..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

31 Ocak 2008 Perşembe

turkcellden yükle kazan kampanyası ve konbara olayında yenilik..

ocak ayında vodafone ve avea avantajlı kampanyalarını bir bir sonlandırırken, turkcell bir güzel kampanya birde güzel yenilikle karşımıza çıktı.. yükle kazan kampanyasından faydalanmak için 8 şubata kadar hattınıza en az 100 kontur yüklemeniz gerekmekte.. birde tabi ki KAYIT yazıp 2375'e mesaj atmanız gerekiyor.. kampanya sayesinde 1 ay boyunca her yöne dakikası sadece 1.5 kontüre konuşabilirsiniz..

diğer yenilik ise konbara olayına gelmiş.. ve bence çok güzel ve yerinde bir gelişme olmuş.. artık konbaranızdan hattınıza kontür yüklemek için konbarada 50 kontür birikmesini beklemek zorunda değilsiniz.. bundan sonra konbaramızdan hattımıza 10 ve 10un katları şeklinde kontür yükleyebiliomuşuz :) şahsen bu uzun zamandır istediğim ve beklediğim bi olaydı..

konbaranızda kaç kontürünüz olduğunu öğrenmek için;
*131# yazıp yes tuşuna basmanız yeterli..

konbaranızdan hattınıza kontür transfer etmek içinse (mesela 20 kontür transfer etmek istiosunuz);
*131*20# yazıp yes tuşuna basmanız yeterli..

30 Ocak 2008 Çarşamba

maldonado fenerbahçe'de..

dün gece transferi açıklanan yeni futbolcumuz, yeni yıldız adayımız maldonado (tam adı Claudio Andrés del Tránsito Maldonado Rivera) az önce kendini 1.5 yıllığına fenerbahçeli yapan imzayı attı.. çubuklu formayı giydi.. hakkında pek fazla bilgi sahibi olmasam da her ne kadar pek tanınmayan bir futbolcu olsa da yönetimimize güveniyorum.. yaş tahtaya basmayacaklarına eminim.. maldonado'nun tipine bakarak edindiğim ilk intiba; oldukça sakin, kaprislerden uzak bir kişiliğe sahip oluşu.. bu güzel bişey.. ama sahada çok hırçın olduğunu duymuştum.. ki eminim öledir.. futbolcu dediğin biraz da yırtık olcak.. lugano gibi :) 33 numaralı formayı giyecek yeni tranferimiz umarım tüm fenerbahçe camiasına hayırlı olur..

hazır mevzusu açılmışken bir başka konu da hafta sonu oynanacak fenerbahçe-galatasaray kupa derbisi.. bahis şirketleri fenerbahçenin galibiyetine 1.23 cimboma 10 veriyolar.. yuh diyorum sadece.. yani bu kadar da yapılır mı be ya..? kasımpaşa maçında bile fenere 1.35 veriyodu iddaa.. bu maç daha mı garanti kasımpaşa maçından..? 3 kuruş para kazancaz iddaa'dan ona da göz koyuyolar hemen.. o maça en iyisi üst oynamak lazım..

leman dergisinden tayyip erdoğanlı bir kapak daha..

pek sevgili başbakanımız rte nin geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamadan yola çıkarak leman dergisi 30 ocak 2008 tarihli sayısı için yanda gördüğünüz kapağı hazırlamış.. :D

ilk bakışta leman açısından her ne kadar göte girecek(tazminat açısından) bir kapak çalışması olarak gözüksede işin aslına bakıldığında ortada küçük bir ayrıntı var .. kullanılan söz öbeği tamamıyla başbakanımıza ait olduğu gibi fotoğrafta ona ait.. seçimlerde orta parmağına sürülen boyayı basın mensuplarına gösterirken alınan bu kareden sadece photoshop yardımıyla boya çıkartılmış.. :D

o deilde ilk gördüğümde daha çok gülmüştüm.. bi müddet sonra espri sanki ortadan kayboluyo.. koskoca leman madem bu kadar gözünü kararttın tazminat mazminat neyse göze aldın, bari biraz daha eğlenceli bişeler karalasaydınız yahu.. penguen dergisine kapak olan tayyipler alemi çalışması çok daha eğlenceliydi..

ama yinede lemanı medeni cesaretinden ötürü tebrik ediyor, yaratıcılıktan uzak çalışmasına 10 üzerinden 7 veriyoruz.. veriyorum..

batının ilmini bilimini değil, ahlaksızlığını aldık

ne menem bişemiş bu biyokimya denen ders..

orayı ezberle, burayı ezberle, şurayı unutma, burayı şöle düşün, kıldı, tüydü.. kafam şişti lanet olsun nerden kaldım büte ya!! şimdi bakın A, B, C, D, E, K olmak üzere 6 temel vitamin var.. sonra bu vitaminlerden B vitamini tam 8 çeşit.. B1, B2, B12 vb.. hepsinin türlü türlü özelliği, türlü türlü kaynağı, türlü türlü faydası, türlü türlü zararı, türlü türlü metabolik emilimi var.. ama ne yazık ki bende sadece 1 tane beyin var..

herşey vitaminlerle kalsa yeter.. monosakkaritler, polisakkaritler, D-glukoz, bilmemne, yok aminoasitler, lipidler, proteinler, enzimler.. bu derse çalışırken ezberlediğim herbir sayfa için eminim beynimde onlarca hücre ölüyodur, ömrümden herbir sayfa için en kötü ihtimalle birer gün eksiliyodur..

ha bide unutmadan nükleik asitler konusu var ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.. :mad o DNA nın bir replikasyon mekanizması var ki aman Allahım evlere şenlik ya.. okudukça insanın DNA olası geliyo.. tamam kabul ediyorum bilimden teknikten hoşlanan insanlar için tüm bunlar inanılmaz keyif verici şeler olabilir ama ezberlemekten nefret ediyorum ve ezberlemekten başka çaremin olmadığı durumlardan daha da nefret ediyorum.. bide şöle bi olay var bişeyi ezberlerken diğerini anında unutuyorum.. nası bi iş anlamadım gitti ak!! bazen düşünüyorum ben nasıl son sınıfa kadar gelebildim diye ama ALlahın bi hikmeti işte.. herneyse.. çalışayım ben.. :/

29 Ocak 2008 Salı

ata demirerin yeni filmi osmanlı cumhuriyetinin fragmanları..


bugüne kadar ki birçok yapımdan farklı olarak osmanlı cumhuriyetinin 2 farklı fragmanı var..

bu aralar sinema salonları baya bi bereketlenecek gibi gözüküyor.. neredeyse son 1 hafta içinde birbirinden eğlenceli 3 farklı filmin lansmanı yapıldı.. biri cem yılmaz tarafından hazırlanan goranın devamı niteliğindeki arog, bir diğeri şahan'ın popüler tiplemesini sinemaya uyarladığı recep ivedik ve son olarakta ata demirer'den osmanlı cumhuriyeti.. türkler olarak sinema açısından becerebildiğimiz en güzel tarz bence komedi.. bu bağlamda önümüzdeki haftalarda bizleri güzel yapımlar bekliyor olacak.. ;)

yogun kar yağışı nerde?

günlerdir bangır bangır baarıyo meteoroloji web sitesi yoğun kar yağcak die ama nedense hala tık yok.. dün gece kar biraz yüzünü gösterdi.. sonra gidiş o gidiş.. ağız tadıyla kar yağışı seyrederek bi biyokimya çalışcaktım yok illa hevesim kursağımda kalcak.. :mad

tarkan beyaz show'a gelsin mi?

ben olaya teknik açıdan bakanlardanım.. magazinsel boyutu umrumda değil sadece hazırlanan sitedeki flash ve grafik çalışmasını beğendim.. buradan bakabilirsiniz.. bi aralar aynı kampanyayı roberto carlos için de yapmışlardı.. o gitti mi hatırlayamadım ama sahi roberto carlos beyaz show'a katılmış mıydı? :hıms

kullandığım firefox eklentileri..

geçenlerde yabancı bi blogda görüp heves etmiştim.. aklımdaydı vaktim varken bende yazayım.. belki bi müslümanın işine yarar :)

+ MeasureIt - bir web sayfasındaki herhangi bir alanı piksel cinsinden ölçmeye yarıyor..
+ Paste & Go 2 - kopyaladığınız yazıyı yapıştırırken o yazıyı otomatik olarak aratmanızı ya da yazı eğer bir adresse otomatikman o sayfaya yönlenmenizi sağlıyor.. çok kullanışlı..
+ SearchStatus - bulunduğunuz sayfanın page rank değerini alexa sıralamasını gösteriyor.. benim için vazgeçilmez :)
+ UsageCounter - firefox ekranında ne kadar vakit geçirdiğinizi söylüyor.. mesela ben 24 marttan bu yana 740 saat geçirmişim.. o ha.. :0
+ ColorZilla - ekrandaki herhangi bir noktanın renk kodunu öğrenmenizi sağlıyor.. webmaster arkadaşlar için oldukça yararlı bir eklenti..
+ DownloadStatusBar - bu da klasik bir indirme yöneticisi.. bu eklenti sayesinde zırt pırt açılan indirme ekranından kurtuldum..
+ FireFTP - basit ama kullanışlı bir FTP programı.. küçük işlemler için ideal.. koca koca FTP programlarıyla uğraşmaya son..
+ FoxyTunes - müziksiz olmaz diyenlerdenseniz eğerbu eklenti çok işinize yarayacak.. winamp ya da media player ınızı firefox üzerinden kontrol edebilmenizi sağlıyor..

bu arada belki merak edenleriniz olur şu an bilgisayarımda firefox'un 2.0.0.11 sürümü yüklü bulunmukta.. ve bu eklentilerin hepsi sorunsuz, birbirleriyle gayet uyumlu bir şekilde 768 mb ram barındıran xp yüklü bilgisayarımda onlarca tab açıkken bile herhangi bir kasma belirtisi göstermeden çalışmakta..

nefret ediyorum senden ttnet..

ya bi işi de doğru yapsanız şaşarım.. 2 gün adsl internet düzgün olsa 3. gün su koyvermeye başlıyo.. bu hatayı son 24 saat içinde belkide 24 defa almışımdır.. tamam kabul ediyorum türkiye şartlarına göre oldukça dandik(markası pikatel) bir modeme sahibim.. ayrıca modem usb olduğundan zırt pırt manuel bağlanmakta yeterince uyuz edio beni.. ama sordum soruşturdum sorun bende değil, civardaki herkes aynı sorunu yaşıyo.. alt kata indim amcamgillerde de yerinde test ettim onlarda yaka paça silkiyolar adsl den.. tek tesellim küfür etmenin insan sağlığına yararlı olması.. en azından ordan yırtıyorum :]

çinlilerden çakma nokia telefon..

alın işte bunu da yaptılar.. adamlar her bokun taklitini üretiyolar.. NOKIA yazısını NOKLA ya da NCKLA yapıp milleti kekleyip kaptırıyolar bu çakma telefonları..

ya o deilde bu mkmun çinlilerinden nedir bu dünyanın çektiği.. 1 milyoncuları geçtim markette mağazada ne varsa alayı made in china oldu.. 1000küsür dolara bilgisayar alıosun arkasında made in china yazıo.. deli olacam ya..

adamların belki bi günahı yok ama kıl kaptım ya bi kere.. heryerde heryerde bu kadar böle insanın karşısına çıkılmaz ki.. tamam belki büyük firmalar çinde de olsa ürünlerini belli bi standartta üretiyolardır ama insan çin malı yazısını görünce içgüdüsel olarak bi "siktir et" çekiyo içinden.. bilmiyorum haksız mıyım..

telefon dışarıdan cazcazlı görünebilir ama görüntüye aldanmayın.. :|

beklenen kar yağışı başladı..

saat 00:00 itibariyle zonguldak semalarında beklenen kar yağışı başlamış bulunmakta.. salondaki pencereden tesadüfen farkettim.. çocukluğumdan beri kar yağışına karşı acayip bi hassasiyetim var.. o zamanlar okul tatil olcak diye götüm tavana vururdu şimdi öle bişe de yok.. bilmiyorum işte kar yağmasından inanılmaz hazzediyorum.. pencereden doğru saatlerce izleyebilirim..

ayrıca -kişisel tercihlerimin konumuzla her ne kadar alakası olmasa da- kartopu oynamayı sevmem.. poşetle kaymak güzel oluyo ama :)

26 Ocak 2008 Cumartesi

kaynım bana kaydı..


