..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

15 Ağustos 2008 Cuma

serhat akın kocaelisporda.. edgar davids nerde..?

bir dönem fenerbahçenin flaş forvetlerinden biri olan ve kadıköyde galatasarayın 6-0 yenildiği maçta yıldızlaşarak tüm fenerbahçelilerin kalbinde ayrı bi taht kuran, kadıköyün boğası lakaplı serhat akın büyük umutlarla çıktığı avrupa yolculuğundan dün geri döndü :D ancak gidişi oldukça gürültülü olan serhatın dönüşü çok sessizdi.. zira 3 büyüklerden birine ya da transfer manyağı trabzonspora gelmedi (hakket onlar nie almadılar serhatı? :D) bank asyadan bu yıl süper lige çıkan kocaelispora transfer oldu.. transfer ücreti hakkında bi bilgim yok, ayrıca bonservis bedeli olarak serhatın kulübü anderlechte herhangi bi para ödendi mi onu da bilmiyorum ancak serhat yine de kocaelispor için iyi bi transfer.. kendi çapında flaş bi transfer..

umarım serhatın macerası avrupa sevdalısı genç futbolculara da örnek olur.. belçika ligi nedir lan.. orda oynasan n'olur oynamasan n'olur.. 2-3 sene işte böle sıfır inip gelirsin.. fenerde kalsaydı eğer hala kadroda olurdu belkide.. ama tabi o da haklı en azından denemiş oldu..

bu arada edgar davidsi % 99 bitirdik diyen kocaelispor başkanı bugün transferde pürüzler olduğunu sölemiş.. demek ki transfer işlerinde % 1 azımsanamayacak bi değer.. :D davids cephesinde ise apayrı gelişmeler yaşanıyomuş.. davids, kendisine sorulan kocaelispor sorusuna "haberim yok adını ilk defa duyduğum bi takım" cevabını vermiş.. acaba kocaelispor kendi kendine mi gelin güvey oldu o kadar süre?

4 yorum:

  1. Serhat oynadığı dönemde benim en sevdiğim oyuncuydu. Bir şekilde Fenerbahçe'den giden iflah olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. Hocam davids yalan habermiş. Çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  3. Yanlış yaptığı ta o zamandan belliydi. Bizde oynarken çok severdim ama sonradan ben de unuttum. En azından göz önünde oynayacak olması güzel.

    YanıtlaSil
  4. vallahi kim var ne var bilmem ama kocaeli sporun lige çıkmasına sevindim. eh okulu kocaelinde okudupum için biraz da kocaeli sporlu sayılırım bir de samsun spor çıksa çok güzel olacak...

    YanıtlaSil