..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

30 Ağustos 2008 Cumartesi

arap şükrü albümleri, şarkıları, müzikleri dinle, indir..

"arap şükrü" adını daha önce hiç duydunuz, dinlediniz mi bilmiyorum ama müthiş yorumlar var albümlerinde.. bende daha yeni tanıştım.. alaturka müziği de seven birisi olarak hayran kaldım desem yalan olmaz.. ha ses çok mu iyi ? değil belki.. peki müzik müthiş mi? değil.. ama insanı kendine çeken ayrı bi şey var bu parçalarda.. tüm diğer meyhane şarkıları gibi bu şarkıları da dinlerken yanında 2 tek atsanız eminim çok daha lezzetli olacaktır.. bu arada arap şükrü nedir, kimdir diye merak edenler için şunu da belirteyim.. arap şükrü birisinin ismi ya da lakabı değil.. bursa da meyhaneleri ve balıkçıları ile meşhur, trafiğe kapatılmış bi sokağın ismi.. şarkı listesinde ki parçalar: Ayrılacağız (darbuka) - Ben sende tutuklu kaldım - Götür beni gittiğin yere - Keskin bıçak - Bu akşam ölürüm - Güz gülleri - Sandalcı - Ayrılacağım - Unut onu gönlüm - Beni bu şehir boğuyor - Bu kadın neden ağlıyor - Gönül sayfam - Sevemez kimse seni - Sigarayı bıraktım - Sırılsıklam

herneyse; buyrun dinleyin..

87 yorum:

  1. mrb yanlıs hatırlamıyorsam kazakıstan almatıda ambassador otelde calıyorlar. cok guzel calıp soyluyorlar. ramazan ayında ınsanlar onun muzıklerı eslığınde oruclarını acıyorlar

    YanıtlaSil
  2. benıı bu sehır boguyor bılmem bana ne oluyor ARAP SUKRU KAYSERILI HEMSERIM BU GUZEL SARKIYI BIZLE PAYLASTIGIN ICIN TSK EDERIZ mahurgozlum18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. valla bu sarkıyı ne zamn dinlesem baska alemlere gidiomm süper bi sarkı

    YanıtlaSil
  4. sarkılar super darbuka muazzam tebrikler

    YanıtlaSil
  5. çok deyişik bir ses hariika bayıldım tam alem ci şarkıları

    YanıtlaSil
  6. MEHMET SORAL SUPER DARBUKA BAYILDIM.FAKAT YENI SARKILARINI BEKLIYORUM

    YanıtlaSil
  7. mereba ben batu ben arap şükrünün hayranıyım çok güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  8. elerine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  9. eyvallah...........

    YanıtlaSil
  10. tekrar tekrar dinlemekten bıkılmayan sarkılar eline ve agzına saglık izmirden mehmet karanfil

    YanıtlaSil
  11. çılgınnnn30 Ekim 2008 20:38

    çok gzel yaa 24saat dinliyom valla ellerine sağlık devamını bekliyozz.......

    YanıtlaSil
  12. arap sukru hastanım

    YanıtlaSil
  13. mükemmelsin dostum senin şarkıarınla hayallere dalıyorum

    YanıtlaSil
  14. bu şarkılara bayıldım yeni şarkılarını da bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. bu sigarayı bıraktım şarkısına bitiyorum_ağzına sağlık

    YanıtlaSil
  16. nerde çıkıor bu adam bilen warmı.?
    aciil

    ozkanahmet34@hotmail.com
    eklesin

    YanıtlaSil
  17. ŞARKILAR GÜZEL AMA.YANLIŞ BİLGİ VERMİŞSİNİZ.ARAP ŞÜKRÜ SADECE O SOKAĞIN ADI DEĞİL.O SOKAKTAKİ İLK BALIKÇININ,MEYHANE SAHİBİNİN ADI DAHA SONRA O SOKAĞA ADI VERİLİYOR.

    YanıtlaSil
  18. ayrılacağız şarkısına bayılıyorum
    çok güzel olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  19. herkese selamlar bnm gibi dinleyen herkese bu sarkılarn hepsi feda olsn guz gulleri gibiyim hicbahar yasamadm ya sevmeyi blmdm yllarca ya sevnce gec kaldm ah ulan ah!!!

    YanıtlaSil
  20. yalçın aslan dediki helallll olsun arap şukrü kardeşim benim

    YanıtlaSil
  21. seviyorum seni şükrü abeee:)))

    YanıtlaSil
  22. seviyorum seni şükrü abee:)))

    YanıtlaSil
  23. valla kardeşim bu ses muthiş yanlız bu sesın bıre bır aynısı var orduda unsal hatipoglu bır ses bu kadar bırbırıne benzer dınlerken onu zanettım ama baktımkı o deyıl fakat şasırdım desem yalan olmaz.atilla

    YanıtlaSil
  24. gercektem super gercekten bu sesın aynısını dınledım bırden o zanettım orduda unsal hatıpoglu bıre bır aynı ses ve yorum aynı slm nurettın yılmaz

    YanıtlaSil
  25. BU ŞARKILAR ÇOK GÜZEL HEP DİNLİYORUM:)

    YanıtlaSil
  26. gerçktn süpr sölüo adam yhaa şarkılarn anlmları da gsl ztn ne diel farklı ses..

    YanıtlaSil
  27. kardesm ellerine saglık hergun butun sarkılarını kere dinliyrm sigara icmiyrm ama sigarayi biraktim a hastaym dinleyn

    YanıtlaSil
  28. ben RAMAZAN abi sade yapmışsın süper olmuş anlamlar da müthiş ağzına sağlık saygılar

    YanıtlaSil
  29. yha adamda öle bi ses varki hayranım yha insan kendine gelio dinleyınce

    YanıtlaSil
  30. sadece helal olsun dıyorum abı baska bırsey dıyemıyorum ne zaman canım ve moralım bozuk olsa senı dınlemekten kendımı alı koyamıyorumj abım herkese tavsıye arap sukrusuz olmaz bu sarkılar pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hele o sandalcı yokmu tam bır bıtırım abem ..................

    YanıtlaSil
  31. arap şükrüye bayıldım mütiş bi şarkı ya
    GERÇEKTEN MÜKEMMEL:)

    YanıtlaSil
  32. slm ben alperşarkılardinleyince dert üstüne derleniyorum şarkıların devamını ve başarılar dilerim bu da msn alper_1988_devre_46@

    YanıtlaSil
  33. eyvallah reis taner

    YanıtlaSil
  34. helal olsun sana bıkmıyoruz dinliyoruz yine dinliyoruz hep dinliyoruz

    YanıtlaSil
  35. Bu arap şkrü nerde çıkıyor acaba arkadaşlar, bilgisi olan var mı?
    SÜPER YANİİİİİİ

    YanıtlaSil
  36. bayılıyorum sesine ne ses ya eskilere gittim süper

    YanıtlaSil
  37. her sarkısı birbirinden guzel

    YanıtlaSil
  38. abi ben sevdigiyle mutlu olamıyan bir gençim...gerçekten çoookkkkk güzeel söylüyorsun bence kendini iyice tanıt

    YanıtlaSil
  39. arap şükrü parcaları ile her akşam bir büyüğüm var vallahi mezeye bile gerek yok

    YanıtlaSil
  40. çok güzel brova

    YanıtlaSil
  41. yaa ne zaman arap şükrü dinlesem hep benı aldatan sevgilim gelio o zaman ona lanet edıorum

    YanıtlaSil
  42. efkarlanıyorum bu adamı dinlerken rakımın mezezi oldu arab şükrünün şarkıları

    YanıtlaSil
  43. abi bu adama bayılıyor allahımm zevalvermesi
    n sesine soluğuna
    allahına kureban oyım yeni eserlre yrum bekliyoruz

    YanıtlaSil
  44. beni eskilere götürdün şükrü abi azına sağlık süper ya helal sana.

    YanıtlaSil
  45. pozantı'dan ÇILGIN MOTORCU kemal. tek kelimeyle harika herzaman dinliyor ve tavsiye ediyorum,böylesine hoş bir ses ve eser dinlenmez mi.....?insanı alıp götürüyor.

    YanıtlaSil
  46. şarkılarda kendimi buluyorum ağzına sağlık

    YanıtlaSil
  47. çok güzel
    tambana göre şarkılar
    sanki bana söylenmiş şarkılar
    efkarımı dagıtıyorum bu şarkıların la

    YanıtlaSil
  48. harikada keskin bıcak sarkısı yerine ben sende tutuklu kaldım parcası var orjinalde keskin bıcak yokmu

    YanıtlaSil
  49. ALLAH icin Guzel Sarkılar bn bu arada Tuzladan SıTKı

    YanıtlaSil
  50. valla mükemmel hele arabada harika dinlenio.ben sevda smsundan.aba ulas lütfen 5369748297

    YanıtlaSil
  51. valla arap şükrünün üzerine sanatçı tanımam
    adamda bambaşka bir ses var. insanın damarına damarına basıyo...

    YanıtlaSil
  52. yha abi diyecek bişey bulamıyorumen çok şarkısı güzel diyemem çünkü bütün parçalar güzel bende arap şükrü hayranıyım :'(

    YanıtlaSil
  53. ben bursalıyım ama çanakkaledeyim bu şarkıyı tesadüf bir yerde dinledim çok hoşuma gitti arapşükrüyüde çok iyi bilirim eski güzel çalan ve söyleyen arkadaslara teşekkürler eski bursalı

    YanıtlaSil
  54. Abi ya oğuz ve sebahattin olarak size hayranız.

    YanıtlaSil
  55. ne güzel valla? nerde çalıyolar ben bursaya gelmişler diye duydum ben gidiyom hadi sizde gelin by?

    YanıtlaSil
  56. boyle bir site çok güzel dusunulmus ben bır arap sukru fanatığı olarak cok beğendım

    YanıtlaSil
  57. helal sana kim söylediyse albümünü çıkarsın görelim

    YanıtlaSil
  58. ben darbuka eşliğin de böyle güzel şarkı hiç dinlemedim ağzına sağlık şükrü abiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  59. ben tokat zile narlıkışla köyünden SAMET ONUŞ abiciğim muhteşem bir ses ve darbuka çalışın var.ağzına ve ellerine sağlık tam benim kafadan söylüyorsun (ALEMCİ KÜRT)

    YanıtlaSil
  60. ben yolda arabamla köprü trafiğinde durdulup kim bu diyene rastladım helal olsun sana şükrü

    YanıtlaSil
  61. halel sana abi tam ask adamısın

    YanıtlaSil
  62. site sahipine teserkürlerimi bi borç bilirim gercekten arap sükürü nün sarkıları yayınlaması güzel

    YanıtlaSil
  63. şaşırdım bu adam nasıl hala tv lerde değil annamıorum

    YanıtlaSil
  64. ben eskişehir merkezden bu şarkıları buraya koyanın eline sağlık söyleyeninde diline.adamı başka bi aleme götürüyor bu şarkılar bi an önce albümünü bekliyoz..

    YanıtlaSil
  65. super bır ses sahıbısınız ve devamını dılıyorum ensturman ve ses adedta buyuleyıcı bunun devamını ve basarılarınızı dıler her sey gonlunuzce olsun hayranınız recep demır

    YanıtlaSil
  66. süper şarkılar ya apom sana gelsin tm gzel şarklar yazan zeynepppp......

    YanıtlaSil
  67. bursalıyız allahın adamıyız ya tek derdimiz sewdamız içeriz yasarız içmezsek zaten yasamayız sewdiklerimizi unutmayız unutanı yasatmayız sewdıyimize degil kafamıza sıkarız asi 001

    YanıtlaSil
  68. slm çok güzel bir şarkı ben bu şarıyıda çok seviyorum burdan arap şükrüyede selamlarımı söylüyorum

    YanıtlaSil
  69. önümüzdeki h.sonu uludağa gidicem inş. Bursaya gitmişken Arap Şükrü'ye gitmemek olmaz dimi ama:) bidahaki hafta rakı ve müziğe doyucam sayelerinde

    YanıtlaSil
  70. ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN...

    YanıtlaSil
  71. bu ses niçin hala televizyonlarda görünmedi yada niçin bir klip çekmiyor anlamış değilim.finansör mü lazım ? Ben hazırım.

    YanıtlaSil
  72. arağ şükrü çooooooooooooook seviyorum
    ve hep üzüldüğüm zaman damardan takılıp arpşükrü dinliyorumve onuçoooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  73. arap şükrü albümleri, şarkıları, müzikleri dinle, indir..

    YanıtlaSil
  74. ellerinize sesinize sağlık yürü

    YanıtlaSil
  75. sana hastayım abi bu alem de teksin teeeeeeeeek.

    YanıtlaSil
  76. arap şükrü sevil micek adam mıı arkadaşlarrr yaa

    YanıtlaSil
  77. hastasıyım bunların

    YanıtlaSil
  78. 2010 onun ilk yazani ben oliyim vallah abicim senin önünde saygi ile eyilir elini öpmek isterdim abicim
    ve nezaman türkiyeye gidersem ilk isim senin lokanta gitmek abicim
    ben almanyada kaliyorum ve hep seni dinliyorum

    YanıtlaSil
  79. Nerden indircez agalar. bir yardımcı olun

    YanıtlaSil
  80. çok güzel söylüüyor insallah orasıını dolasmak nasip olur

    YanıtlaSil
  81. abi valla cok guzel söyliyon bigön gel beraber akşamliyalım msn sensiz_efecan_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. arap dayı saygılarımla çak güzel şarkıların war dikensiz69@hotmail.com

    YanıtlaSil