az önce A.R.O.Gun fragmanını izlerken gözüme ilginç bi sahne çarptı.. arif yani cem yılmaz rüyadan uyandığı anda televizyonda bu ekranla karşılaşıyor.. akşam akşam yarıldım ya gülmekten.. :D

kaynım bana kaydı
vermek istemeyen seyirci :DD:D:D:D

cem yılmaz yeni filmi A.R.O.G un reklamlarına başladı..


videoda fragmanını izleyebileceğiniz film cem yılmazın kendi deyimiyle yontma taş devrinde geçiyor.. filmin ilk 3 dakikası olarak adlandırılan bu kısımda arif(cem yılmaz) eşi ceku doğum yapar ve bi alien yani uzaylı doğurur.. ardından bu alien arifi klasik yaratık filminden aşina olduğumuz sahnelerden biriyle öldürür ancak tam bu esnada arif bu korkunç kabustan uyanır, herşeyin kötü bir rüyadan ibaret olduğu ortaya çıkar ve fragman sona erer..

gora filmiyle müthiş bi başarı yakalayan cem yılmaz sanııyorum bir kez daha kaliteli bir yapımla karşımıza çıkacak.. uzun zamandır türk sinemasında adam gibi bi film çıkmıodu.. umarım AROG bu gidişata bir dur der :)

24 Ocak 2008 Perşembe

how i met your mother dizisi hakkında..

dizi elime geçmeden önce zaman zaman cnbc-e üzerinden denk geldikçe izliyordum ama ne yalan söyleyeyim hikayeden uzak kalınca bu kadar tat vermiyordu.. ama o zamandan dizi kalitesini belli etmişti.. geçenlerde elime geçen how i met your mother serisini bir çırpıda tükettim.. 2 sezon yaklaşık 50 bölüm..

bu da yeni moda oldu sanırım.. bir zamanların arkadaştan vcd alıp evde tv de izleme modasını takip eden dvd kiralama modasından sonra şimdi de yeni trend bu.. cnbc-e de amerikan yapımı bir dizi meşhur olur.. daha sonra bi şekilde bu dizinin dvd leri ele geçirilir ve bitirene kadar günlerce izlenir.. herneyse bu apayrı bi konu oldu.. how i met your mother dizi toplist'ime 2. sıradan giriş yaptı.. son durum ise artık şu şekilde:

1. lost
2. how i met your mother
3. prison break
4. heroes

my name is earl dizisinin dvd leri henüz elime geçmedi.. o diziyi de bitirene kadar sıralama bu şekilde kalır.. ama onu izledikten sonra toplistte çok önemli değişiklikler olabilir.. neyse çok abarttım galiba :D bu diziyi komple seri olarak izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum, 3. sezonunu da büyük bir heves ve istekle bekliyorum..

it has been so long..

uzun zaman oldu bloguma yazı yazmayalı.. verilmiş sözler, eklenmesi düşünülen yazılar hepsi yalan oldu kısa bi müddet için.. araya giren 2. vizeler, finaller derken tipik bir 4. sınıf öğrencisi olarak tüm hayatım 3-5 kıçı kırık dersten ibaret bir hal aldı.. neyseki bütünlemelere kadar kısa bi ara (yaklaşık 10 gün fln işte) verme şansımız oldu.. inşallah çok fazla büt gelmez de yayıla yayıla blogumla ilgilenir bol bol tatil yaparım.. :/

blogdan uzun kaldığım zamanlarda cevapsız kalan sorularınız, onaylanmayan yorumlarınız için özür dilerim.. dediğim gibi herşey mk mun finalleri yüzündendi.. kişisel blogumdan uzak kaldım ama internetten de uzak kaldım mı? tabi ki hayır.. boş bulduğum her fırsatta bir daha belkide asla güncellemeyeceğim 10bilmem kaç tane yeni blog açtım.. 1 tane .com adres aldım.. değişik bir fikir üzerinde çalışıyorum.. bakalım işe yararsa köşeyi dönmeyi planlıyorum..

diğer boş vakitlerimle de bol bol PES oynadım.. ertesi gün peşpeşe 2 final varken ders çalışmayıp arkadaşlarla lig grup PES oynamanın ve peşine bi partide cila mahiyetinde batak atmanın ne kadar keyifli bişe olduğunu keşfettim :]

herneyse, yazacaklarım aklımda inşallah zaman buldukça devam etcem..