dünyanın en zor yolları.. lan burası bizim köy..


bu görmüş olduğunuz fotoğrafı yabancı bir sitede "dünyadaki en zorlu yollar" kategorisinde seçilmiş onlarca fotoğrafın arasında buldum.. (lanet olsun ki sitenin adresini kaydetmeyi unutmuşum.. ama valla billa atmıyorum ya..) ilk önce bi iki acaba sorusu çektim kendi kendime ama sonradan jeton düştü tanıdım valla arkaplandaki evlerden.. burası bizim köy la.. :D bu yoldan defalarca aynı şekilde arabayla geçtim ben.. şehir giresun.. ilçe tirebolu.. köyde ketençukur.. alttan akan dere de harşit çayı.. meşhur gelevara deresinin kankisi :D

Yorumlar

  1. bu görmüs oldugumuz asma köprü bir defa ketencukur daki köprü deil nasil gelevara harsit cayinin kankisi ise bu köprüde kuzgun köyün deki köprü sekilve yapilislari aynen yani kankiler komsu köy dikkatli bakarsaniz anlarsiniz

    YanıtlaSil
  2. valla doğru söylüyosun, ben yanlış anımsadım hakkaten burası kuzgun köyü.. en son oradan 6 sene önce geçmiştim olsun o kadar.. ben 9konak köyündeydim.. sen kuzgunlusun galiba :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi