bayram değil seyran değil blograzzi beni neden sevdi..

az önce blogumun istatistiklerini incelerken, blograzziden son bi kaç saat içerisinde baya bi ziyaretçi geldiğini farkettim.. beni işkillendiren bu gelişme sonucu blograzziye girip sıralamamı kontrol ettim ve birde ne göreyim.. 1 lira tam 165 sıra birden sıçrayarak tüm bloglar arasında 86. sıraya kadar yükselmiş.. geçtiğimiz günlerde sitem dolu sözler içeren ve blograzzide bi mantık hatası olduğunu söyleyen buradan görebileceğiniz bir yazı yazmıştım.. ya yazı etkisini gösterdi ya da blograzzi yine saçmalıyo.. ama ne yalan söyleyeyim, yükselmek güzel.. XO.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi