..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

12 Ağustos 2008 Salı

google sandbox (kum havuzu) ya da google bomb..

dersler bittikten bu yana, yani bi yaklaşık 40 gündür blogla daha fazla ilgilendiğimden doğal olarak link değişimi yaptığım blog sayısı, tanışıp dost olduğum blogger arkadaşların sayısı da oldukça artmıştı.. hatta tamam kabul ediyorum baya bi artmıştı :) bu nedenle 1 lira adresine verilen link sayısında gözle görülür bi artış oldu.. sanırım bu da google ın gözüne çarpmış olacak ki "google bomb" die tabir edilen olayla bizi cezalandırmaya başladı.. nerden anladın diye sorarsanız eğer; şöle anladım; bu siteye google vasıtasıyla her gün en az bi 2-3k ziyaretçi gelmekteydi.. şimdi ise bu sayı aniden yarıya düştü.. bi anda gerçekleşen bu tarz bi düşüş sizcede ilgi çekici değil mi? blogumun kum havuzuna battığını sanmıyorum zira 1 lira açılalı neredeyse bi 10 ay oldu.. girdiyse de bile çoktan çıkmıştır.. herneyse ben rutin güncellemelerime ve olası link değişimlerine aynı hızda devam etmeye çalışcam.. eminim hakettiğimiz dereceyi tekrar geri alacaz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder