..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

4 Eylül 2008 Perşembe

yalan söyledi, Allah çarptı..

çinde yalan yere yemin eden bi adam çarpılmış.. :S arkadaşından aldığı borç parayı, "hayır ben senden öle bi para lamadım benim sana borcum yok" diyerekten inkar eden adam görünüşe göre Tanrının gazabına uğramış.. :D benim pek inanasım gelmedi, asparagas kokan bi haber gibi geldi ama yinede olay anlattığım gibi.. çarpılan adam borcunu inkar edince, paranın sahibi "gel şurda vatandaşın önünde can-i gönülden yemin et, ben paranı almadım die.. o zaman vazgeçicem borcumdan" demiş.. çarpılan adamda kabul etmiş.. tam milletin önünde yalan yere yaptığı yeminini tamamlamışken, gökten gelen bi ışık adamı yamultmuş.. şimdi kendisi hastanede can çekişiomuş.. yorumlamak artık size kalmış..

1 yorum:

  1. buda mı çarpmış allah mı,ona göre değişir olay şimdi:D

    YanıtlaSil