..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

27 Ağustos 2008 Çarşamba

darkwing duck: korkusuz ördek'in maceraları..

90 lı yılların başında çocuk olanlar mutlaka hatırlayacaktır.. bi zamanlar yani biz çocukkene bi çizgi film vardı.. ismi "darkwing duck"tı.. müthiş komik bi çizgi filmdi.. yani en azından ben yarılıyodum izlerken.. bilmiyorum hala tv de yayınlanıyo mu.. bizim zamanımızda atvde yayınlanırdı.. durduk yerde aklıma geldi.. introsu takıldı dilime.. bende üşenmedim aradım çizgi filmin girş müziğini buldum.. anlayamadığım yerlerini kapabilmek için lyriclerini de buldum.. nasıldı lan bu çizgi film, neye benziyodu bu ördek dememeniz içinde bi resmini koydum.. daha ne yapayım size :D
işte alın size şarkı: (let's get dangerous dediği yere bayılıyom :D )

buraya da sözlerini koydum anlaşılır olsun diye.. :)

Daring duck of mystery,
Champion of right,
Swoops out of the shadows,
Darkwing owns the night.
Somewhere some villain schemes,
But his number's up.

(3-2-1) Darkwing Duck (When there's trouble you call DW)
Darkwing Duck (Let'sget dangerous)
Darkwing Duck (Darkwing, Darkwing Duck!)

Cloud of smoke and he appears,
Master of surprise.
Who's that cunning mind behind
That shadowy disguise?
Nobody knows for sure,
But bad guys are out of luck.

'Cause here comes (Darkwing Duck)
Look out! (When there's trouble you call DW)
Darkwing Duck (Let's get dangerous)
Darkwing Duck (Better watch out, you bad boys)
Darkwing Duck!

3 yorum:

  1. ben de severek izliyordum. şu aralar yayınlanmıyor. zaten çizgi film kültüründe acayip bir değişme var yeni nesil bu eskileri bep sevmiyor onlara yaratık uzay vurdu kırdı olsun. eh işte yeni nesli yok etmeye alıstırıyoruz yavaş yavaş ki dünyanın sonu tez gelsin.
    şöyle eski bir disney kuşağı yapsalar da izlesek...

    YanıtlaSil
  2. hakkaten eski tad yok nedense.. şimdi artık nickleodeon lar bilmemneler entel dantel şeler hep..

    YanıtlaSil
  3. mario tarzı bi oyunu vardı az oynamadıydık zamanında:)

    YanıtlaSil