..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

5 Eylül 2008 Cuma

günce koralın "su" isimli yeni albümü..

bu yazıyı okuyunca birçoğunuzun "günce koralda kim bea" diyeceğini biliyorum.. emin olun bende en fazla sizin kadar tanıyorum kendisini.. ama maksat müzik dünyasından da haberler verelim, yeni yetenekleri duyuralım.. ayrıca belki merak edenler de olur çıkar biyerlerden.. derseniz ki eğer; her önüne geleni kazma sesleyi bu şekilde duyurmak mı lazım.. tabi ki değil ama nihat doğan, özcan deniz ve berdan mardini hariç herkesi duyururum ben şahsen :D

bu arada bu albüm günce koralın 3. albümü olacakmış.. geride kalan 2 albümde patlama yapamadıysa bu albümde patlama yapma ihtimali daha yüksek olur heralde :D ayrıca çıkış parçası sezen aksuya aitmiş.. günce albüm çalışmalarında sezen aksu, jeff coplan, ssra gülümser, yıldırım koral, evrim dökme gibi önemli bestecilerin yanında; semih tuncer, kaan gökman, erim ardal, hacı mustafa ceceli, iskender paydaş ve erhan bayrak gibi önemli bir aranjör kadrosuyla çalışmış.. görünüşe göre hiçbi masraftan kaçınılmamış.. :D

2 yorum:

  1. Gayet iyi bi sestir kendisi,güllerim soldu,yalnızlığım parçaları gayet hostur ,kaliteli müzik icra ederler kendileri

    YanıtlaSil
  2. efendim kendisi arp bölümü mezunudur. iyidir, güzeldir, annesi opera sanatçısı (Beril Koral) babası ise Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası müzisyeni (Yıldırım Koral)dir. eh bekliyoruz bakalım yeni klibi...

    YanıtlaSil