..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

19 Kasım 2008 Çarşamba

asus eee pc 1000H netbook'uma nihayet kavuştum..

dikkatinizi çekti mi hiç bilmiyorum ama blogumun sağ tarafında ki menüde kendi çapımda ufak bi wish listim var.. :D pek fazla kişinin dikkat ettiğini sanmıyorum zira bugüne kadar oradan bişe görüpte bana hediye eden birsi çıkmadı hiç.. herneyse.. o menüyü uzun zamandır meşgul eden oyuncaklardan birsi olan asus eee pc 1000 H marka netbook uma geçtiğimiz günlerde nihayet kavuştum.. işlerden güçlerden vakit bulup bir türlü ayrıntılarını yazmaya fırsatım olmadı.. ama başlangış mahiyetinde bu post ta fena sayılmaz.. ilerleyen günlerde -_- (üç çizgi) nick li arkadaşın yaptığına benzer kendi çapımda ufak bir inceleme yazısı yazmayı bende düşünüyorum.. zira gördüğüm kadarıyla şu anda piyasada bi eee pc çılgınlığıdır almış başını gidiyor.. iPhone un şöhretine ulaşır mı ulaşmaz belki ama her ne kadar iki cihaz farklı kategorilerde olsa da fiyat/performans olarak ondan daha kullanışlı bi teknolojik oyuncak olduğunu söyleyebilirim.. her neyse şimdilik bu kadar yazalım bakalım önümüzdeki günlerde biraz daha kasarız :)

2 yorum:

  1. görmemişin laptopu olmuş tutmuş bloğuna yazmış :pehh... :hıh

    YanıtlaSil
  2. Görmemişin Asus eee 1000H'si olmuş, tutmuş bloğuna yazmış.
    Ama memnun mu değil mi yazmamış?
    Yazsa da biz de ona göre alsak ya da almasak...

    YanıtlaSil