batmayan mayo harbiden işe yarıyor mu?..

geçenlerde tv de reklamını görünce netten bi araştırayım demiştim nedir ne değildir diye (yüzme bilmiyom bi ümit işte :D).. az önce aklıma geldi, sitelerini buldum.. yeni icadın ismi "batmayan mayo".. :D erkekler, bayanlar ve çocuklar için farklı tasarımları var.. yandaki modeli 75 YTL ye satıyolar..

benim dikkatimi çeken mayonun batmamasını sağlayan hava boşluklarının sadece bel kısmında olması.. bence bu müthiş bi denge problemi yaratır.. tamam yüzme bilenler zaten yüzerler ama ya hiç yüzme bilmeyenler.. onlar için bence sakat bi durum.. sonuçta ayakların ve kafan suyun içine batacak ama sadece tabir-i caizse götün suyun üzerinde kalacak.. götünden nefes alanlar için sorun olmaz ama ya alamayanlar naapcaklar.. ben ürünü kullanmadım o yüzden çokta fazla yorum yapmak istemiyorum ama görüntüden anladığım bu.. ürünü kullananlar ya da bilenler beni aydınlatırsa sevinirim.. fikirlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi