..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

26 Ağustos 2008 Salı

bu aralar nedense yazasım gelmiyor.. :/

sıcaklardan mıdır nedir anlamadım, temmuz ayında baya bi post kasmış, 1 liranın günlük hitlerine tavan yaptırmıştım ama son günlerde nedense yazmak gelmiyor içimden.. biraz gezindim sağda solda, araştırdım falan öğrendim ki blog sahiplerine sık sık olan bi durummuş bu.. benimse başıma ilk kez gelmekte.. umarım en kısa sürede kurtulurum bu halet-i ruhiye'den..

bide web teknolojilerine merak saldım.. bi zamanlar ASP de kendimi baya bi geliştirmiştim.. sene 2003 tü galiba.. kendime ait bi blog scripti bile hazırlamıştım.. tasarım falan baya bi iyiydi.. kafamı çalıştırsam azcık belki şimdi bende pilli gibi bi network sahibi olurdum.. herneyse.. konuya dönelim.. HTML falan çatır çatır yazıyodum ama sonradan okuldu, derslerdi falan derken uzaklaştım baya.. benden sonra PHP kasırgası başladı, CSS tabuları yıktı.. yepyeni teknolojiler geldi.. bense sadece olayın ana hatlarını öğrendim ayrıntılara hep uzak kaldım.. şimdi ise geri dönme zamanı.. hazır boş vaktimde varken netten kendi çapımda dersleri toparladım ve bi word dosyası olarak hazırladım.. PHP 50 küsür, CSS ise 70 küsür sayfa tuttu.. yarın onları printerdan çıkarcam ve dersime çalışmaya başlicam.. satır satır okicam hepsini.. biliyorum kendimi ders olsa sayfasını açasım gelmez, ama web oldu mu tuvalete giderken bile elimden bırakmam :D hadi bakalım hayırlısı.. 1 ay içerisinde iyi bi ilerleme yapmak istiyorum.. umarım olur.. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder