trt net internet sitesi yenilendi..

bugün itibariyle trt internet sitesini yenilemiş.. yeni tasarımı ben şahsen beğenmedim.. herkes bbc ye benzediğini düşünüyor ama ben pek onunla da bağlantı kuramadım.. hoşuma giden tek şey sitenin artık 30 farklı dilde yayın yapıyor ve ziyaretçilerine podcast desteği veriyor oluşu.. çok fazla kişi kullanmasa bile teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek podcast hizmetini geçte olsa hizmete sokmaları güzel bir artı.. bunların haricinde sitede görebildiğim kadarıyla .net altyapısı tercih edilmiş.. son zamanlarda zaten kurumsal sitelerde .net e doğru bir kayma olduğu aşikar.. php popülerliğini yitiriyo sanki yavaş yavaş.. ama ben bunun sebebini .net teknolojisinin php den daha kaliteli olmasına değil yalnızca tasarım ve yazılım firmaların pazarlama stratejilerine bağlıyorum.. herneyse trt nin sitesi bence yenilenmeyle çokta güzel bi hal almamış ama yinede gelişmeler umut verici :)

Yorumlar

  1. güzel paylasım eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. herkese iyi çalışmalar.sayın trt çalışanları bugün yayınlanmakta olan ve gs ankgücü ve ts orduspor maçı canlı yayınlanacak diye kamo oyuna duyuran sizler şimdi kakmış alt yazı geçiyorsunuz türkiye büyük milet meclisi çalışmalarından dolayı ts ordu spor maçını yayınlıyamıyoruz die kamo oyundan özür diliyoruz diyorsunuz ben bu özrü kabul etmeyip burada üvey evlat mumamelesi gördüğümüzü kanatındayım bu maçı siz trt çalışanları trt 2 ye alabilirdiniz trt nin 5 tane kanalı var siz bunlardan 1 tanesini bu maça ayıramadınız yazıklar olsun siz trt çalışanlarını kınıyoruzyazıklar olsun 1 digitürk kadar olamıyorsunuz:))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi