..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

28 Ağustos 2008 Perşembe

ronaldinhoyu reddeden isveçli futbolcu kız..

çinde, olimpiyat köyünde dünyaca ünlü futbolcu, brezilyalı top cambazı ronaldinho bir görüşte aşık olmuş yanda resmini gördüğünüz isveçli futbolcu kıza.. kızın adı johanna almgren.. isveçin bayanlar milli futbol takımında oynuyo.. yani meslektaşlar.. kıza evlenme bile teklif etmiş.. ama johanna sallamamış ronaldinhoyu.. benim gönlümün prensi isveçte demiş (zuhahaha gazetede aynen böle yazıodu :D:D ) bunun üzerine morali çok bozulmuş ronaldinhonun.. demek ki neymiş.. parayla saadet olmuyomuş.. o deil yorumlarda da birisi şöle yazmış: "ulan ronaldinho bi kendi tipine bak, bi de kıza bak ak" asfüasfü :D bu yoruma da yarıldım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder