..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

29 Ağustos 2008 Cuma

ümit özat kalp krizi geçirdi..

az önce kanal 24 ekranlarında canlı olarak izlemekte olduğum köln-karlsruhe maçının tamda ilk yarısının son dakikaları oynanıyordu ki; eski fenerbahçeli milli futbolcu ümit özat bir anda sahada yere yığıldı.. ne olduğunu millet anlayana doktorlar parmaklarını adamın ağzına sokmaya başladılar.. meğersek ümit kaptan kalp krizi geçiriyomuş o an.. dili boğazına kaçmış.. gözleri falan kaymıştı.. çok acayipti ya :/ o an mondragonu, daumu ağlarken gördüm eyvah dedim.. ümiti direk hastaneye kaldırdılar.. az önce öğrendim son durumu iyimiş.. herşey kontrol altındaymış.. futbolcu olarak beğenmez, sevmezdim ama içim gitti o halde görünce onu.. umarım bir an önce iyileşir, sahalara geri döner.. ama belli yani ölümle hayat arasında ki o ince çizgide gitti, bi müddet o tarafta kaldı, sonra geldi.. Allah ailesine, sevdiklerine bağışlasın..

burda da videosu var:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder