..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

29 Mart 2008 Cumartesi

blograzzide günün blogu oldum :)

az önce farkettim; 29 mart saat 00:00 itibariyle 1 lira, blograzzi anasayfasında günün blogu kisvesi altında tanıtılmaya başlanmış.. şansımın dönmeye başladığını hissediyorum.. neye göre, kime göre o noktaya seçildiğim hakkında pek bi fikrim yok ama rasgele seçilmediğimde kesindir heralde :) hayırlısı olsun diyelim, 1 lira yı o noktaya layık gören herkese teşekkürler.. :)

27 Mart 2008 Perşembe

kurtlar vadisi pusu muronun muthis performansi..


"lanet olsun içimdeki insan sevgisine, senin içindeki ana sevgisine"... "dul karı çocuğu" :D:D

pusunun 31. bölümünde coşan muro nun çetonun annesine hitaben kadın programı takliti yaptığı müthiş performans :D

youtube az once acildi..

yalama yaptınız mk siteyi.. bi aç bi kapa bi aç bi kapa.. :D youtube yetkilileri kapatma sebebi olan videoları siteden kaldırmışlar, bundan sonraki türkiye yasalarına aykırı düşecek içerikler içinde yetkililerle her türlü işbirliğine hazır olduklarını belirtmişler.. brehh..

kendini internetten satan futbolcu..

az önce haber sitelerinde takılırken rastladığım oldukça ilginç bir haberi sizlerle paylaşmak istedim.. istanbulda imesspor klubünde amatör kümede top koşturan, kendini "fantastik forvet" olarak tanımlayan, genç futbolcu 3. ligde top koşturmak istediğini belirtip gittigidiyor.com sitesi üzerinden kendisini açık arttırmaya çıkarmış.. bence müthiş yaratıcı bir fikir.. tebrik etmek istiyorum bu futbolcuyu.. 5000 YTL den pazarlığı başlatan arkadaşa 1 hafta içerisinde 6100 YTL veren talip çıkmış.. isminin açıklanmasını istemeyen bu kulübe ve genç futbolcuya başarılar diliyorum.. :)

18 Mart 2008 Salı

okudur.com yeni forum sitemiz..

evet farkındayım sağda, solda onlarca, yüzlerce, binlerce değil belkide onbinlerce forum sitesi var.. girişimci bir webmaster olarak girişilecek belkide son eylem bir forum sitesi açmak.. ama işte insanın içinde biriken tutku sınır tanımıyor ne yazık ki.. yıllardır içimde hep kendime ait bi forum sitem olsun uktesi vardı.. tesadüf eseri de dün gece bu ukteyi doldurdum.. yeni bi forum sitesi açtım.. adresi yandan da görebileceğiniz üzere okudur.com... içeriğinden, konseptinden çok fazla söz etmeye gerek yok.. bildiğin forum işte.. tek farkı belki şu olabilir.. yöneticisi ben olacağım için seviyeli insanlarla dolu olmasına özen göstercem.. hitmiş, paylaşımmış, reklam, paraymış hiç bi kaygım yok.. tembel ve üşengeç insanlar güzel vakit geçirsin, arkadaşlarımla buluşayım yeter.. sizde eğer benimle aynı fikirdeyseniz eğer bi bakmanızı üye olmanızı tavsiye ederim.. hepi topu 3 dakkanızı almaz :) buyrun..

17 Mart 2008 Pazartesi

cinlilerden 365 gun bekleme suresine sahip cep telefonu..



çinli arkadaşlar yine çalışmış, didinmiş, boş durmamışlar ve tamı tamına 365 gün bekleme süresine (evet yanlış duymadınız tam 365 gün yani 1 sene) sahip bi cep telefonu geliştirmişler.. nokianın N serisi telefonlarına benzeyen ve çakma bi N95 havası taşıyan LionKing800 sahip olduğu 16,500 mAh (bendeki samsung X200'ün bataryası sadece 800 mAh) lık batarya sayesinde 3-5 gün konuşma süresine ve 365 gün bekleme süresine sahip.. fiyatı ise sadece 145 $ mış..

16 Mart 2008 Pazar

2 günde neler değişmiş..

çeşitli sebepler nedeniyle internetten uzak kaldığım 2 günde 2 önemli gelişme olmuş..

bunlardan ilki uzun zamandır takip ettiğim ancak eminim bir çok kişinin varlığından bile haberdar olmadığı türk girişimcilerimiz, türk yazılımcılarımız tarafından geliştirilen hakia arama motorunun türkçe versiyonu hazırlanmış.. artık hakia ya girdiğimizde türkçe arayüzle ulaşıp, aramalarımızı yapabileceğiz.. hakianın performansı ,tabi ki şu an için google'la kıyaslanamaz ancak; mantıksal olarak adlandırılan semantic teknoloji üzerine yatırım yapan hakia eminim ileride google için ciddi bir alternatif olacaktır.. zatende sloganlarını "türküz, doğruyuz, çalışkanız ve google'a rakibiz.." yapmışlar.. desteklemek lazım..

ikinci önemli gelişme ise youtube'ün mahkeme kararıyla yeniden engellenmesi.. artık tek kelimeyle boku çıktı bu işin.. zırt pırt açıp kapatmaktan dnsler yalama olacak nerdeyse.. internette sansür oldukça anlamsız geliyo bana.. yani neyi engelleyebiliosun ki girmek isteyen zaten en basitiniden hidemyass kullanarak bile siteye erişebiliyo.. yapacaksan bişe git o engellemeye sebep olacak videoları kim yayınlamış onları bul.. işin sansür boyutunun yanında birde youtube sayesinde ekmek yiyen onlarca webmaster var.. bu adamların günahı ne..

new york'ta vinç kazası..

ne zaman bir yerde gökdelen inşaatı görsem ya da discovery channel da falan bu tarz mühendislik üzerine belgesel izlesem hep merak ederim ve kendi kendime sorarım: "ulan bu öküz gibi vinçler nasıl öyle dengede duruyolar.. bi bişe olsa da yıkılsalar noolur acaba, ne kadar zarar verirler etrafa" die.. işte bugün bu merak ettiğim soruya cevap bulmuş bulunmaktayım.. new yorkta bu devasa vinçlerden bi tanesi devrilmiş.. olayda ne yazık ki tahmin ettiğim gibi onlarca yaralı varmış, 4 kişide ölmüş..

My condolences to the families of the victims...

11 Mart 2008 Salı

hayatınız reyting olmuş mk!!!

an itibariyle şu anda show tv ekranlarında yayınlanmakta olan ahmet çakarın da yorumcu olduğu 6 pas programında daha önce hiç görmemiş olduğum bi şekilde ahmet çakarla dalga geçiliyor.. gülsem mi ağlasam mı bilemedim walla.. tamak yani adam bi laf etti, bende fenerliyim bende gıcık oldum ama yüzüne karşı da bu kadar kafa yapılmaz ki.. adamın konuşurken resmen sesi titriyor.. tam 10 tane farklı vtr gösterdi kanal çakarla dalga geçmek için.. ekranda devamlı çakarın photoshop marifeti bikinili fotoğrafları dönüyor.. ayıp denen bişey var.. reyting uğruna show tv nin 6 pas programının adamın arkadaşlarının yaptığı hareketlere bak ak yaa... ahmet hoca ana avrat düz gitse bunlara inanın müthiş olur.. cuk otururur tam..

edit: bütün sözlerimi geri alıyorum.. meğer alan razı satan razıymış.. adam reyting uğruna kıvırdıkça kıvırıyor.. ne kadar gereksiz bir insansın sen..

nohut pilav sen ne harika bişeysin..

şu an önümde tam bir tabak yanda fotoğrafta görmekte olduğunuz nohut-pilav karışımından bulunmakta.. başka bir tabak taze yapılmış ev yoğurtu da bu muhteşem ikiliye müthiş bir keyifle eşlik etmekte.. kimileri suşi sever, kimisi lazanya, kimisi burger ya da başka bişe herneyse ama benim en sevdiğim yemek nohut-pilav! bu saydığım yemeklerin tümünü tattım ama bu lezzet bambaşka bişe ya.. bitiyorum sana.. yemeden yanında bile yatarım.. hele bide yanında taze ekmek filanda varsa varya oooofff hakkaten tadından yenmez.. herkesin hazır hayattayken mutlaka yaşaması gereken bir deneyim olduğunu düşünüyorum.. bu lezzeti tatmamazlık etmeyin sakın.. :D siz bi düşünün, ben önümdeki tabağı hemen 2 dakka bi boğup geliyorum :D

10 Mart 2008 Pazartesi

borsastar sanal portföy yarışması..

kendimi bildim bileli, taa ortaokul çağlarından beri, içimde borsaya karşı özel bir ilgi olmuştur hep.. merak ederim o düşüşler, ani yükselişler nasıl gerçekleşir.. imkb salonunda ordaki broker lar ms-dos görünümlü monitörlerden ne anlarlar da ne yaparlar..? e tabi lise, üniversite falan derken baya bi bilgi sahibi olduk borsa ve işleyişi hakkında.. bilgi sahibi oldukça, konu üzerinde bilgi sahibi olmaya başladıkça merakım, ilgim, hevesim daha da arttı.. ancak tabi belli bi yere kadar.. pratik yapma şansın olmazsa eğer her diğer hobide olduğu gibi bundan da soğuyosun.. işte bu noktada teknolojinin de yardımıyla sanal portföy oyunları devreye giriyo.. yaklaşık iki sene önce müptelası olmuştum sanırım finansbank yapmıştı.. sonra bi ara akbank yapmıştı.. şimdide, son olarak, ayatırım "kazanmak için alternatif çok" sloganıyla borsastar oyunuyla tanıştırıyor bizleri.. başlangıç olarak sanal 100,000 YTL sahibi oluyorsanız .. ardından çeşitli yatırım araçları ile bu parayı yükseltebildiğiniz kadar yükseltmeye çalışıyorsunuz.. yarışma sonucunda birinciye, ikinciye, üçüncüye, dördüncüye ve beşinciye de çeşitli hediyeler var :) ben portföyümü 2 günde 104,000 YTL yaptım bile :D

8 Mart 2008 Cumartesi

cumhuriyet gazetesinin yeni tv reklamlari..


cumhuriyet gazetesi geçtiğimiz günlerde kabul edilen üniversitelerde türbana serbestlik yasa değişikliği ve türban temasını hedef göstererek, cumhuriyetimizin elden gittiğini, cumhuriyetimize sahip çıkmamız öğütleyen iki yeni televizyon reklamı hazırlamış.. henüz tv de rastlamadım, ne zamandan beridir dönüyo onu da bilmiyorum ama ben bugün nette gezinirken gördüm bu videoları.. siyasi konularda pek fazla yorum yapmıyorum blogumda ama kesin olan bir gerçek var ki o da cumhuriyetimize sahip çıkmamızın gerekliliği..

7 Mart 2008 Cuma

kapsamlı türkçe haber siteleri analizi..

son zamanlarda bir çok forumda ve blogda haber portalları üzerine tartışmalar görmeye başladım.. yok işte şu site bu kadar kazanıyo.. o site o kadar kazanıyo.. bunda çok reklam var.. öbürkünde az var.. o site firefoxta sapıtıyo.. girince bilgisayarım kilitleniyo.. hatta o sitede virüs varmış vs.. bissürü şey.. bunun üzerine bende her ne kadar üzerime elzem olmasa da, bu konu üzerinde çok büyük bir guru olmasamda kişisel görüşlerim ve tercihlerim doğrultusunda alexa verilerine dayanarak ülkemizde en çok ziyaret edilen haber siteleri olarak ifade edebileceğim ilk 11 siteyi birbirleriyle karşılaştırdım.. 100 üzerinden puanlar verdim.. hangisi haber, hangisi hit peşinde.. hangi haber sitesinin dini imanı para olmuş, hangisi kullanıcı memnuniyeti üzerine yoğunlaşmış karar vermeye ve bu tespitlerimi sizlerle paylaşmaya çalıştım..

puanlama yaparken en çok dikkat ettiğim noktalar; sitelerin web 2.0 mantığına yaklaşımı, reklam yerleşimleri ve yoğunluğu, yeni teknolojileri destekleyip desteklemediğiydi.. firefoxta saçma salak gözüken tasarım hatalarına sahip sitelerden nefret ettim.. puanlardan farkedersiniz zaten :)

güzel bir girişten sonra artık değerlendirmelere geçebiliriz..

Haber3 - Alexa: 9,959 - PR: 5

firefox testinden en düşük puanı alan haber3, tabiri caizse ie hariç diğer tüm tarayıcılarda zıçıyor.. yok yani sitenin web 2.0 gibi bir konsepti de yok zaten madem css falan olmadıysa tablo fln kullanın, temel tasarım öğelerinden faydalanın böylece siteniz firefox uyumlu olsun.. bu arada firefox neden bu kadar önemli diye soruyorsanız eğer onu da şu şekilde izah edeyim: artık türkiyede bile başta bilinçli kullanıcılar olmak üzere internet kullanıcılarının %25i firefox kullanıyor.. kaba bir hesapla eğer bu siteye günde 100,000 kişi giriyorsa haber3 yöneticileri bu 100,000 kişinin 20,000-25,000 ini sallamıyor demektir.. bu da asla azımsanamayacak bi rakam.. herneyse.. reklam yoğunluğuna baktığımızda anasayfada toplam 11 reklam birimi var ve bir çoğu uyumsuzluk nedeniyle içeriğin üzerine çıkmış.. haberlerin güncelliğine baktığımızda ise bugün gerçekleşen talabaninin ankara ziyareti gibi gündemi meşgul eden önemli bir haber hakkında topu topu 3 paragraf bi yazı var.. adam gittimi belli deil.. ne demiş bilinmiyor.. haber güncel olmadığı gibi aynı zamanda kalitesizde.. öte yandan sitede "seksi fotoğraflar için tıklayınız" gazeteceliği pek görülmüyor.. kazandığı tek artı puan belkide bu..

puan: 55

EnSonHaber - Alexa: 8,687 - PR: 4

yayın hayatına kısa bir süre önce başlayan ensonhaber firefox'a en uyumlu sitelerden birisi.. görebildiğim tek hata soldaki küçük video haber widgetının çalışmaması.. o da çok önemli değil açıkçası.. ana sayfada ki reklam yoğunluğu ise oldukça düşük.. ben yalnızca 3 reklam birimi görebildim ve bunların da hiçbirisi içeriği gölgeleyecek boyutta değildi.. onun haricinde sayfanın en altındaki text linkler dikkatimi çekti.. eğer bunlar site sahipleri tarafından ensonhaberin pr ve hitinden faydalanmak üzere verilmiş reklamlarsa güzel.. çünkü alan memnun satan memnun üstelik ziyaretçilere de en ufak bir rahatsızlık vermiyor.. haber kalitesi ve güncelliği ise oldukça iyi.. gençlerbirliği-beşiktaş maçı için maçın bitiminden yaklaşık 1 saat sonra hemen bir foto galeri hazırlanmış ve ayrıca maçtaki önemli olaylar da anlatılıp kısa da olsa bi analiz yapılmış.. foto galeri demişken seksi fotoğraflar gazeteciliği ensonhaberin de önemli hit kaynaklarından biri olsa gerek zira sitede gereğinden fazla bu tarz linkler mevcut.. burdan biraz eksi puan verecez artık.. hoş olmayan bir başka şey ise sebebini anlayamadığım bir şekilde sitede böle bi amatörlük havası var.. bilmiyorum belki adresinden belki sadece ön yargı ama.. bişe merak etsem burdan baktıktan sonra bir başka kaynaktan daha doğrulayasım gelir sanki..

puan: 70

Zaman Online - Alexa: 4,537 - PR: 6

yılların eskitemediği gazetelerimizden birisi olan zaman gazetesinin online web sitesi tam bir firefox dostu.. göze çarpan, insanı uyuz eden tek bir hata bile yok.. bu konuda tam puan geliyor.. ayrıca zaman online; konsepti gereği seksi fotoğraf gazeteciliği modasına da hiç uymamış.. bu da site için güzel bir artı.. peki ya haber kalitesi ve çeşitliliği..? anasayfa da rasgele tıkladığım bu haber, gayet doyurucu bir içeriğe sahip çıktı.. hoşuma gitti.. ancak güncel haberler konusunda kaygılarım var.. gençlerbirliği-beşiktaç maçının üzerinden tam 2 buçuk saat geçmesine rağmen maçla alakalı tek bir fotoğraf bile yok.. reklam yoğunluğu ise gayet uygun, insanı siteden soğutan cinsten reklamlar yok.. sonuç olarak sitenin tamamıyla sadece bir gazete konseptiyle yaratıldığı anlaşılıyor.. fotoğraf isteyen sabah gidip bi gazete alır.. dimi..

puan: 80

Vatan Gazetesi - Alexa: 4,067 - PR: 5

ilk olarak şunu söleyeyim siteye girerken aman dikkat edin çünkü adresi yazarken www koymazsanız eğer site açılmıyor.. düzeltilmesi çok basit ama üzerinde durulmamış bu hatayı vatanın hanesine kafadan bir eksi puan olarak yazıyorum.. bu duyarsızlığa rağmen sitenin firefoxta sorunsuz görüntülenmesi gerçekten hayret uyandırıcı.. tebrik etmek lazım.. haberlerin kalitesine ise bakamıyorum daha doğrusu bakmak istemiyorum.. çünkü tıkladığınız haber pop-up olarak açılmak isteniyor.. ne gerek var ki.. çok eski bi mantık.. ayrıca insanlar artık pop-up lardan nefret ediyor.. seksi fotoğraflar için tıklayınız gazeteciliği vatanda da tam gaz sürüyor.. bir mankene ait tam 133 adet resim koymak gerçekten vatanın gerçek niyeti hakkında bende kuşkular uyandırmakta.. Allahtan anasayfada gözümüze giren reklamlar yok ta ordan biraz puan alıyor vatan.. yoksa hali gerçekten haraptı..

puan: 75

NTVMSNBC - Alexa: 3,036 - PR: 6

adamına göre muamele yapmakla suçlamayın lütfen beni ama ntvmsnbc hakkaten çok profesyonel gözüküyor.. firefoxa tam uyumlu bir tasarım, çok az sayıda reklam, kaliteli ve doyurucu haberler ve bunun yanında sıfır magazinsel içerik.. aslında heptende sıfır değil ama en azından ön plana çıkarılmamış.. diğer sitelerde olduğu gibi ntvmsnbc seksi fotoğraf galerilerini gözümüzün içine sokmuyor; "biz hergün hatun fotoğrafı koyuyoruz yarında sitemize mutlaka uğrayın" demiyor kullanıcılarına..

puan: 90

Sabah - Alexa: 2,257 - PR: 6

aslında sabahın sitesine uzun zamandan beridir pek uğramıyordum.. haber siteleri genelde insanda alışkanlık oluyor.. hangisine alışırsan iyide olsa kötüde olsa onu takip ediyorsun.. sabah ben görmeyeli çok güzelleşmiş sanki böle bi saçılıp serpilmiş :) tasarımcısı ve webmaster arkadaşı tebrik etmek istiyorum çünkü site gerçektende göze hoş geliyor.. ayrıca firefox a da cuk oturdu anasayfa.. birde sabahta göze çarpan bir başka önemli şey; anasayfada hiç reklam olmaması.. evet çok ciddiyim sitede reklam yok.. sebebi her ne olursa olsun, gözümü tırmalayan hiçbir gereksiz ayrıntının olmaması, benim için çok kral bi durum.. bunun yanında haberlerin güncelliği ve kalitesi de oldukça tatminkar.. açıkçası ben bu kadar iyi beklemiyordum sabahtan..

puan: 95

Haber7 - Alexa: 2,063 - PR: 5

sanıyorum bu scripti internethaber meşhur etti.. o kadar çoğaldı ki bu ve benzer sistemi kullanan, birbirinin aynısı siteler.. bu script olmasa ne yapardı haber siteleri çok merak ediyorum.. ama yinede haber7 bu tarz sitelerden bir adım önde.. tasarımı çok güzel oturtmuşlar ancak anasayfa resmen reklamlar arasında boğuluyor.. heryerden reklam fışkırıyor.. 10 dakkada bi reklama giren diziler gibi olmuş :) anasayfada tam 12 adet reklam birimi var.. oha dediğinizi duyar gibiyim.. haber kalitesi özensiz gibi geldi bana niye diye sorarsanız eğer şu sayfadaki haberden rasgele bi cümleyi kopardım ve google da aradım.. aynı yazı internethaber.com da da çıktı.. artık hangisi kopya çekmiş bilemiyorum :) son olarak sitenin hit uğruna cinsellik sömürüsüne izin vermemesi ise güzel bir konsept.. bu şekilde bağlayalım..

puan: 75

HaberTurk - Alexa: 1,844 - PR: 5

ve geldik alexa verilerine göre ülkemizde en çok ziyaret edilen 4. haber sitesine.. habertürkün de tasarımı oldukça düzgün.. bütün browserlarda sorunsuz görüntüleniyor.. tasarım da sorun yok, yok ta ben bu sitenin konseptinde bir sorun görüyorum.. özellikle haber başlıklarını zaman zaman çok abartı buluyorum.. ufak bi kar yağsa, ilk haberleri kara kış geldi, tüm yollar kapandı.. ikinci haberleri, hangi yollar kapandı.. üçüncü haberleri istanbulun x ilçesinde yollar açık mı.. vs vs.. o yüzden içimde habertürke karşı bi soğukluk var.. bilmiyorum belkide ben yanlış düşünüyo olabilirim.. bunun haricinde sitenin reklam yerleşimi sunduğu haberlerin kalitesi gibi oldukça sade.. :) haberlerin altında bulunan yorumlardan birçoğu, zaman zaman haberlerden bile daha uzun.. seksi fotoğraflar zımbırtısı da yine almış başını gidiyor.. H2 olarak lanse ettikleri co-portalları da bir magazin sitesinden başka hiçbişe deil bence..

puan: 75

internethaber - Alexa: 1,523 - PR: 5

son zamanlarda özellikle reklam yoğunluğu açısından büyük eleştiriler alan internethaber firefoxu görünce tabir-i caizse manyaklaşan tasarımını gelen eleştiriler doğrultusunda büyük ölçüde düzeltti sayılır.. anasayfada ki reklam yoğunluğu da artık kabul edilebilir sınırlar çerçevesinde.. yalnız internethaberde gözüme çarpan şöle bi olay var.. sanki bunlar haberlerini diğer haber sitelerinden derliyorlar.. özellikle de milliyetten.. ne zaman girsem milliyetten en az 2-3 haber var.. çok yakın başlıklar.. yok yani acaba bi ortaklıkları fln mı var emin deilim.. ama bariz bi copy/paste var belli.. haberlerin içeriği ve kalitesi işte bu şekilde orta düzeyde.. bununla birlikte seksi fotoğraflar yayınlayarak hit kazanma kaygısı içinde olduklarını da pek sanmıyorum açıkçası.. başka da ne diyim.. bi şekilde benim sık kullanılanlar listemde.. nedenini bende bilmiyorum.. sabah online dururken neden internethaberi seçtim.. alışkanlık işte..

puan: 80

Hürriyet - Alexa: 410 - PR: 6

hürriyet online alexa istatistikleriyle baya bi ön plana çıkıyor.. son 2 haber sitesi; hürriyet ve milliyet diğerlerinin açık ara önünde.. peki bu sonucun sırrı ne? bence sahip oldukları gazetelerin yüksek tirajlı ve internet haberciliği sektöründe belkide en eski iki site olmalarıdır bu popülaritenin sebebi.. tıpkı yahoo gibi.. hürriyetin ana sayfası gayet düzgün ve sade bir tasarıma sahip.. reklamlar büyük boyutlu olsa da yerleşimleri çok düzgün.. bu nedenle dikkat dağıtmıyor.. firefox sorunu yok.. ama ne yazıkki hürriyet online da böyle büyük bir siteye yakışmayacak kadar çok -resmen- erotik içerik var.. anasayfanın her köşesinde mayolu, bikinili, iç çamaşırlı kızlar.. ben bunu hit kaygısından başka hiçbişeye yormuyorum.. haberlerin içeriği ve zenginliği konusunda ise söylenecek pek fazla bir şey yok.. yeterli bence..

puan: 85

Milliyet - Alexa: 397 - PR: 6

ve geldik en çok ziyaret edilen siteye.. milliyet uzun zamandır kullandığı tasarımını kısa süre önce değiştirdi.. hatta değiştirdi demeyelimde bir miktar rötuştan geçirdi diyelim.. unique bir tasarıma sahipler.. reklamlar dikkat çekmeyecek kadar az.. yerleşimleri de oldukça güzel.. ancak milliyetin sorunları daha farklı alanlarda.. mesela çok önemli bi olay olmadıkça site gün boyunca pek değişmiyor.. fenerbahçenin çeyrek finale çıktığını en son ilan eden site milliyetti.. lig maçlarında ise kafasına göre takılıyo.. aynı haberler sürekli manşette takılı.. benim gibi her canı sıkıldığında haberleri kontrol edenler için oldukça can sıkıcı.. bunun haricinde milliyet online haddinden fazla seksi fotoğraflar için tıklayınız gazeteciliği yapıyor.. bence hitinin büyük bir kısmını sitesinde barındırdığı -çok kaba bi tabir olacak belki ama- karı, kız fotoğraflarına borçludur.. utanmasalar video falan da koyarlar bunlar.. milliyetle ilgili en çok sevdiğim şey, ziyaretçisi bol olduğundan haberlere yapılan yorumlarında bol olması.. zaman zaman oldukça komik yorumlar oluyor.. yarılıyorum resmen gülmekten..

puan: 80

sonuç: bir haber sitesinden insanların beklentileri farklı olabilir ve bu nedenle herkesin galibi de farklıdır.. ama benim yaptığım puanlamaya göre bu 11 büyük boy haber portalının savaşından sabah tam 95 puan alarak galip çıktı.. peki 100 lük bir haber sitesi varmı? valla bilmiyorum.. New York Times a girdim.. The Sun a baktım.. Guardian ı inceledim.. onlar bizimkilerden de berbat ya.. :)

yabancı yollarda yabancı arabalar..

şehirlerarası otobüslerle uzun mesafe yolculuğu yaptıysanız eğer muhtemelen hatırlayacaksınızdır.. hani otobüs gecenin bi yarısı (genelde 3 gibi) benzinlik/dinlenme tesisi karışımı bi yerde durur ya.. kaptan 15 dakka mola verir.. hani o topluma empoze edilmiş yaygın inanışın aksine çayların hiçbi zaman şirketten olmadığı molalardan.. bozuk yollarda tıngır mıngır giden, beşik gibi sallanan otobüsün içinde zar zor daldığınız uykunuzdan uyanırsınız.. dışarı çıkarsınız.. hava buz gibidir.. ya da en azından sizin içinizi ürpertecek kadar soğuktur.. ürperirsiniz.. otobüsünüzdeki diğer tırt yolcuların hoppadanak atladığı, abidik gubidik 3 kuruş etmicek şeleri fahiş fiyatlara satan hediyelik eşya dükkanlarını hiç iplemeden, hortum bağlı fırçasıyla otobüsün ön camını yıkayan elemana bi kolay gelsin çekip, otobüsün kenarından cool adımlarla geçer, cebinizden bi sigara çıkartır, yakarsınız.. ana yolun kenarına kadar yürürsünüz.. sigaranızdan derin bir nefes çeker, yoldan hıphızlı geçen arabalara bakar ve kendinizi bi an için inanılmaz yalnız hissedersiniz.. hüzünlenirsiniz..

az önce tam olarak bu şekilde hissettim :/

not: olayı tam olarak yaşayamadığınızı düşünüyosanız birde arkaplanda "çeşmi siyahım" ya da "kütahyanın pınarları" parçalarının ya da o tarz bişeyin fln çaldığını hayal edin..

6 Mart 2008 Perşembe

ahmet çakar hoca bikinili fotoğraf..

olayı anlatmaya gerek yok sanırım, sağır sultan bile duydu.. yinede kısaca özetlemek gerekirse; fener sevillayı elesin, bikini giyecem diyen ahmet çakar, maç bitip fener sevillayı eledikten sonra şaka yaptım dedi..

e tabi o böle kıvırınca da, başta ben olmak üzere taraflı tarafsız tüm sporseverler ona bi taraflarımızla güldük..

sen ne kadar "ayh ben şaka yaptıydım", "kuliste dediydim" bilmemne vs desende biz senin içinden geçenleri biliyoruz be ahmet hoca.. o yüzden fazla kıvırmana gerek yok.. ki zaten öle bişe dediğini kabul etsende biz senden bikini giymeni beklemiyorduk.. çünki biz sana zaten bikinini giydirdik.. :)

o deilde şaka maka iyi taktık biz bu sevilla ya yaa :D

cardfinans nakit avans reklamı..


son günlerde ekranlarda sıkça dolanmaya başlayan, her izlediğimde gülmekten yarıldığım cardfinans reklamı.. elemanın mimikleri, atm ekranında çıkan mesajlar, sağlık görevlilerinin "iyi bok yedin" diyişi ve tabiki de napolyonun verdiği tepki... reklam aralarında dönen saçma salak reklamlar ve angut dizilerin fragmanlarının arasında iyi kayıyo..

bunun haricinde bi iki reklam daha vardı hoşuma giden ama şimdi aklıma gelmediler.. onları da koyarım eğer aklıma gelirse.. şimdi siyaset meydanı başlıo..

1 Mart 2008 Cumartesi

şampiyonlar ligi resmi giriş parçası..


ya öle böle deil harbiden hasta oluorum bu introya.. ne zaman dinlesem tüylerim diken diken oluyo maç falan ne varsa başlasın da bir an önce seyredelim diyorum.. olmadı bi arkadaşıma gideyim 2 el pes atalım ya da fm 2008 oynayayım istiyorum.. eminim benim gibi başkaları da vardır :)

sözlerini de yazayım da tam olsun:

Ce sont les meilleures equipes
Es sind die allerbesten Mannschaften
The main event
Die Meister
Die Besten
Les grandes equipes
The champions

Une grande reunion
Eine grosse sportliche Veranstaltung
The main event
Ils sont les meilleures
Sie sind die Besten
These are the champions
Die Meister
Die Besten Les grandes equipes
The champions

facebook profilime kim bakmış eklentisi sahte cıkmış..

3 kuruş para için yapılabilecek yaratıcı çakallıklar listesine 7. sıradan giriş yapan bir uygulama olan profilime kim bakmış eklentisi koskoca bir aldatmacadan ibaret sevgili arkadaşlar.. haberiniz olsun.. eminim sırada sizi kim silmiş eklentisi de vardır.. denemedim ama onunda kolpa bi uygulama olduğuna eminim.. zaten facebook ta varolan uygulamaların birçoğu ya feyk ya da tırt.. sağdan soldan gelen uygulamaları block etmekten inanılmaz hazzetmeye başladım.. texas poker oynar mısın? seni kim görmüş farkında mısın..? facebookta hocanı buldun türk usulü dürter misin? ıvır zıvır.. sen hangi renksin.. ruh halin hangi renk.. ahmet maviyi seçti.. senin rengin ne? hoşlandığın kız seni silmiş mi baksana.. komik şeyler ya.. zaten artık facebook recep ivediğinde dediği gibi amele kaynamayada başladı.. bu teknolojide sıktı :/