..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

16 Eylül 2008 Salı

star tv şampiyonlar ligi biss şifresi..

bugün çerezimi alıp tv min harşısına geçtiğimde büyük bi şok yaşadım.. büyük bi heyecan ve keyifle başlamasını beklediğim star tv ekranı kapkara olmuştu.. ne maç vardı ne de bişe.. ekranda sadece bi "resim yok" yazısı.. meğer sonradan öğrendim ki, star tv uefa kuralları gereği bu sene şampiyonlar ligi maçlarını uydudan şifreli olarak yayınlayacakmış.. ufak bi sarsıntı yaşadıktan sonra şifreyi buldum internetten. ancak bu seferde kendi cihazıma uyduramadım.. daha doğrusu şifreyi uydurdum ancak star tv için girmem gereken provider id değerini edinemedim bi şekilde.. biss e tıklayınca girmem gereken değer.. :/ gördüğüm heryerde 0x01FFF tarzında değerler verilmiş.. ancak benim uydu alıcımda biss ekranına öyle bi değer girilmiyo.. teknik olarak imkansız yani.. bendeki cihazın markası technosat.. verilen şifreler ise hep next, goldmaster vs cihazlar için.. herneyse maçı izleyemedim :mad yarın akşam da ne yapcam bilmiyorum.. bulanlar ya da bu provider id nanesinin nereye nasıl girileceğini bilenler insanlık namına bi el atarlarsa sevinirim..

32 yorum:

  1. Bende de arçelik var verilen şifreleri 50 türlü girdim ama olmadı

    YanıtlaSil
  2. şifresi a02123e43546148f gir

    YanıtlaSil
  3. kardeşim madem şifreyi buldun yazsana... sen giremediysen biz gireriz...

    YanıtlaSil
  4. AYDIN DOĞANI ANLATIRLARDI DA İNANMAZDIM.GEÇENLERDE RECEİVER ALMAYA GİTTİĞİM BİR MAĞAZADA SATICI D-SMART ALMAMAMI BEDAVA YAYININ BİR YALAN OLDUĞUNU VE BUNUN AYDIN DOĞAN'IN BİR OYUNU OLDUĞUNU SÖYLEYEREK KANAL LİSTESİNİ GÖSTERİP BAK BAKALIM MAÇ YAYINLARINI YAPACAK KANAL LİSTEDE VARMI DİYE BANA GÖSTERDİ VE ŞU ANDA ÜCRETSİZ OLAN MAÇ YAYINLARI FATURA YOK DENİLDİĞİ İÇİN KONTÜRLÜYE ÇEVRİLECEKMİŞ EĞER LİG MAÇLARINI ALIRSA TABİKİ.ADAMIN DEDİĞİ ÇOK MAKUL OLMASINA RAĞMEN BEKLEYİP GÖRECEĞİZ DEDİM.ŞİMDİ BAKIYORUM UZAK DOĞUDAN İTHAL EDİP SADECE KUTUSUNU DEĞİŞTİRİP FAHİŞ FİYATA SATTIĞI VE ELİNDE KALAN RECEİVERLERİ SATABİLMEK İÇİN ŞAMPİYONLAR LİGİ YAYINLARINI KULLANIYOR.KALİTESİNİ ORTAYA ÇIKARDI. ARKADAŞLAR HEP BİRLİKTE AYDIN DOĞAN'IN BU OYUNUNU FİFAYA ŞİKAYET EDELİM.BU ADAM BİR VATANDAŞ GİBİ OLMAK İSTİYORMUŞ.SEN VATANDAŞ OLAMAZSIN ÇÜNKÜ VATANDAŞ ÜSTÜ DAVRANILMAYA VE DAVRANMAYA ALIŞMIŞSIN SAYIN AYDIN DOĞAN

    YanıtlaSil
  5. 10-12 haneli kısmı ne yaptın belki yar.olabilirim?

    YanıtlaSil
  6. uydu şifreleri ve nasıl girilmesi gerektiği http://www.yazarak.com/Yazi.aspx?Id=391 bu adreste açıklanmış

    YanıtlaSil
  7. bizde arıyoruz sende sunny bulursan yayınla

    YanıtlaSil
  8. kardeş bende arıyorum ama bazı şifreleri buldu ama benim tv ye uymuyo napacam bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  9. Evet Arkadaşlar Premier PRS 105000 Cı Plus ta Star TV kanalına geliyorsunuz. Ardından Menü>Genel Ayarlar>Sistem Bilgisi bölümüne giriyorsunuz. Burada yazılım versiyonu donanım versiyonu falan görülüyor. Burada info tuşuna basın karşınıza gelen ekranda Ca ID : 26 Provider ID : 001ffa Key fx : 00 Key : a021230035461400 girdikten sonra ok deyip exit diyorsunuz. İşlem bu kadar cihazı bugün satın aldım. Daha ilk denememde girdim. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  10. Arkadaslar fb-Porto macinin ancak ilk yarinin sonuna dogru sifreyi kirip izleyebildim neta marka uydu alicisi olanlara yardimci olabilirim oncelikle star tvyi acin ve ardindan 0 basin ve kanal degismden once sat a basin yani seri bir sekilde bu tuslara basin ardindan biss diye secenek var oraya girin ok tusuna basarak 100000000000 bu 12 haneli sifreyi girin ve ok tusuna basarak kaydedin ardindan menu tusuyla cikin uyari gelecek degisiklikler kaydedilsinmi diye ok tusuna basarak evet diyin cihazin menusunden cikinca acilacaktir buyuk ihtimal eger olmazsa 0 ve sat tusuna basarak biss bolumune tekrar girin ve ordaki butun sifreleri sat tusuyla silin hic bir sifre kalmayinca yeni key ekle diye secenek cikacak yukarida verdigim 12 haneli sifreyi tekra girip sifreyi kaydedin ve menu tusuna basin gelen uyariyi ok tusuyla onaylayin ve tamamen cikin star tv acilacaktir yine olmazsa cihazi kapatip acman yeterli olur en genis haliyle anlatmaya calistim yapmak size kalmis diger marka uydu alicilarindan pek anlamiyorum ama sifre yukarda verdigim cunku aksam calisti iyi seyirler 30 eyluldeki maci rahatlikla izlersiniz artik

    YanıtlaSil
  11. digitürkte şifre falan yok aydın dogan kazanıcana onlar kazansın hemde lih maçlarınıda seyrediyosun

    YanıtlaSil
  12. Bayramın mübarek olsun arkadasım yzmamıssın bir bayram emsajı altına yazardık böyle sesimizi duyuralım dedim :) ne zmaandır yazmıyosun iyisindir umarım bir aksilik yoktur.

    YanıtlaSil
  13. NE OYUNU BEE.BİŞEY BİLDİĞİN YOK ANCA ORDA KONUŞUYON MİLLETİN GUNAHINI ALIYON SENİDE KEK GİBİ KANDIRIYOLAR ENAYİ YERİNE KOYMUŞLAR SENİ KARDEŞİM........bU ŞAMPİYONLAR LİGİ TÜM DÜNYADA ŞİFRELİ.STAR AÇIK VERİNCE HAKSIZLIK OLUYO İNSANLARIN UYDUSUNU TÜRKSAT YAPIYO BEDAVA İZLİYO.AYNI DÜNYA KÜPASI EURO 2008 GİBİ BASİT Bİ ŞİFRELEME SİSTEMİNE GEÇİYOLAR.ALTINI ÇİZİYORUM BİZİ İZLESİN HALK İZLESİN PARA VERMEYİP DİYEDEEEEEEEE ŞİFREYİ GAZETELERDE BİLE YAYINLIYOLAR GERİZEKALI UKALA ARKADASIM.....

    YanıtlaSil
  14. neta uydusuna şifre gönderirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. en güzeli kardeşim seol alın hiç başınız ağrımaz sen uğraşmıyorsun zaten :D ne de olsa türk icadı :D

    YanıtlaSil
  16. arkadaşalr ben porto-fb macını ızlemıstım recevır sifreyi çzmekteydi ama dün aksam ne fb-dçkiev ne zenıt macını izleyebıldım aynı receıverle galıba star şifreyi değiştirmiş siz izleyebıldınızmı? veya yenı şifre varmı

    YanıtlaSil
  17. ARKADAŞLAR BENİİM UYDUM DA TECHNOSAT 19400.. SMART KART MENÜSÜNDEN , GEREKLİ YERE GİRİYORUM. VERİLEN BİSS KEYİ YAZIYORUM KAYDEDİYORUM AMA YİNE DE AÇILMIYOR STAR. GİRDİĞİM ŞİFREYLE STAR TVYİ İLİŞKİLENDİRMİYORUM. LÜTFEN ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN. ÖZELLİKLE YAZAR KARDEŞ. ÇÖZÜMÜ BULDUN MU..

    YanıtlaSil
  18. şampionlar ligi şifreliymiş seni çok fena keklemişler çok bilmiş arkadaş ans kanalını aç bakalım şifrelimi değilmi

    YanıtlaSil
  19. Hadi ya önce ATV avrupa futbol şampiyonası, şimdide şampiyonlar ligi haaa

    YanıtlaSil
  20. bır turlu bakamıyorım maca neta dv3 şifresım ne kardesım
    nıye yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  21. önceden sifremi vardi AB uyacaz diye uydumuzdan olduk

    YanıtlaSil
  22. bundan sonra star tv ve kanal d kanallarını şifresiz olsa dahi protesto ediyorum ve televizyonumdan siliyorum buda benden d smarta ceza sizde yapın

    YanıtlaSil
  23. sakın next nexstar 8500ci almayın

    YanıtlaSil
  24. bende dogan grubunu protestoya davet edıyom bu ne yaw yenı mı cıktı bu böle raht bı şampıyonlar lıgı ızlıyoduk ondanda olduk kulakları cınlasın

    YanıtlaSil
  25. vahsi kapitalizme hos geldiniz.. hepiniz topluma mal olmus klüblerinizin maclarini stadinda izlemenin ülke asgari ücretinin neredeyse 4de 1i oldugu bir zamanla alistiniz, simdi de tvde izlemek icin bile bu hakka el koyan birilerine para ödemek zorundasiniz.. adini koyamiyorsunuz, onu seziyorsunuz, görüyorsunuz, nasil islediginin farkindasiniz ama bu sistemin yasamlarimizi kusatan sistemin ta kendisi olan kapital-izm oldugunun adini koyamiyorsunuz.. alisin artik her sey parali olacak, ihtiyacin kadar degil paran kadar elde edebildigin bir yasam.. aydin dogan ne yapsin siz böyle misil misil uyuyorsaniz..

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar boşuna uğraşmayın sadece ilk maçı biss yayınladılar sonraki maçlar hep hikaye,

    boşuna tırmalamanın anlamı yok..

    bu doğan gurubunun yayınlarını izlemeyin yeterlidir çünkü doğan grubunun bunu ne amaçla yaptığıda ortadadır..

    madem türkiyede uydydan izlenmiyorda ANS ve Rustavi kanallarından maç nasıl izleniyor...

    bunlara tek denilecek şey sadece ........ o kadar..

    YanıtlaSil
  27. slm bnm uydu alıcım vestel şifrelerini yazarsanız sevinirim star tv tercihimdir

    YanıtlaSil
  28. abi boyle insafsizlik o;maz

    YanıtlaSil
  29. salam.bende de problem star tv-nin kap kara olmasidi.uydu cihazi Euromax ben nasil yapiyim?biss kodu nasil vurucam.yardim edermisiniz?

    YanıtlaSil
  30. Ben şampşyonlar liginini şifreşlendiğinden beri doğan ın kanalalrını izlemiyorum .Siz de izlemeyin

    YanıtlaSil