylara yorum getirmeye çalışan, Türkçeyi katleten, genelde ve sıklıkla rock müzik, rap müzik dinleyen, tuhaf saç modelleri ve makyajlar kullanan yeni nesil gençlerimize EMO deniyor..

galatasarayın son transferi wesley sneijder kimdir, golleri, videoları, görüntüleri..

Bülent Uygun'dan boşalan teknik direktörlüğüne flash bir isim olan Frank Rijkardı getiren Galatasaray ardından önce kaleci LEo Franco ardından ise Abdulkader Keita ile anlaşmıştı. Şu günlerde ise dedikodular cimbomun son flash transferini Lincoln den boşalan 10 numaralı koltuğa Real Madrid li dünyaca ünlü oyuncu Wesley Sneijder'ı getirerek yapacağını söylüyor. Aşağıda kendisine ait güzel golleri izleyebilirsiniz..

michael jackson'ın hayaleti videosu..

Geçtiğimiz günlerde hayata gözlerini yuman Michael Jacksonın hayaletine ait olduğu iddaa edilen ilginç bir video, canlı yayında CNN kameraları tarafından kayda geçirildi. Görüntüyü inceleyenlerin bir çoğu 26. saniyede ortaya çıkan gölgenin bir insana ait olduğunu söylese de bu tez pek ilgi çekici bulunmadı. Videonun montaj olduğunu iddaa eden yorumlar ise CNN ekranlarında montaj yapılamayacağını iddaa edenler tarafından bastırılıyor. İşte o video:

internetten para kazanmanin yollari

Resim
http://www.bildirgec.org/yazi/yabanci-bildirgec-ler-yazarak-para-kazan
http://www.ekisler.com/
http://www.parakazanmak.org/
http://www.parakazanmayollari.com/
http://www.internettenpara.ws/
http://ekisler.wordpress.com/2008/05/28/evdeninternetten-ek-is-ve-para-kazanma-yollari/
http://www.onlinewebstats.com/Internetten-nasil-para-kazanabilirim-myayla.htm

Microsoft Windows 7 RC surumu yayinlandi

Resim
Mikrosoft Vista nin beklenenen performansi verememesi uzerine uzun zamandir yayinlamasi beklenen Windows 7 Rc surumunu Technet ve MSDN uzerinden turkce, ingilizce, almanca, japonca ve ispanyolca surumlerini yayinladi..
Windows 7 nin Vista' nın bir çok kisi tarafindan yerden yere vurulan hantalligini asan ve cok daha görsel ve kullanılabilirligi yuksek bir isletim sistemi oldugu belli oluyor kullanıcılar tarafindan yapilan feedbacklerden...

Eurovision 2009 yarışması 1.si Norveç' in parçası

Azerbaycan Aysel and Arash always sarkisi

Eurovision Azerbaijan 2009 (sf2) - Aysel & Arash - Always
by jief75
Eurovision 2009 da son anda 3. iken 2.olan Azerbaycan' in sarkisini ben cok begendim.. izlemek isteyenler icin video ekledim.. oldukca hareketli ve basarili bi parca olmus..

atv bir şarkısın sen yarışması

Resim
atv nin beğenilen yarışma programı ''bir şarkısın sen'' de bu hafta yine birbirinden yetenekli çocukların yarışmalarını seyredeceğiz.. benim favorim şebnem keskin.. allah vergisi müthiş bir caz gırtlağı olan şebnem in sesini ilk duyduğumdan beri yarışmayı her hafta takip eder oldum.. eminim dinleyenler de en az benim kadar etkilenmiştir..
bence Türkiye ye cazı sevdirecek şebnem..ilk kez new york new york parçasını dinlemiştim.. bakalım bu hafta nasıl olacak..yarışmacıların hepsi birbirinden yetenekli ama dedim ya şebnem benim kalbimi fethetti :)

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

Bu adamı gördükçe insanlığa olan inancım, geleceğe dair beklentilerim yerle bir oluyor.. Hayattan soğuyor, intihar etmek istiyorum.. Bu kadar saçmalamanın manası nedir? Acaba bu adam televizyonda kendi klibini gördüğünde izlerken ne düşünüyor? Telekominikasyon Kurumunun Mustafa Topaloğlu videosu içeren siteleri de kapatması lazım bence..

daha az uyumak, uyku süresini azaltmak için..

Resim
son günlerde kafamı kurcalayan projelerime daha fazla vakit ayırabilmek için, kendime yeni bir uyku programı geliştirmeye karar verdim.. bunun için biraz araştırma yaptım ve uyku süremi sağlığımı ve günlük yaşantımı tehdit etmeyecek şekilde ne kadar düşürebileceğime karar vermeye çalıştım.. bu araştırma esnasında bilmediğim bazıbilimselgerçekler ve tuhafıma giden metodlarla karşılaştım.. uykunun da kendi içinde kısımlara ayrıldığını ve farklı safhalarının olduğunu öğrenmem benim için iyi oldu.. ancak da vinci, napolyon, lord bayron, thomas jefferson gibi değerli zatların uyguladığı ve "da vinci uykusu" olarak adlandırılan olaya girişemeyeceğimi anlamam tam bir hayal kırıklığıydı.. bu metodla her 4 saatte bir 20 dakika-yarım saat kestirerek gün boyunca ayık kalınabiliyormuş.. ancak her 4 saatte bir uyuyabilmek için boş olmak lazım.. işyerinde patorna her 4 saatte bi uyucam ben dersem, bu isteğimi pek hoş karşılamaz sanırım :)

herneyse.. gelelim neticeye.. kendi çapımda yaptığı…

tek ders sinavini hallettim.. kabus bitti.. artık mezunum..

Resim
uzun zaman olmuştu bloglamayalı.. hatta yolladığım son yazıdan bu yana 1 ay dan fazla, yolladığım son adam gibi yazıdan bu yana ise nerdeyse 3 ay olmuş.. :oooha harbiden o ha! bu kadar koyvereceğimi bende tahmin etmezdim.. ancak yapım gereği, belki biraz abartmış olabilirim, bugün girdiğim tek ders sınavını kendim için hayat memat meselesi yapınca bu şekilde bir tablo ortaya çıkmış..

kolay değil.. okulun en despot hocası, bölümün en zor dersi, üstelik ingilizce, üstelik full ezber ve benim de ezber yeteneğim sıfır.. geçmek için minumum 60 almam gerekmekte ve ben bugüne kadar girmiş olduğum bu derse ait toplam 10 sınavda en yüksek 61 almışım o da vize sınavında.. hocanın "1 puana bile ihtiyacın olsaydı veremezdim kusura bakma" diyerekten 6 ay önce girdiğim tek ders sınavında beni 5 puanla bırakması gibi etkenler üzerimde ki tüm bu baskının sebebiydi..

neyseki artık bitti.. bugün girdim.. 66 aldım.. alnımın teriyle, bileğimin hakkıyla :) ve artık bu kabus bir son buldu.. bir dön…

avrat bulma formülü..

Resim
napolyon ne demiş heryerde para para para.. :D:D

alkolik bebekler..

Resim
bu çocuklar şimdiden böyleyle kimbilir yarın büyüyünce nasıl olurlar... :D

cukulata klavye...

Resim
çukulata hastaları için bir güzellik daha... klavye şeklinde olan bu çikolatayı kim yemek istemez... :D ctrl+alt+del 3 ünü birden yiyeceksin :D

erkek ve kadın kalbi arasındaki farklar..

Resim
yorum yapmaya gerek yok sanırım fazla... :D

yok daha neler..

Resim
kurbağa balıka tecavüz etmiş.. üstelik yaptığı öküzlüğü anlayınca da cinnet geçirip balığı öldürmüş :D

mutlu bir aile manzarasi.. family portrait :D

Resim
baba oğul yayılmış oturuyolar.. bebek çok şirin aynı babasının kopyası.. :D

eğlenceli bir karikatür..

Resim
her sınıfta mutlaka bi inek öğrenci vardır.. :D

güzel bir karikatür daha...

Resim
öyle soruya böyle cevap... :D

balık hafızası..

Resim
komik bir karikatür daha :D

çok şirin bi kedi...

Resim
çok sevimli bi kedi :)

bir milletvekili adayı :abdurrahman boztaş..

diğerleri gibi fırıldak olmadığını savunan bağımsız milletvekili abdurrahman boztaşın izlerken gülmekten yarılacağınız internete düşen reklam filmi.. :D

cinnet geçirten matematik problemi..

Resim
büyük bir sabırla işlemi sürdüren öğrenci sonunda dayanamayıp cinnet geçirmiş :D

yurdum insanından mükemmel bir murat 124 çalışması daha...

Resim
adam murat 124 ün üstünü kesip satışa sunmuş ilanda yazılanlara dikkat ederseniz arabanın baya bi ilgi çekici fonksiyonları var..bence biraz düşünün bu araba kaçmaz :D

ilginc bir cikma teklifi..

Resim
yurdum insanından ilginç görüntüler devam ediyor :D aslında güzel tasarlanmış..her nekadar kızın farklı bi cevap verme seçeneği olmasa da iyi düşünülmüş.. kendisine yakın olan seçeneği kağıttan kopartması yeterli :D

tuhaf emzik tasarimlari..

Resim
çok şirin bi bebek.. sanki emzik seçimi daha iyi olabilirdi :D

güzel yurdumun insanından bi çalışma daha...

Resim
adam arabasını tamir ediyo..yalnız arabayı o şekle nasıl getirebilmiş merak konusu :D

başlamadan biten bir windows 7 deneyimi..

Resim
ulan ilk defa merak ettim; sistem kurmakla harcayacağım zamanı, herşeyi göze aldım bi beta meta ama olsun bi deneyeyim şu windows 7 yi dedim.. demez olaydım.. benim gibi üşengeç bi adama bu kadar zulüm yapılır mı?

indirme işlemine başlamadan önce bi login olduk sisteme.. sonra gereksiz bi form doldurduk.. bu bile beni sistemden soğutmak için yeterliydi ama asıl eziyet daha yeni başlıyordu :)

önce microsoft'un download yaparken bizi kullanmak zorunda bıraktığı java ile hazırlanmış indirme yöneticisi program, %16 da hata verdi.. ardından geri döndüğümde "file size mismatch" hatası yüzünden "resume"yapamıyoruz abi istersen"start over"yapalım ekranıyla karşılaştım.. lanet olsun yap bari dedim yapmadı.. bi daha dedim yine yapmadı.. bi daha dedim bu seferde "tamam abi basıp durma şu düğmeye indirme kuyruğuna aldık sizi başlicak birazdan download, az sabret" diye fırça yedim sistemden.. homurdanarak çıkan bu mesaja okey dedim.. ve beklemeye başladı…

hız treninde korkulu anlar...

Resim
nerdeyse korkudan altına yapacak zavallı çocuk :D annesi de güya korkmasın diye destek oluyor yalnız ikisi de çok komik :D

lise diplomasi..

Resim
li

turk isi ucak..

Resim

otopark tarifesi...

Resim
adamlar otoparkın tarifesini tüm ihtimalleri düşünerek düzenlemişler... :D

yorumsuz.. :D:D

Resim

Counter-Strike oyunu kim 500 milyar ister....

Resim
kim 500 milyar ister programında popüler oyunlardan Counter-Strike sorusu...

azerbaycanda bir gazeteden yazi..

Resim
azerbaycan tv1 den seçmeler...yalnız azerbaycanlıların selülitlere yaklaşımlarına bittim :D

şaşkın çocuk...

Resim
çocuk fena şaşırmışa benziyo...

trabzon da bir evin kapısı..

Resim
trabzonda bir evde kapının zili içerde :D yorumsuz...

arabalar soğukta bulundukları zeminde buz tutmuş...

Resim

ronaldinhodan destek sozu... o bile destekliyor..

Resim