bu adam nereye kayboldu..

bilmiyorum farkında olan var mı yok mu ama yaklaşık 1 aydır belki daha da fazla oldu 1 lira ya hiçbişe eklenmiyor.. bu adama ne oldu, niye yazmıyo acaba diye merak eden var mıdır acaba çok merak ediyorum.. bi azohba yorum bıraktı geçen zaman içerisinde.. kendisine teşekkür ediyorum ilgisinden dolayı.. :D

neyse ilerleyen günlerde hasarı telafi etmeye çalışacam.. 1 lira v2 mi geliyor diye sorarsanız sanmıyorum ona daha var artık daha sık bloglucam.. daha fazla post kasacam :D

Yorumlar

  1. valla merak ettim ama bundan sonra yazmayacağını düşündüm yazıların süper saol

    YanıtlaSil
  2. yazıların için saol çok güzeller valla uzun bi süre bişiler yazmayınca bidaha yazmıcaksın sanmışıtım

    YanıtlaSil
  3. keşke isimlerinizi ya da bloglarınızı yazsaydınız da, bu vefakar okuyucuların kimler olduğunu bilebilseydim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi