..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

5 Eylül 2008 Cuma

yabancı ünlülerin gerçek isimleri..

nette dolaşırken elime aşağıdaki gibi bir liste geçti.. açıkçası baya bi şaşırdım.. cüneyt arkın, ibrahim tatlıses falan bu şekilde sahneye çıkmadan önce isim değiştirmek sadece bizim türklere mahsus sanırdım ama değilmiş.. bir çok yabancı ünlüde, kendi isimleriyle uzaktan ya da yakından alakası olmayan havalı isimleri kendi adlarına tercih etmişler.. en ünlülerden bir kısmını aşağıda sizlerle paylaştım.. buyrun liste:

50 Cent Curtis Jackson
Anna Nicole Smith Vickie Lynn Hogan
Benny Hill Alfred Hawthorne Hill
Bob Dylan Robert Allen Zimmerman
Carmen Electra Tara Patrick
Charlie Sheen Carlos Irwin Estevez
David Copperfield David Kotkin
Demi Moore Demetria Gene Guynes
Dido Florian Cloud de Bounevialle Armstrong
Elton John Reginald Dwight
Eminem Marshall Bruce Mathers III
George Michael Georgios Panaylotou
Hulk Hogan Terry Bollea
Marilyn Manson Brian Warner
Marilyn Monroe Norma Baker
Meg Ryan Margaret Hyra
Mel Gibson Columcille Gibson
Moby Richard Melville Hall
Pink Alecia Moore
Snoop Doggy Dogg Calvin Broadus
Sting Gordon Sumner

4 yorum:

  1. lan bu millet şaşırmış ha valla bak.... şöhret olucam diye bir taraflarını yırtar sonra da gidip yeni isimler için hep birlikte beyin yorarlar.... bu sırf bizim türklerde olmuyormuş. kardeşim hepsinin ne güzel isimleri var. şçhret isim değişikliğiyle mi tamamlanıyor ne?çözemedim.........

    YanıtlaSil
  2. bencede çok haklısın..

    YanıtlaSil
  3. ben sercan beni seveni sevioyoruumm

    YanıtlaSil