..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

1 Ağustos 2008 Cuma

ilginç bir yaratık.. canavar.. adını siz koyun..

fotoğrafını gördüğünüz ilginç canlı geçtiğimiz günlerde amerika birleşik devletlerinde bir sahilde karaya vurmuş olarak bulunmuş.. görüldüğü anda insanda "töbe bismillah" tepkisi yaratan bu ilginç şeyi cnn, abc gibi taşaklı kanallar bile haber yapmış.. yok yani insanın feyk diyesi gelio ama fake olsa cnn haberini yapmazdı heralde..? fotoğrafı çeken adamı falan bulmuşlar.. "gördüğümde neye uğradığımı şaşırdım, adını koyamadık biz" demiş.. e konmaz tabi.. bu ne la.. benim yorumum bu doğaüstü şey gelse gelse cehennemden gelmiştir.. ordan bi görevliye benzio sanki.. hani böle karikatürize edilirler ya cehennem zebanileri.. aynı onlara benzio suratı.. böle kalıp olarak ta hayvan gibi.. orda bi bok yediyse eer götünü başını yakıp (ki yaratık yanmış gibi gözüküo) sittir etmişlerdir ordan.. ayrıca bi elinde de tasma gibi bişe var sanki.. neyse ya çok fazla yorum yapmayalım.. çarpılcaz mk.. ben yine de feyk olduğuna inanıyorum ama değilse de Yüce Allah'ın işi yani.. vardır.. nasa mars ta suyu da bulduktan sonra olur, olur valla.. töbe bismillah..

sonradan gelen edit: sanırım yaratığın adı mantauk canavarıymış.. the telegraph gazetesi de haberini yapmış :S

1 yorum:

  1. kesinlikle tipik maceraperest amerikan işi bir yalan haber. o kıtadan gelen bi habere inanasım gelmiyor. :D
    evet gerçeğe benziyor ama hollywood'da daha kalitelileri, hatta daha gerçekçileri hareketlileri yapılıyor :)yani bence...

    YanıtlaSil