..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

4 Ağustos 2008 Pazartesi

lost dizisine rakip geliyor..

ekranlarda beğeniyle izlediğimiz, türkiyede müthiş bir popülarite yakalayan lost dizisinin yakaladığı ilgi, amerikalı yapımcıların ağzılarını sulandırmış olsa gerek ki şimdiden lostla aynı platformu paylaşacak, aynı ilgiyi çekebilecek yeni bir yapım üzerinde çalışmaya başlamışlar.. bu yeni dizinin adı "robinson crusoe" olacakmış.. dizinin adından da anlaşılacağı gibi senaryo kayıp bi adada geçecektir muhtemelen.. ben şahsen yapımın bolca mistik öğelerle süslenmiş olacağını bekliyorum.. l-manyaktan hatıralarımıza kazınan cuma karakteri dizinin türkiye versiyonu çekilirse konulabilir.. :D yapımcılığını bir ingiliz firması olan universal media nın üstlendiği dizinin pilot bölümlerinin çekimi 10 milyon dolara mal olmuş.. lostun pilot bölümünün 12 milyon dolara mal olduğu düşünülürse, robinson crusoe kendi çapında baya bi taşaklı bi yapım olacak gibi gözüküyor şimdilik.. bu arada başrollerde phillip winchester adında, daha önce ismini hiç duymadığım bi eleman oynicakmış.. bu tiple robinsona ne kadar benzer bilemiyorum.. benim hayalimde hep saç-sakal birbirine karışmış bi eleman vardı.. ama belkide bu da sakal falan bırakır.. bilemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder