prezervatif yağı sivilceleri yok eder mi..?

kamboçyada, number 1 isimli bir prezervatif markasının hedef kitlesi gayler ve fahişeler olan özel bileşimli yanda resmini görmekte olduğunuz ürünü, sivilceli bölgeye sürüldüğünde, sivilceleri yokediyormuş.. bunun sebebi de içerdiği ve diğer markalarda bulunmayan özel bir yağmış.. kullanan birçok kişi de ciddi ciddi bu olayı doğrulamaktaymış.. hatta sivilce sorunu olan birçok insan tedavileri için bu ürünü kullanmaya başlamış.. prezervatif firması da olayı doğrulamış, tam olarak ne olduğunu araştırıyoruz demişler.. ben bu haberi önce sok gazetesinde görmüştüm ve asparagas olduğunu düşünerek baya bi gülmüştüm.. sonra netten bi araştırayım dedim; yahoo'da, AFP ajansında, ingiliz daily telegraph gazetesinde, foxnews ta ve hatırı sayılır onlarca farklı kaynakta da haberin yer aldığını gördüm.. şaşırdım açıkçası.. tarihte bir çok icatın tesadüf eseri bulunduğunu biliyoruz.. sizce bu da o icatlar arasına katılır mı? zira akneden muzdarip dünyada milyonlarca insan var.. eğer harbiden işe yarıyorsa müthiş bi haber bu..

Yorumlar

  1. hedef kitlesi gayler ve fahişeler mi alla alla,anal ilişkiyi tercih edenler demek mi istemişler bu garip cümlede?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi