yahoo'yu kim kurtaracak..?

bundan yaklaşık bi 8 sene önceydi internetle ilk tanışmam.. o zamanlar hatırlıyorum zar zor bağlanan cihannet dial-up bağlantımla ne zaman nete girsem ilk girdiğim site hep yahoo olurdu.. google nedir bilmiyodum.. bi çok kişide bilmiyodu.. maillerimi yahoo dan kontrol ediyor, aramalarımı altavista dan yapıyordum.. ama işte gün geldi devran döndü.. google aradan geçen 8 yılda bir çığ gibi büyürken yahoo da o çığın altında kaldı.. geçtiğimiz şubat ayında microsoftun yaptığı 42 milar dolarlık teklifin reddedilmesi ise yahoo'nun kaderini etkileyen belkide en büyük yanlış karar oldu.. şu günlerde yahoo nun hisseleri şirketin şatafatlı günlerinde ki değerlerinden çok çok uzaklarda.. 19 dolar değerinde ki hisselerini artislik yapıp 31 dolar veren microsofta satmayan yahoo bu da yetmezmiş gibi microsoftun 34 dolarlık teklifini de reddetti.. bugün ne oldu peki? yahoo nun hisselerinin değeri 14 dolara kadar düşmüş durumda.. aşağıda yahoo nun hisselerindeki son bir yıllık değişimi görebilirsiniz..

tüm bunların üzerine kaptanın gemisini terketmesi misali yukarda resmini görebileceğiniz yahoo kurucu ortağı ve aynı zamanda ceo su jerry yang ın görevinden ayrılması şirketi resmen akbabaların önüne attı.. aslında akbabalar değil akbaba desek daha doğru olacak sanırım.. zira yahoo nun bu durumundan en çok hazzeden microsoft olsa gerek.. kıroyum ama para bende felsefesiyle yahoo yu eninde sonunda mutlaka alacaklarına inanıyorum ben..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi