..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

19 Kasım 2008 Çarşamba

türkiye avusturya maçı golleri görüntüleri..

herşey güzel, maç zevkli, heyecanlı dakikalar,şu ana kadar atılmış dört gol falan filan.. tüm bunların hepsi bi yana da bu maçta gollerimizi atan ve yakın zamana kadar canımız ciğerimiz fenerbahçemizde top oynayan yıldızların, yani tuncay ve aurelio nun esrarcengiz bi şekilde takımdan bedelsiz olarak ayrılışları insana daha bi değişik duygular tattırıyo be yaw..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder