..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

23 Ağustos 2008 Cumartesi

popüler türkçe sitelerin ziyaretçi istatistikleri..


arda kutsalın popüler blogu webrazzi'de geçtiğimiz günlerde bu istatistiklere rastladım.. sanırım o da reklamZ den almış bu verileri.. ilginizi çekeceğini düşünerek sizlerle paylaşmak istiyorum.. yukarıda ki verilere bakarak aylık tekil ziyaretçi sayısına göre memurlar.net in listedeki en popüler site olduğunu söyleyebiliriz.. bence burdan türkiyedeki işsiz gençlerin sayısı ortaya çıkmakta.. çünkü ne zaman o sitenin adını duysam ya iş arayan bi arkadaşım tavsiye ediyo, ya da bi şekilde ben iş ararken karşıma çıkıyo :D onun haricinde bu listeye ben bile girebilirmişim.. zira geçen ay 75.000 tekil ziyaretçiye ulaşırken 150.000 sayfa görüntülemesi değerini yakalamışım.. bu durumda pilli networkün bi çok sitesini ve cocugumvar'ı geride bırakmışım.. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder