yepyeni volkswagen golf 6, ekim 2009 da avrupada yollarda..

golf serisinin son versiyonu 6. nesil yeni volkswagen golf, bu yılın ekim ayında avrupada satışa çıkacak.. şu tipe baktıktan sonra diyebileceğim tek şey: "gerçek misin rüya mısın" olur heralde.. hiçbi zaman gerçek dışı hayallerim oladı o yüzden milyon dolarlık ferrarileri, porsche ları gördükçe ağzımın suyu hiçbi zaman akmadı.. benim hayalimdeki arabalar bu ve bunun gibi ya da işte bu golf gibi ulaşılabilir olmalı..

herneyse, biraz da arabadan bahsedeyim.. efenim şimdi bu araba bildiğiniz gibi golf serisinin 6. jenerasyonu oluyo.. fiyat olarakta avrupada 16.500 eurodan satışa çıkacakmış.. benim türkiye tahminim en az 36-37 milyar olur.. o da baz versiyonu olur.. onun haricinde 2 dizel 2 benzinli 4 motor seçeneği olcakmış.. (benim favorim 110 beygir dizel olan) (ağzımın suyu aktı bi sn)

donanım olaraksa yenilikler; araç takip sistemi, park asistanı, lastik basınç sistemi ve gelişmiş ESP sistemi diyebiliriz.. ilk gözüme çarpanlar bunlar.. hele bi türkiyeye gelsin o zaman daha iyi görürüz..

Yorumlar

  1. süper bi araba şimdi satsınlar görelim bagalım pejeout ları hadi

    YanıtlaSil
  2. kardeşim golf 5 tsi alıcaktım bunun çıkmasını bekleyebilirim mükemmel araç

    YanıtlaSil
  3. aynen bende golf 5 tsı alcaktım bende beklemeye geçtim inşallah değer beklediğimize ve uzun beklemeyiz!ben fuarda sordum aralık sonu ocak başı gelcek dediler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi