1 lira nereye gidiyor..

zaman zaman kişisel blogum 1 lira nın gidişatı ve gelecek planları hakkında yazılar yazmak hoşuma gidiyor.. en son ağustos ayında az zamanda büyük işler başardık şeklinde bir yazı yazmıştım.. o zamandan bu zaana yaklaşık 3 ay geçti.. bakalım bu arada blogda ne gibi değişiklikler olmuş.. hedefler ne duruma gelmiş..

şimdi öncelikle pagerank değerimiz 4 oldu.. yükselmesi için uğraşmadım desem yalan olur ancak yinede beklemiyordum açıkçası kısa vadede 3ten 4e geçiş.. ama güzel oldu yani.. bu yükselmeyle bir çok alt sayfanın pr değeri de 3 olmuş durumda.. 4 olanlar bile var hatta..

alexa da ise aylardır süren yükseliş trendi son günlerde ilk kez düşüşe geçti.. sebebi ise malum.. işe girdiğimden dolayı bloga çok fazla yazı ekleyemedim geçen ay buna bağlı olarak hitlerde de bir miktar azalma oldu.. geçtiğimiz günlerde blogger da kapatılınca hitler sıfıra vurdu ancak paniğe gerek yok.. herşey eskisi gibi olmaya yavaş yavaş başlıyor.. 200k nın altına tam düşecekken 250k lara çıktık yeniden ama bu sadece 1 ay sürer.. 1 ay içerisinde yeniden 200k sınırını zorlayacağımı düşünüyorum..

blograzzi ile uğraşmaktan vazgeçtim.. zira birçok kişiden duymuş olmama rağmen inanmadığım şeylerin artık gerçek olduğunu düşünüyorum.. sebepsiz yere sıralamam da düşüşler gözlemledim.. pr arttığı halde, alexa arttığı halde, technorati rank arttığı halde, google da index li sayfa sayım arttığı halde blograzzi de nedense puanım hep düşüyor.. heralde çok fazla yorum yazmıyorum fazla haşır neşir olmuyorum sistemle ondan olsa gerek.. arda kutsal'ın biraz el atması lazım sanırım.. :D

ağustos ayında ki hit hedeflerimden şu an içi oldukça uzağım.. belirli günlerde 7-8k hit aldığım yine oldu ancak günlük ortalama 5k yı yakalamam daha çok var.. :/ şu an 1.5 - 2k arasında dolanmaktayım..

onun haricinde belkide en büyük gelişme artık bloguma sponsor kabul etmeye başlıyor olmam.. yan tarafta görebileceğiniz 125*125 lik kutulara buradan görebileceğiniz şartlarla sponsor almaya çalışıcam.. fiyatların yeterince cüzi olduğunu düşünüyorum.. eminim oralar boş kalmicak.. ilerleyen günlerde bu konuyla ilgili de bi yazı yazmayı düşünüyorum..

şimdilik öne çıkanlar bunlar.. üşenmeden okuduysanız eğer tebrik ediyorum sizi.. hakkaten böyle ziyaretçilere can kurban.. :)

Yorumlar

  1. adsense le aran ne durumda? :)

    YanıtlaSil
  2. adsense le aram hiç iyi derğil.. eskiden adsl faturamı fln öderdi şimdi o da yok.. :/ parayı başka sitelerden vurmaya çalışıyorum artık :D

    YanıtlaSil
  3. 1 lira nereye gidiyo bilmem de senin gittiğin yeri biliom bu gidişle!!!! neden bu sitede bugun 1 kasımda benmle igili bişeeeeeeee yokkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi