kediye benzemeye çalışan adam..


amerikalı bilgisayar teknisyeni dennis anver, geçirdiği onlarca estetik ameliyatıyla kediye benzemeye çalışıyomuş.. estetikle üst dudağını kaldırtmış.. ardından burnunu fln küçültmüş.. vücudunun heryerine kediyi anımsatan dövmeler yaptırtmış.. adam kızılderili inancına göre kedi olduğunu sanıyomuş.. hergün burun bölgesine yaptırdığı piercinglere yapay bıyıklar yerleştiriyomuş.. sevgili dennis anver, yaratanın gönlüne güç gitmesin ama seni görünce resmen midem bulandı ve sana bazı laflar hazırladım.. senin ben kızılderili inancını da zikeyim, tipini de zikeyim.. mk mun delisi, piskopatı.. rahatladım şimdi..

Yorumlar

  1. Bu saplantili adamin resmini ilk gorup kendisinden haberdar oldugumda `pisttt` diyerek zihnimden uzaklastirmistim onu. Sonra tesadufen yolum buraya dustu ve onu gordum hatirladim. Acidim bu sefer, boyle bir tanidigim olsun istemezdim. Ya o dovmeleri yapan adama ne demeli?

    YanıtlaSil
  2. ve dahasi o estetik ameliyatlari yapan doktora ne demeli. neden cesaretlendiriyorlar bu adami kediye benzedigi yonunde. Bence hic benzememis kedi gorse korkar kacar hayvancegizlar.

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde görmüştüm gazetede. O an iğrendim. Hala iğrenç geliyor. :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar açıkla açıkla,sonra bas küfürü,ahahah süpermiş :d

    YanıtlaSil
  5. ALLAHIN GÖNLÜNE GÜÇ GİTMESİN DEMEK KÜFÜRMÜŞ. ÇÜNKÜ GÖNÜL YARATIKTIR. SÖYLEYEN KİŞİNİN TEVBE ETMESİ GEREKİR.ŞU SİTEDE OKUNABİLİR: http://www.dinimizislam.com/sesresnamreh/namaz2/ImanveInanilmasilazimbilgiler/bazikufur.htm

    YanıtlaSil
  6. tipini bilmem ne yaptımının geri zekalı kedisi...

    pisssstttttt

    YanıtlaSil
  7. böyle bir tip inanamiyorum yuh sadece

    YanıtlaSil
  8. biraz kaba olacak ama oha yani

    YanıtlaSil
  9. yıok böle bisi ya nasil bir insandir bu ;D

    YanıtlaSil
  10. sifatina bakarmısınızı bir ? insana benzemiyor da bunun eşi falan yada annesi yokmu nasıl kabulleniyorlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi