..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

31 Ekim 2008 Cuma

yeni sezon cnbc-e ve e2 dizileri hakkında ilk izlenimlerim..

takip edenler bilir cnbc-e ve e2 kanallarında bu sezon yine birbirinden güzel yeni diziler vizyona girdi.. çok fazla boş vaktim olmadığından, ne yazık ki hepsini birden takip edemiyorum.. şu ana kadar the big bang theory, gossip girl, mad men ve breaking bad dizilerini izleyebilme şansı buldum.. hatta mad men hariç diğerlerini full izlediğimi hatta ve hatta bitirdiğimi bile söyleyebilirim.. evet haklısınız, biraz dizi fanatiğiyim.. sinemayla aram pek yokturbu nedenle olanca enerjimi dizilere ayırıyorum.. herneyse geçelim izlenimlere..

1) the big bang theory

kesinlikle evet kesinlikle bugüne dek izlediğim en iyi komedi dizilerinden birisi.. bu alanda seinfeld la başlayan yolculuğuma, the king of queen ile devam etmiş, how i met your mother la da zirve yapmıştım.. tam poiyasada başka komik dizi kalmadı derken birden bu dizi çıktı.. açıkçası bayıldım.. himym ın yerini belki tutamaz ama emin olun eksikliğini de hissettirmez..

2) gossip girl

bi çok kişi kız dizisi olduğunu düşünüyor dedikodu kelimesini duyunca.. ama dizinin içerisinde kızların uzak olduğu ve anlayamayacağı bir çok ayrıntı gördüm.. yapımcılar bence bu diziyi yaparken, senaryoyu planlarken erkek izleyicileri de dizinin hedef kitlesi içerisine koymuş.. onun haricinde bana uzak ve soğuk gelen tek şey yaşanılan hayatlar.. liseden mezun olalı 7-8 yıl geçmiş birisi olarak dizide ki karakterlerin hayatlarının ve yaşam tarzlarının bizimkilerle uzaktan yakından alakası olmadığını söyleyebilirim.. yaşam standartlarına değinmek bile istemiyorum :) uzun zamandır bu tarz farklı bi tatta dizi seyredememiştim açıkçası o nedenle ben beğendim diyorum.. ama eminim nefret eden de birsürü kişi vardır ya da olacaktır :)

3) breaking bad

bir kimyager olarak bayıldım diyebilirim.. türkçeye "yoldan çıkmak" ya da "kötü yola düşmek" olarak çevirebileceğimiz dizinin aslında ağır bir işleyiş mekanizması var.. olaylar biraz ağır gelişiyor.. sanırım bunun sebeplerinden biriside dizinin 40 dakikalık bölümler halinde çekiliyor oluşu.. 1. sezonunda zaten 7 bölüm var.. ama eminim devamı çekilecektir.. farklı konusu ve tarzıyla, amerikan aile yapısı ve kültürüne ufaktan değinilmiş.. malcolm in the middle dizisinde bab rolünü oynayan eleman burda da döktürüyor.. zaten en iyi erkek dalında emmy ödülünü de kaptı.. "what up, yo" selamıyla özdeşleşen yardımcı eleman da bomba.. zaten beremin aynısını da takıo o yüzden de sevdim çocuğu :p bu dizi kesinlikle izlenmeye değer bence..

4) madmen

mad men hakkında ne yazık ki çok fazla bişe söyleyemicem zira çok fazla izlemedim.. sadece bi kaç bölüm.. o da dizinin tamamı hakkında yorum yapmaya yetecek kadar aydınlatmadı beni açıkçası.. ama ne yalan söyleyeyim ben bu diziye pek ısınamadım.. kötü olduğunu asla iddaa etmiyorum keza madmen bu sezon en iyi dizi dalında emmy ödülü aldı.. ben sıkılıyorum ya bu diziyi izlerken..

bu diziler haricinde bu sezon başlayan "the tuders" ve "the starter wife" dizilerini ne yazık ki izleme şansı bulamadım pek.. ancak reklamlardan görebildiğim kadarıyla "the tuders" kralın önüne geleni becerdiği bir dizi hüvviyetinde.. cnbc-e bu dizinin reklamlarını yaparken nedense sadece dizideki sevişme sahnelerini kullandı.. ingiltere kralı henry'nin hayatı sanki yalnız karıların kollarında geçmiş gibi.. :D bu dizileri de eğer izleme şansı bulursam onlar hakkında da yorumlarımı yazmayı düşünüyorum.. sizde aklınızdan geçenleri paylaşın lütfen..

kredi karti aidatlari kalkıyor..

daha önce kredi kartı aidatlarıyla ilgili şu şekilde bi yazı yamıştım.. bilmiyorum orada bahsi geçen olay mı etkili oldu ama sanayi ve ticaret bakanı zafer çağlayanın açıklamasına göre kredi kartı aidatlarını kaldırabilmek için gerekli olan hukuki ve yasal süreç başlatılmış.. bu süreçin uzunluğu hakkında kesin bi fikrim yok.. ancak, nihayet bu konuda elle tutulur bir çalışmanın yapılmaya başlanması umut verici.. umarız hazırlanacak olan yasada bugüne kadar vermiş olduğumuz aidatlarımızı geri almamızı sağlayacakta bi madde olur..

24 Ekim 2008 Cuma

sonunda bu da oldu: blogger.com ve blogspot.com'a erişim engellendi..

şu dakika itibariyle hatta tam olarak bugün saat 16:00 dan itibaren blogger.com ve blogspot.com uzantılı tüm servislere erişim engellenmiş durumda.. henüz sebebin ne olduğuna dair bir açıklama yok.. youtube den sonra ikinci bir şok ta bu olsa gerek.. böyle yasakçı ve sansürcü zihniyetle türkiye santim ilerleyemez bilişim sektöründe.. yapana da yaptırana da yazıklar olsun.. onlarca insanın yıllardır, aylardır emek verip tuttukları blogları yalan oldu.. peh..

haa unutmadan, bu da yasaklı bloguma attığım ilk post oldu :)

22 Ekim 2008 Çarşamba

yurdum insanı: adressiz fatura..

şanlıurfa siverekte yaşayan "siverek marangozlar ve inşaatçılar odası başkanı kafur ordu isimli vatandaşa gsm firması tarafından yollanan faturanın adres kısmında “Adres madres yok kardeşim:)” yazısını gören PTT görevlileri gibi bende gözlerime inanamadım şahsen.. güzel dalga geçmiş adam operatörle :D gsam şirketlerine verdiğimiz bilgiler kontrol bile edilmiyo demek ki..

bu arada ptt görevlisi orduyu daha önceden tanıdığı için faturayı kendisine ulaştırmış..

21 Ekim 2008 Salı

fenerbahçe arsenal maçı azeri ans tv de..

bu akşam karşı karşıya geleceğimiz arsenal ile oynayacağımız şampiyonlar ligi her zaman olduğu gibi yine star tv de ve şifreli olarak yayınlanacak.. evinde d-smart ya da digiturk olmayan yalnızca uydudan tv izleyen benim gibi vatandaşlar için bu akşam tek çare yabancı kanallar olacak.. astra ve türksat uydularında yayın yapan aşağıda frekanslarını bulabileceğiniz 2 farklı kanaldan maçları şifresiz ve naklen izleyebilirsiniz.. üstelik premiere sport ta türkçe izleme seçeneğide mevcut.. ;)

premiere-sport: 11720 h(yatay) 27500 (astra)
ans tv: 11800 h(yatay) 2400 (turksat)

16 Ekim 2008 Perşembe

bu adam nereye kayboldu..

bilmiyorum farkında olan var mı yok mu ama yaklaşık 1 aydır belki daha da fazla oldu 1 lira ya hiçbişe eklenmiyor.. bu adama ne oldu, niye yazmıyo acaba diye merak eden var mıdır acaba çok merak ediyorum.. bi azohba yorum bıraktı geçen zaman içerisinde.. kendisine teşekkür ediyorum ilgisinden dolayı.. :D

neyse ilerleyen günlerde hasarı telafi etmeye çalışacam.. 1 lira v2 mi geliyor diye sorarsanız sanmıyorum ona daha var artık daha sık bloglucam.. daha fazla post kasacam :D

lost dizisiyle ilgili komik bir video..

lost dizisinde doktor jack karakterini canlandıran matthew fox, asansörde hayranlarıyla birer birer karşılaşmaya başlar ve akabinde olaylar gelişir :D lostu izleyenler için komik olabileceğini düşünüdüğüm bir video.. bi bakmanızda fayda var :D