seda sayan marketing işine giriyor..

nette gezinirken "seda sayan marketing" ve "orkide hareketi etiler" adı altında yayınlanan bir google reklamı dikkatimi çekti.. siteye girdim inceledim biraz seda sayanın tam da düşündüğüm gibi bi işe giriştiğini gördüm.. hani sıkça kullanılan bi replik vardır ya "şerefsizim aklıma gelmişti" diye.. bu da aynı onun gibi.. çevrenizde mutlaka görmüşsünüzdür avon kozmetik ürünlerini pazarlayan kadınlar kızlar falan.. seda sayanda bu tarz bi iş yapmak isteyen bayanlara; "ben yurt dışından pahalı kozmetik ürünleri getircem, sizde etiler sosyetesine bu ürünleri pazarlayacaksınız" diyor ve ekliyor "gerekli marketing eğitimi ve lojistik altyapıyı da sunacam size arkanıza da koskoca seda sayan markasını yapıştırcam.. sizde ürünlerimi satacaksınız hem siz kazanacaksınız hemde ben.." ev hanımları ve boş vakti olan kişiler ya da pazarlama yeteneğine güvenen vatandaşlar içinbu kriz ortamında güzel bir iş fırsatı.. kişisel görüşüm; her ne şekilde olursa olsun, bu tarz şöhret sahibi insanların günlük hayatlarında kazandıkları paraları reel sektörde değerlendirmeleri hoşuma gidiyor.. bir nevi girişimcilik..

Yorumlar

  1. mantıklı bir iş imkanı bu konu hakkında bilgi almak istiyorum izmirde yasıyorum geri dönerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. İŞİN NASIL İŞLEDİĞİNİ ANLAYAMADM YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  3. BEN DAHA ÖNCE BÖYLE BİR İŞ YAPTIM FAKAT SİZİ SİSTEMİNİZİ ANLAYADM NASIL KATALOG ALINACAK NASIL OLACAK AÇIKLARMISINIZ BÜŞRA

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi