Kayıtlar

Ağustos, 2008 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

yepyeni volkswagen golf 6, ekim 2009 da avrupada yollarda..

Resim
golf serisinin son versiyonu 6. nesil yeni volkswagen golf, bu yılın ekim ayında avrupada satışa çıkacak.. şu tipe baktıktan sonra diyebileceğim tek şey: "gerçek misin rüya mısın" olur heralde.. hiçbi zaman gerçek dışı hayallerim oladı o yüzden milyon dolarlık ferrarileri, porsche ları gördükçe ağzımın suyu hiçbi zaman akmadı.. benim hayalimdeki arabalar bu ve bunun gibi ya da işte bu golf gibi ulaşılabilir olmalı..

herneyse, biraz da arabadan bahsedeyim.. efenim şimdi bu araba bildiğiniz gibi golf serisinin 6. jenerasyonu oluyo.. fiyat olarakta avrupada 16.500 eurodan satışa çıkacakmış.. benim türkiye tahminim en az 36-37 milyar olur.. o da baz versiyonu olur.. onun haricinde 2 dizel 2 benzinli 4 motor seçeneği olcakmış.. (benim favorim 110 beygir dizel olan) (ağzımın suyu aktı bi sn)

donanım olaraksa yenilikler; araç takip sistemi, park asistanı, lastik basınç sistemi ve gelişmiş ESP sistemi diyebiliriz.. ilk gözüme çarpanlar bunlar.. hele bi türkiyeye gelsin o zaman daha iy…

can atilla ve "mevlana'dan çağrı dans müziği"..

Resim
ülkemizde electronic new age müziğinin bir numaralı temsilcilerinden can atilla, "mevlana'dan cagri dans muzigi" adlı yeni albümünü çıkarıyor.. kendisini çok fazla takip eden birisi değilim o yüzden eski albümleri hakkında pek bi fikrim yok.. bildiğim tek şey var; sultanlar aşkına isimli şarkısı.. o şarkıyı ilk duyduğum zamanlarda defalarca dinlemiştim.. müthiş dinlendirici bi etkisi var.. eminim bu albümde ona benziyodur.. albümde yer alan parçalar şunlar:

1- Belh – Afganistan 1207 ( Toplu dans )
2- Rüzgarlar Sustuğunda ( Mevlana, halk, dervişler - solo ve toplu dans )
3- Gevher Banu'nun Aşkı ( solo dans )
4- Maracel Behreyn ( Şems solo dans - Mevlana ile ikili dans )
5- Ateş'in Daveti ( Halk - toplu dans )
6– Şems-i Tebrizi'nin Ardından ( Mevlana, haberciler - toplu dans )
7- Işıkla gelen ( Dervişler - toplu dans )
8- Kervan ve Son Yolculuk ( Giriş Müziği ve cenaze sahnesi - toplu dans )
9- Bir Meltem Esintisi ( Solo dans )
10– Şems'in Rüyası 1. Gece - Melekle Da…

south park dizisi bölümleri: terrance & phillip show - unclefucka şarkısı..

Resim
bilenler bilir; büyükler için çizgi film south park dizisinde; başta cartman olmak üzere diğer tüm fırlamaların bayıldığı bi çizgi dizi var.. ismi de terrance & phillip show.. devamlı osururlar bunlar.. herneyse işte bölümlerden birinde bu ikili bi şarkı yapmışlardı.. onu buldum tesadüf eseri sizlerle paylaşmak istedim.. son günlerde dinlediğim en komik şey diyelim :D






hatta lyriclerini de vereyim tam olsun:

Shut your f*cking face, uncle f*cker.
You are a cock-sucking, ass-licking uncle f*cker.
You are an uncle f*cker, yes it is true.
No one f*cks uncles quite like you.

Shut your f*cking face, uncle f*cker.
You are the one who f*cked your uncle, uncle f*cker.
You do not eat or sleep or mow the lawn, just f*ck your uncle all day long.
- Farting & more laughter -

Traffic Cop: "What´s going on here?"
- More farting -
"Ew, what garbage!"

Well, what do you expect there Canadian uncle f*cker?
Uncle f*cker. Uncle f*cker. Uncle f*cker.

Shut your f*cking face, uncle f*cker. (Uncle …

arap şükrü albümleri, şarkıları, müzikleri dinle, indir..

Resim
"arap şükrü" adını daha önce hiç duydunuz, dinlediniz mi bilmiyorum ama müthiş yorumlar var albümlerinde.. bende daha yeni tanıştım.. alaturka müziği de seven birisi olarak hayran kaldım desem yalan olmaz.. ha ses çok mu iyi ? değil belki.. peki müzik müthiş mi? değil.. ama insanı kendine çeken ayrı bi şey var bu parçalarda.. tüm diğer meyhane şarkıları gibi bu şarkıları da dinlerken yanında 2 tek atsanız eminim çok daha lezzetli olacaktır.. bu arada arap şükrü nedir, kimdir diye merak edenler için şunu da belirteyim.. arap şükrü birisinin ismi ya da lakabı değil.. bursa da meyhaneleri ve balıkçıları ile meşhur, trafiğe kapatılmış bi sokağın ismi.. şarkı listesinde ki parçalar: Ayrılacağız (darbuka) - Ben sende tutuklu kaldım - Götür beni gittiğin yere - Keskin bıçak - Bu akşam ölürüm - Güz gülleri - Sandalcı - Ayrılacağım - Unut onu gönlüm - Beni bu şehir boğuyor - Bu kadın neden ağlıyor - Gönül sayfam - Sevemez kimse seni - Sigarayı bıraktım - Sırılsıklam

herneyse; buyrun d…

damacanalar neden 19 litrelik olurlar..?

Resim
geçenlerde arkadaş ortamında mevzusu geçmişti.. hakkaten ama ilginç bi ayrıntı.. damacanalar neden 19 litrelik olurlar..? yani neden düz hesap 10, 15 ya da 20 litrelik değilde 19 litrelik.. bu bi pazarlama stratejisi mi :D hani yaparlar ya 100 YTL yerine 99,99 YTL derler daha ucuz gözüksün diye.. bu da onun gibi bişe mi? hayır, değil.. 19 litrelik olmasının tek sebebi damacanayı bok yiyen amerikalıların icat etmiş oluşu.. :D adamlar kendi standartlarında sıvıların ağırlığını ölçmek için "litre" yerine "galon" birimini kullanıyolar.. 1 galonda yaklaşık olarak 3.8 litreye tekabül etmekte.. yani admalar kendilerince damacanayı 5 galonluk yapmışlar.. onlar için sorun yok.. herşey gayet normal.. bizimkilerde olduğu gibi bu damacanaları kopyalamış olacaklar ki hacimlerini değiştirmemişler.. sadece birimini dçevirip 19 litre yapmışlar.. olay bu işte.. o deilde şimdi bak; sen bu bloga girince ne biçim aydınlatıyorum di mi seni.. yalansa yalan de bak.. asfasfğasdasd :silly

doksanlı yıllardan popüler turkçe şarkılar..

Resim
punkreas.org da sevgili oky 90 lı yıllarda dinlediğimiz, hastası olduğumuz, dillerimizden düşmeyen ve belki de şu anda bizlere klasikmiş gibi gelen duygusal ve hareketli parçalardan güzel bi seçmece oluşturarak bir araya getirmiş.. herbir albümde birbirinden güzel 21 parça var.. dinlemenizi tavsiye ederim.. o yıllarda ben daha çocuktum ama bazı parçaları dinledikçe benim bile anılarım depreşti.. mutlaka size de bişeler hatırlatacaktır bu şarkılar.. romantik - hareketli

şifreyi yazmayı unutmuşum çok pardon :D
şifre: punkreas.org

ümit özat kalp krizi geçirdi..

Resim
az önce kanal 24 ekranlarında canlı olarak izlemekte olduğum köln-karlsruhe maçının tamda ilk yarısının son dakikaları oynanıyordu ki; eski fenerbahçeli milli futbolcu ümit özat bir anda sahada yere yığıldı.. ne olduğunu millet anlayana doktorlar parmaklarını adamın ağzına sokmaya başladılar.. meğersek ümit kaptan kalp krizi geçiriyomuş o an.. dili boğazına kaçmış.. gözleri falan kaymıştı.. çok acayipti ya :/ o an mondragonu, daumu ağlarken gördüm eyvah dedim.. ümiti direk hastaneye kaldırdılar.. az önce öğrendim son durumu iyimiş.. herşey kontrol altındaymış.. futbolcu olarak beğenmez, sevmezdim ama içim gitti o halde görünce onu.. umarım bir an önce iyileşir, sahalara geri döner.. ama belli yani ölümle hayat arasında ki o ince çizgide gitti, bi müddet o tarafta kaldı, sonra geldi.. Allah ailesine, sevdiklerine bağışlasın..

burda da videosu var:

uefa kupası kura sonuçları..

Resim
az önce çekilen kuralar neticesinde türk takımları aşağıdaki takımlarla eşleştiler..

Metalist Kharkiv - Beşiktaş
Kayserispor - Paris Saint Germain
Bellinzona - Galatasaray

umarım hayırlı olur.. galatasaray ve beşiktaş turu baya bi rahat geçer.. hazırlık maçları havasında lig maçlarına da hazırlık olur.. kayserispor ise her ne kadar şanssız gibi gözüksede bence şansı var.. bi kere rakip 10 kişi oynicak.. kezman var çünkü :D ondan korkmalarına gerek yok :D onun dışında zaten PSG nin son yıllarda sadece adı kaldı.. eskisi kadar korku vermiyor artık piyasaya..

bu arada merak edenler için beşiktaşın rakibi ukraynadan, galatasarayın ki ise isviçreden.. PSG yi herkes bilir zaten fransız..

dünyadaki ilk dvd writer.. :D

Resim
teknoloji zamanla ne kadar da gelişiyo.. küçüle küçüle çük kadacık laptopların içine giren dvd writerlar bi zamanlar bu şekilde iş görüyolardı.. :P

ronaldinhoyu reddeden isveçli futbolcu kız..

Resim
çinde, olimpiyat köyünde dünyaca ünlü futbolcu, brezilyalı top cambazı ronaldinho bir görüşte aşık olmuş yanda resmini gördüğünüz isveçli futbolcu kıza.. kızın adı johanna almgren.. isveçin bayanlar milli futbol takımında oynuyo.. yani meslektaşlar.. kıza evlenme bile teklif etmiş.. ama johanna sallamamış ronaldinhoyu.. benim gönlümün prensi isveçte demiş (zuhahaha gazetede aynen böle yazıodu :D:D ) bunun üzerine morali çok bozulmuş ronaldinhonun.. demek ki neymiş.. parayla saadet olmuyomuş.. o deil yorumlarda da birisi şöle yazmış: "ulan ronaldinho bi kendi tipine bak, bi de kıza bak ak" asfüasfü :D bu yoruma da yarıldım :D

şampiyonlar ligi fenerbahçe kura sonuçları..

bugün saat 18:50 de çekilecek şampiyonalr ligi kuralarının sonuçlarını buradan takip edebilirsiniz.. kuralar çekilir çekilmez buraya koycam.. ;) umarım rahat bi grup çıkar, hersene en taşaklı takım hangisiyse mutlaka 1-2 tane denk gelio.. 4. torbadan kek bi takım gelse de 3. torbanın keyfini çıkarsak.. zira ordan atletico madrid ya da fiorentina gelirse ne anladım ben 3. torba olmaktan.. :)

işte bizim grup:

G Grubu

Arsenal
Porto
Fenerbahçe
Dinamo Kiev

Allah kolaylık versin bize, bu kadromuzla işimiz çok zor.. :/

josiconun maç, gol görüntüsü izle..

sağda solda o kadar çok aradım ancak sadece bunu bulabildim.. 33 yaşında ki adam için fb tv de "fenerbahçe bir başka ispanyol yıldızı daha kadrosuna kattı" deniyo.. ulan yıldız adamın internette sadece 1 tane mi videosu olur.. peh..

kpss sınav sonuç belgesi elime ulaşmadı hala..

Resim
nerdeyse 1 ay oldu lisans mezunları için yapılan kpss sınavının sonuçları açıklanalı ama nedense sınav sonuç belgem hala daha elime ulaşmış değil.. merak ediyorum acaba içinizden sınav sonuç belgesini alabilen var mı? yoksa kimseye mi yollanmadı daha.. :/ is it just me or what the fuck!..

josiconun hayatı, kariyeri, golleri, göruntüleri, videoları izle seyret..

Resim
Josico Fenerbahçede mi ?

az önce ntvspor'da gördüğüm habere göre, villarealin emektar orta saha oyuncusu josico (tam adı: jose joaquin moreno verdu) yarın sabah saatlerinde imza atmak için istanbula gelecekmiş.. 33 yaşında ki ispanyol futbolcu uzun zamandan beridir villarealde top koşturmakta.. orayada las palmastan gelmiş.. şu an da ise sennanın yedeği durumunda.. teknik direktör pellegrini bu yüzden gözden çıkarmış josicoyu..

kişisel düşüncem henüz bu haber resmi sitede yayınlamadığı için transferin garanti olmadığı yönünde.. uydurma haber dicem, qtm dicem ama diyemiyorum zira ntvspor taşaklı bi yayın organı.. burda da yalan haber çıkarsa kime inancaz daha.. ama işte beklentiler yüksek olunca insanın inanası gelmiyo bu tarz transferlere.. transfermarkt tan josiconun değerine baktım; 1 milyon euro yazıyo.. bu mudur yani.. büyük başkanın yapacağı flaş transfer, roberto carlosun adını gölgede bırakacak yıldız josico mu? bi kaç hafta sonra 34 yaşına girecek topçuyu almalarında ki mant…

fenerbahçe şampiyonlar liginde 3. torbada..

Resim
bu akşam rakibi partizanı 2-1 yenip, avrupa kupalarında kendi evinde oynadığı maçlarda üst üste 8. galibiyetini alarak şampiyonlar ligine adını yazdıran fenerbahçeye bi iyi haberde diğer maçlardan geldi.. son oynanan maçlarda çıkan sürpriz sonuçlar (cimbomun elenmesi, anothosisin olympiakos u geçmesi vs..) fenerbahçenin önümüzdeki günlerde çekilecek şampiyonlar ligi kurasına 3. torbadan girmesini sağladı.. bu durumda fenerbahçenin muhtemel rakipleri aşağıda görebileceğiniz birinci, ikinci ve üçüncü torbadaki şu takımlar oluyo..
1. Torba : Manchester United, Liverpool (büyük ihtimalle), Barcelona, Arsenal, Chelsea, Olympic Lyon, Inter, Real Madrid 2. Torba : Bayern Münih, PSV Eindhoven, Villareal, Roma, Porto, Werder Bremen, Sporting Lizbon, Juventus 3. Torba : Marsilya, Zenit, Steaua Bükreş, Panathinaikos, Bordeaux, Celtic, Basel, Fenerbahçe4. Torba : Shaktar Donetsk, Fiorentina, Dinamo Kiev, Atletico Madrid, Aalborg, Cluj, Anorthosis Famagusta, Bate Borisovbenim gönlümden geçen grup …

nokiadan 2 yeni model: N85 ve N79..

Resim
PDA bir başka deyişle avuçiçi bilgisayar ve mobil oyun konsolu pazarına da bi şekilde bulaşmayı düşünen nokia, bu bağlamda ilk modeli N85 i önümüzdeki günlerde piyasaya sürmeye hazırlanıyor..

N85 in önemli özellikleri:
- özel oyun tuşları
- 2,6 inç 16 milyon renge sahip AMOLED tipi ekran
- WLAN, 3G, HSPDA
- 5 megapixel kamera (Carl Zeiss mercek)
- GPS

N79 un önemli özellikleri:

- değişebilen arka kapak

başka da kayda değer özelliği yok ne yazık ki.. :/

lansmanı bugün yapılan bu 2 telefon türkiyede ne zaman satışa sunulur bilinmez ama taliplilerinin şimdiden merakla bekledikleri kesin..

darkwing duck: korkusuz ördek'in maceraları..

Resim
90 lıyılların başında çocuk olanlar mutlaka hatırlayacaktır.. bi zamanlar yani biz çocukkene bi çizgi film vardı.. ismi "darkwing duck"tı.. müthiş komik bi çizgi filmdi.. yani en azından ben yarılıyodum izlerken.. bilmiyorum hala tv de yayınlanıyo mu.. bizim zamanımızda atvde yayınlanırdı.. durduk yerde aklıma geldi.. introsu takıldı dilime.. bende üşenmedim aradım çizgi filmin girş müziğini buldum.. anlayamadığım yerlerini kapabilmek için lyriclerini de buldum.. nasıldı lan bu çizgi film, neye benziyodu bu ördek dememeniz içinde bi resmini koydum.. daha ne yapayım size :D
işte alın size şarkı: (let's get dangerous dediği yere bayılıyom :D )

buraya da sözlerini koydum anlaşılır olsun diye.. :)

Daring duck of mystery,
Champion of right,
Swoops out of the shadows,
Darkwing owns the night.
Somewhere some villain schemes,
But his number's up.

(3-2-1) Darkwing Duck (When there's trouble you call DW)
Darkwing Duck (Let'sget dangerous)
Darkwing Duck (Darkwing, Darkwing Duck!…

fenerbahçe partizan maçı özeti, golleri, görüntüleri, videoları izle seyret..

Resim
her ne kadar sırbistanda biten 2-2 lik maçın ardından rıdvan dilmen, selçuk yula gibi fenerbahçeli futbol otoriteleri bu olayın bittiğini, fenerbahçenin turu artık rahatlıkla geçebilceğini söylediyse de ben pek öle daha şimdiden "hayırlı olsun" diyecek bi durum göremiyorum.. adamlar ilk maçta bize adeta kök söktürmüşlerdi.. özellikle ilk yarıda sergiledikleri oyun bence şampiyonlar ligine yakışır nitelikteydi.. bu mücadeleci futbolun yanına ek olarak, bizdeki sakat futbolcular ve cezalılar da eklenince inanın maç gözümde büyümekte.. takımımıza güvenim tam ama selçuk, semih ve edunun yokluğu, burakın da cezalı oluşu bizim için büyük sıkıntı yaratacak..

defansta edunun yerine büyük ihtimalle yasin çakmak görev yapacak.. geçtiğimiz maçlarda yaptığı acemilikler hala aklımda.. asla güven vermiyor.. aurelionun gidişiyle orta sahada oluşan boşluğa kötünün iyisi olarak selçuk monte edilmişti ama şu anda o da yok yerine al gülüm ver gülüm maldonado oynayacak.. risk.. hadi onlar bi ken…

resimdeki saklı kafayı bulabilir misiniz..?

Resim
oralarda biyerlerde kahve çekirdeklerinin arasında gizlenmiş, saklanmış kocaman bi kafa var.. bulabilir misiniz..? (ilk başta biraz vakit alıyo ama bulunuyo sonradan :D )

milan barosun golleri, görüntüleri, videosu izle seyret..

Resim
1 lira haber ajansı olarak edindiğimiz son bilgilere göre galatasaray liverpool da parlayan genç yıldız, çek cumhuriyeti milli takımının futbolcusu golcü milan baros ile resmi olarak anlaştı.. transfer haberini resmi sitesinde duyuran galatasaray, yıldız oyuncunun 3 yıl boyunca galatasaraylı olacağını da ilan etti.. eminim şu anda gs tv de durmaksızın barosun gollerini falan gösteriyolardır.. bir fenerbahçeli olarak tebrik etmek istiyorum galatasaraylı yöneticileri.. kewelldan sonra bir markayı daha türkiyeye getirmek büyük başarı.. üstelik cüzi ücretlere.. galatasarayın baros için fenerin guizaya verdiği gibi bi 14 milyon euro vereceğini sanmıyorum.. :) (tahminim en fazla 5 milyon euro vermişlerdir) umarım galatasaray şampiyonlar ligine kalırda bu transferler ziyan olmaz.. bu arada bilmeyenler için milan baros kimdir:

MİLAN BAROS
Doğum Tarihi: 28 Ekim 1981
Ülkesi: Çek Cumhuriyeti
Boy: 184 cm
Pozisyon: Forvet (Striker yani golcü :)
Geldiği Kulüp: Olympique Lyon
Kariyer: 1998-2001 Banik Ostra…

gold miner, hazine avcısı, altın avcısı oyunu oyna..

amcamın tavsiyesiyle kraloyunda görüp tanıştığım bu altın madencisi oyunun resmen müptelası olmuş durumdayım.. her gece bu oyunu bi kaç sefer oynamadan uyuyamıyorum :D altınları çeken dayının kancasına takılan büyük altınları çekerken ki surat ifadesine dikkat edin.. adamın götü çıkacak resmen altını çekecem diye asfasfasf :D:D bide o yalaka satıcı var.. bişe almadın mı ağzını burnunu yamuşturuyo.. hıyar herif asdasfü :D bu oyunu mutlaka denemenizi tavsiye ederim..

bu aralar nedense yazasım gelmiyor.. :/

Resim
sıcaklardan mıdır nedir anlamadım, temmuz ayında baya bi post kasmış, 1 liranın günlük hitlerine tavan yaptırmıştım ama son günlerde nedense yazmak gelmiyor içimden.. biraz gezindim sağda solda, araştırdım falan öğrendim ki blog sahiplerine sık sık olan bi durummuş bu.. benimse başıma ilk kez gelmekte.. umarım en kısa sürede kurtulurum bu halet-i ruhiye'den..

bide web teknolojilerine merak saldım.. bi zamanlar ASP de kendimi baya bi geliştirmiştim.. sene 2003 tü galiba.. kendime ait bi blog scripti bile hazırlamıştım.. tasarım falan baya bi iyiydi.. kafamı çalıştırsam azcık belki şimdi bende pilli gibi bi network sahibi olurdum.. herneyse.. konuya dönelim.. HTML falan çatır çatır yazıyodum ama sonradan okuldu, derslerdi falan derken uzaklaştım baya.. benden sonra PHP kasırgası başladı, CSS tabuları yıktı.. yepyeni teknolojiler geldi.. bense sadece olayın ana hatlarını öğrendim ayrıntılara hep uzak kaldım.. şimdi ise geri dönme zamanı.. hazır boş vaktimde varken netten kendi çapımda…

turkcellden recebin tavuğu kandırmacası..

Resim
dakikası 8 ykr ye konuşturma vaadiyle son günlerde bi çok hazır kart ve muhabbet hat gibi kontürlü tarifeleri seçen kullanıcıları faturalı hatlara çeken turkcell , recep ivedikli reklamlarıyla da adından baya bi söz ettirmişti.. ilk başlarda avea ve vodafone un atakları ve önümüzdeki günlerde başlayacak numara taşınabilirliği olayı için mevcut müşterilerini kaybetmekten korktukları için bu kampanyayı yaptıklarını düşünmüştüm.. meğersem yanılmışım.. adamlar burda bile vatandaşı nası ayakta uyuturuz onun hesabını yapmışlar..

şimdi olay şöle gelişmekte; turkcellin alo 60 paketinin 60+60 = 120 dakikasının ayda kdv dahil sadece 9.5 YTL olduğunu gören vatandaş oha lan süper ekonomik diyerekten bu yeni tarifeye hurra geçiş yapmak ister.. bakar, eder, hesaplar falan hakkaten daha ucuzdur yeni tarife modeli.. gider bi turkcell abone merkezine kontürlü hattını faturalı hatta dönüştürür.. herşey çok güzel giderken, çarşıdan eve geldiğinde birde bakar ki telefonuna şöle bi mesaj gelmiş.. "yen…

dünyanın en zor yolları.. lan burası bizim köy..

Resim
bu görmüş olduğunuz fotoğrafı yabancı bir sitede "dünyadaki en zorlu yollar" kategorisinde seçilmiş onlarca fotoğrafın arasında buldum.. (lanet olsun ki sitenin adresini kaydetmeyi unutmuşum.. ama valla billa atmıyorum ya..) ilk önce bi iki acaba sorusu çektim kendi kendime ama sonradan jeton düştü tanıdım valla arkaplandaki evlerden.. burası bizim köy la.. :D bu yoldan defalarca aynı şekilde arabayla geçtim ben.. şehir giresun.. ilçe tirebolu.. köyde ketençukur.. alttan akan dere de harşit çayı.. meşhur gelevara deresinin kankisi :D

gereksiz cd lerden dambıl yapın.. maksat spor olsun..

Resim
evinizde işe yaramayan, gereksiz cd lerden dambıl yapmayı düşündünüz mü hiç? ben düşünmemiştim ama artık düşünüyorum.. zamanında bilgisayar dergisi hastasaydım.. o zamanlar her dergiden en az 2-3 cd çıkardı.. içinde bi dünya gereksiz zerzevat.. adettendir hala saklıyorum.. geçenlerde bu cd leri ne yapsam die düşünüyodum.. en güzel fikir bu olsa gerek.. 100e yakın cd var elimde.. ortalama ağırlıkta bi dambıl çıkar sanırım :D

popüler türkçe sitelerin ziyaretçi istatistikleri..

Resim
arda kutsalın popüler blogu webrazzi'de geçtiğimiz günlerde bu istatistiklere rastladım.. sanırım o da reklamZ den almış bu verileri.. ilginizi çekeceğini düşünerek sizlerle paylaşmak istiyorum.. yukarıda ki verilere bakarak aylık tekil ziyaretçi sayısına göre memurlar.net in listedeki en popüler site olduğunu söyleyebiliriz.. bence burdan türkiyedeki işsiz gençlerin sayısı ortaya çıkmakta.. çünkü ne zaman o sitenin adını duysam ya iş arayan bi arkadaşım tavsiye ediyo, ya da bi şekilde ben iş ararken karşıma çıkıyo :D onun haricinde bu listeye ben bile girebilirmişim.. zira geçen ay 75.000 tekil ziyaretçiye ulaşırken 150.000 sayfa görüntülemesi değerini yakalamışım.. bu durumda pilli networkün bi çok sitesini ve cocugumvar'ı geride bırakmışım.. :P

serhat akın kocaelisporda.. edgar davids nerde..?

Resim
bir dönem fenerbahçenin flaş forvetlerinden biri olan ve kadıköyde galatasarayın 6-0 yenildiği maçta yıldızlaşarak tüm fenerbahçelilerin kalbinde ayrı bi taht kuran, kadıköyün boğası lakaplı serhat akın büyük umutlarla çıktığı avrupa yolculuğundan dün geri döndü :D ancak gidişi oldukça gürültülü olan serhatın dönüşü çok sessizdi.. zira 3 büyüklerden birine ya da transfer manyağı trabzonspora gelmedi (hakket onlar nie almadılar serhatı? :D)bank asyadan bu yıl süper lige çıkan kocaelispora transfer oldu.. transfer ücreti hakkında bi bilgim yok, ayrıca bonservis bedeli olarak serhatın kulübü anderlechte herhangi bi para ödendi mi onu da bilmiyorum ancak serhat yine de kocaelispor için iyi bi transfer.. kendi çapında flaş bi transfer..

umarım serhatın macerası avrupa sevdalısı genç futbolculara da örnek olur.. belçika ligi nedir lan.. orda oynasan n'olur oynamasan n'olur.. 2-3 sene işte böle sıfır inip gelirsin.. fenerde kalsaydı eğer hala kadroda olurdu belkide.. ama tabi o da hak…

84 yaşında 86 tane karısı olan adam..

Resim
bildirgeçte gezerken rasladım.. nijeryada yaşayan, yanda fotoğrafını gördüğünüz mohammed bello abubakar isimli abimizin tam 86 tane karısı 170 tanede çocuğu varmış.. torunlarının sayısını ise bilememekte.. :D işin ilginç olan tarafı kadınlar bu adama kendi ayaklarıyla geliyolarmış.. zira adamın güya hastalıklara karşı iyileştirici bi gücü varmış.. :D bu nedenle kadınlar adama gelip demek ki tedavi oluyolar :D abimiz, sahip çıkabildikten, gereken ilgiyi gösterebildikten sonra istediği kadar eşe sahip olabileceğini bunun dini açısından hiçbi sakıncası olmadığını belirtirken diğer erkeklerin kendisini örnek almamasını istemiş.. :D bana bu adam how i met your mother da ki barneyi hatırlattı.. uzun zamandır seyredemiyorum musti kardeşim gelsede devam etsem kaldığım yerden :D

öss yerleştirme tercih sonuçları yarın açıklanıyor..

Resim
2008 yılı öss yerleştirme sonuçları yarın açıklanacak.. sınav sonuçlarına sabah saat 09:30 dan itibaren erişilebilecek.. sizi bilmem ama benim bi kaç yakınım sınav sonucunu merakla bekliyo.. aynı şekilde bu nedenle bende merakla bekliyorum.. umarım herkes istediği hakettiği yere yerleşir.. ne kötü bişe şu sınav sonucunu beklemek.. :/ sonuçları ösym nin sitesinden öğrenebilirsiniz.. bu arada site yine sonuçların açıklandığı gündeki gibi tekrar kilitlenebilir.. o yüzden mümkün olduğunca erken öğrenmeye çalışın.. yoksa en az bi 1-1.5 saat beklemek zorunda kalabilirsiniz..

sony bravia adıyla yeni cep telefonları çıkaracak..

Resim
duyduğuma göre sony, ericsson ile birleşip sony-ericsson markasıyla piyasaya sürülen cep telefonlarının pazarda yeterli ilgiyi yakalayamaması sonucu, marka prestijini ve bilinilirliğini kaybetmemek adına yepyeni bir ürünle cep telefonu pazarına girmeye hazırlanıyormuş.. sony, lcd tv lerinde kullandığı görüntü işleme motorunun adı olan bravia ismini de bu yeni akımda kullanacakmış.. bu resimde örnek bi sony bravia cep telefonunu görmektesiniz.. resimden pek fazla bişe anlaşılmıyo ama sanırım bravia yazan kırmızı alan, telefonun ekranı oluyo heralde :D

K vitamini hakkinda bilgi, nelerde bulunur, ne işe yarar..

1943 yılında bu vitaminin doğal hali olan K1 ve K2 yi ilk kez izole edip keşfeden bilim adamları; Dam ve Daisy, nobel ödülü almışlardır..

kaynakları:
bitkiler, peynir, et, karaciğer, yumurta.. hayvanlarda ihtiyac barsaklarındaki bakteriler tarafından karşılanır..

fizyolojik rolü:
kanın pıhtılaşmasında rol oynar.. bazı hayvansal dokularda özel e' transfer sistemlerinde koenzimdir.. yapısında bulunan kinon halkası tersinir olarak indirgenip yükseltgenebilir.. yeni doğanlarda barsak kanalı mikroorganizmaları şekillenmediğinden vitamin K yetersizliğinden kanamalar görülebilir..

meşhur adam kesme numarası nasıl yapılır..

verilen trick şahsen benim zaten tahmin ettiğim bi olaydı.. ama adamın videonun sonunda yaptığı trick gerçekten güzel.. aklıma gelen tek şey; kızın çok iyi bi jimnastikçi olduğu ve kafasının olduğu kutunun içerisinde iki büklüm durabildiği.. ilk kestiklerinde gözüken kızın beli bence gerçek değil.. onun haricinde aklıma başka bişe gelmio..

diger B vitamini türevleri.. nelerde bulunur, eksiklerinde ne olur?

vitamin PP B5 vitamini nelerde bulunur, ne ise yarar..

nikotinamid ve nikotinik asitten meydana gelmiştir.. ısıya dayanıklıdır.. nikotinamid organizmada iki önemli koenzimin yapısına girer.. NAD+ ve NADP+

eksiklik:
proteince fakir diyetler neticesinde sıkça görülür.. aynı zamanda mısır unu tercih edenlerde de B5 vitaminin eksikliği gözlenir.. pellegra isimli rahatsızlığa yol açar.. pellegra; derinin güneşe maruz kalan kısımlarında akut dermatit, ağız ve dilde yanma, iltihaplanma ve sindirim bozukluklarıdır..

bulunduğu yerler:
maya,et, yumurta, karaciğer, böbrek, süt, yeşil yapraklı sebzeler..

Vitamin B6 (pridoksin, pridoksamin)..

piridin türevidir.. doğada 2 türü daha vardır.. pridoksamin ve pridoksal.. üçüne birden B6 vitamini denir..

eksiklik:
uykusuzluk, iştahsızlık, anemi, nörolojik bozukluklar..

bulunduğu yerler:
maya, buğday, mısır, karaciğer, böbrek, süt, yumurta sarısı, yeşil sebzeler..
barsak bakterileri tarafından sentezlenir..

H vitamini B7 (biyotin) hakkinda bilgi..

1935 yılında yumurta…

B2 vitamini nedir, nelerde bulunur, ne işe yarar..

hayvansal dokular, süt ve yumurtadan izole edilmiştir.. G-6-fosfatın oksidasyonunda gerekli olan bir vitamindir.. ısıya karşı asit reaksiyonlarında kararlı, alkasli reaksiyonlarında dayanıksızdır..

bulunduğu yerler:
B2 vitamini barsak bakterileri tarafından sentezlenir.. süt, karaciğer, böbrek, yürek, balık, yumurta, yeşil yapraklı bitkilerde bulunur..

eksiklik:
dudaklarda karakteristik lezyonlar, çatlama, kırmızılık, kornea da iltihaplanma, gözde kızarıklık..

B1 (tiyamin) vitamini nelerde bulunur, ne işe yarar..

B1 vitamini 1926 da saf olarak elde edilmiştir.. enzim reaksiyonlarında kofaktör olarak görev alır.. pirimidin halkası ve tiyazol halkasından oluşur, baziktir..tiyamin hidroklorik gibi katı tuz olarak sentezlenir..

kaynakları:
- bitkiler ve mikroorganizmalar tarafından sentezlenir..
- karaciğer, böbrek ve dalakta bulunur..
- tahıl unlarında, bira mayasında, balık, yağsız et, süt, karaciğer, ceviz ve fındıkta bulunur..

eksiklik belirtileri:
- insanlarda beriberi, hayvanlarda polinevrit..
- sinir sistemi iltihapları, sindirim sistemi, kalp ve damar sistemi bozukluklari, ödemler..

google sandbox (kum havuzu) ya da google bomb..

Resim
dersler bittikten bu yana, yani bi yaklaşık 40 gündür blogla daha fazla ilgilendiğimden doğal olarak link değişimi yaptığım blog sayısı, tanışıp dost olduğum blogger arkadaşların sayısı da oldukça artmıştı.. hatta tamam kabul ediyorum baya bi artmıştı :) bu nedenle 1 liraadresine verilen link sayısında gözle görülür bi artış oldu.. sanırım bu da google ın gözüne çarpmış olacak ki "google bomb" die tabir edilen olayla bizi cezalandırmaya başladı.. nerden anladın diye sorarsanız eğer; şöle anladım; bu siteye google vasıtasıyla her gün en az bi 2-3k ziyaretçi gelmekteydi.. şimdi ise bu sayı aniden yarıya düştü.. bi anda gerçekleşen bu tarz bi düşüş sizcede ilgi çekici değil mi? blogumun kum havuzuna battığını sanmıyorum zira 1 lira açılalı neredeyse bi 10 ay oldu.. girdiyse de bile çoktan çıkmıştır.. herneyse ben rutin güncellemelerime ve olası link değişimlerine aynı hızda devam etmeye çalışcam.. eminim hakettiğimiz dereceyi tekrar geri alacaz.. :)

akp (ak parti) kapatilmadi leman karikaturu..

Resim
benimde karikatürü okurken gülmekten gözümden yaş geldi.. :D

E vitamini (takoferol) nelerde bulunur, ne işe yarar..

E vitaminin 1921 de antioksidan bir vitamin olarak bulunmuştur.. 8 farklı doğal takoferal yani E vitamini vardır.. takoferoller, takol çekirdeğinden türerler, farklılık değişik yerlere bağlı metil gruplarından kaynaklanır.. yan zincirlerde doymamış bağlar bulunur..

kaynakları:
- E vitamini bitkisel kaynaklardan izole edilmiştir.. mısır yağında bol miktarda bulunur..
- lipidlerle beraber dışarıdan besinlerle alınır..
- çimlenmekte olan hububat embriyosunda, tırfıl ve çayır..
- yumurta ve yeşil yapraklı bitkilerde..

fizyolojik rolü:
- deney hayvanları üreme sisteminde etkili olduğu bulunmuştur.. insanlar için bilinmemektedir..
- antioksidandır (yağ asitlerinin oksitlenerek radikal oluşturmasını engeller)..
- iskelet, kalp kasları ve diğer düz kasların normal çalışması için gereklidir..

asi ruh belgeseli..

Resim
valla yayımda ve yapımda emek veren uğraşan herkesi tebrik ediyorum çok güzel bir belgesel olmuş. ayrıca belgesele ilave olarak; "manifesto" (çarşı' nın kendini feshi), "çıkarılmış sahneler" ve belgeselin "gala" görüntülerinden oluşan özel bölümleri de var. aynı zamanda kemal sahir gürel, erdal güney gibi değerli sanatçılarımız belgeseli müzikleriyle süslemişler...
müzikleri 90 lı yılların ilk yarısındaki özgün müzik furyasını hatırlatıyor... çok güzel bi eser olmuş :)
içerik şöyle :

o1-haydi kalk ayağa
o2-kara kartalım
03-yollarda
04-yer siyah gök beyaz
05-metin ali feyyaz
06-pascal nouma
07-çarşının gazabı
08-çarşı
09-derbi
10-kapalı ayağa
11-aruh
12-beyaz
13-siyah
14-gri
15-gümüş
16-yollarda (enstrumantal)
17-kara kartalım (
enstrumantal)
18-asi ruh

dilenci tefeci, faizci cikti..

Resim
niğde'de dilencilik yapan 65 yaşındaki bi adam tefeci çıkmış.. dilencilikten kazandığı paraları başkalarına faizle borç veriyomuş.. hatta borç verdiği bi adam borcunu ödemek istemeyince onu dövmeye kalkışmış.. bu sayede de yakalanmış.. ve foyası ortaya çıkmış.. adam yılların dilencisi çıkmış.. vay anasını ulan ya.. insanı insanlıktan soğutuyolar resmen.. sizin yüzünüzden sokakta harbiden 1 kuruşa ihtiyacı olan garibanlar da fişleniyor.. lanet olsun sizin gibilere.. trajikomik yurdum insanı.. ben 1lira blogspot, atv haber, ankara :P

damarları dışarıda doğan bebek..

Hatay' ın iskenderun ilçesinde akraba evliliği yapan hasan ve bahar çiftinin sedef isimli bebekleri kromozom bozukluğu nedeniyle damarları dışarıda ve organları gelişmemiş doğdu... Milyonda bir rastlanan ve halk arasında ''palyaço bebek'' (!) olarak bilinen kız çocuğu 2 kilo 180 gr doğdu.
küvezde bakıma alınan bebeğin doğumdan 2 gün sonra yaşam belirtileri normale dönmüş. cildin gelişiminde hücrelerin kaynaşmaması sebebiyle ortaya çıkan kromozom bozukluğunun milyonda bir rastlandığını açıklayan doktorlar bebeğin sağlığının iyi olmadığını ancak kötü de olmadığını belirtti. Tedavisi devam eden bebeğin yaşayacağından umutlu olmayan hemşireler ilk kez böyle bir vakayla karşılaştıklarını söylediler

26 parmaklı adam..

Resim
Ellerinde 12, ayaklarında 14 parmağı olan Haramb bundan hiç şikayetçi değil... onun tek isteği guinness rekorlar kitabında en fazla parmağı olan kişi unvanını alabilmek. 26 parmağı olsa da rekoru kıramayan Haramb bunun sebebinin bazı parmaklarının kemikleri ayrı olmasına rağmen yapışık sayıldığından dolayı olduğunu söylüyor.

guinness e girememiş ama Hindistan' da benzer bi rekor kitap olan limca rekorlar kitabına girmeyi başarmış :D



morgan freeman geçirdiği kazayla cok pis yakalandı..

Resim
amerikalı ünlü aktör morgan freeman geçtiğimiz günlerde bi trafik kazası geçirmişti.. çok büyük yaralar almayan ve kazadan sağ kurtulan freeman için buraya kadar herşey normal.. esas bomba bundan sonra.. meğer arabada adamın metreside varmış.. karısı da bunu duymaz mı.. bizim morganın 24 senelik hayat arkadaşı myrna tutturmuş seni boşicam die.. bundan bize ne mi? eet hakkaten bize ne.. sadece burdan şu ders çıkıyo o yüzden yazıyorum.. çapkınlık yaparkene çok dikkatli olmak lazım.. :D (rtük reyting olsun die yazıyorum, kızma sakın :D )

testere 5 (saw V) yakında geliyor..

Resim
Serinin devam filmi Testere 5, ekim ayında gösterime giriyor. Yönetmenliğini yine David Hackl in yaptığı filmin senaryosu hakkında çok fazla açıklama yapılmasa da sinema severler bundan önceki 4 seriden az çok fikir sahibi olmuştur :) Tobin Bell yine Jigsaw rolüyle izleyicilerin karşısına çıkacak. Bu kez yeni karakterlerin de ortaya çıkacağı filmde, Jigsaw' un tehlikeli oyunlarından kurtulan hoffman ın karşısına çıkan tüm engelleri aşmak için elinden geleni yapacağı söyleniyor.

Tüm dünyada 24 ekim' de gösterime girecek olan filmi bende merakla bekliyorum açıkçası :) testere 5 fragmanı izlemek için tıklayın:

saw 5 resimleri için tıklayın :
saw 1
saw 2
saw 3
saw 4
saw 5

gta'dan etkilenen çocuk taksiciyi öldürmüş..

Resim
taylandda oynadığı bilgisayar oyunundan (gta = grand theft auto) etkilendiği iddaa edilen bir çocuk bindiği taksinin sürücüsünü önce gaspedip ardından da öldürmüş.. bunun üzerine oyunun dağıtıcısı thai adlı ithalatçı firma, oyunun dağıtımını durdurma dağıtılanları da toplatma kararı almış.. bundan sonra vitrinleri başka oyunlarımız süsleyecek demiş.. umarım bu karar türkiyeyi de etkilemiyodur zira gerizekalı piskopat kafadan sakat mal bi çocuğun yüzünden cânım san andreastan ya da gta nın yeni versiyonlarından mahrum kalmak istemeyiz..

Polat Alemdar' ın karizması çizildi...

Resim
Türkiye' nin gündemdeki dizilerinden olan Kurtlar Vadisi ' nin ''Polat Alemdar'' karakteri Necati Şaşmaz' ın bu fotoğrafı doğrusu karizmayı fena çizdi. Necati Şaşmaz ' ın 10 yıl önce çekildiği bu fotoğrafın internete düşmesi üzerine çalıştığı film şirketi bazı internet sitelerini arayarak fotoğrafın kaldırılmasını istemiş.. E tabi haklı olarak :D Fotoğrafta uyumsuz gömlek ceket ikilisi baya bi göz tırmalıyor. Hakkaten karizma fena çizilmiş yani... :D

pekin 2008 logo ve maskotlari..

Resim
önümüzdeki günlerde başlayacak olan pekin 2008 olimpiyatlarında kullanılacak logo ve maskotları sizlerle paylaşmak istedim.. bence hepside birbirinden berbat.. hadi yine logolar bi yere kadar kabul edilebilir sınırlar içerisinde diyelim ama bu maskotlar harbiden çin malı.. 1 milyoncularda bulabileceğiniz çakma oyuncaklara benziyolar.. bilmem sizde benimle aynı fikri paylaşır mısınız..?

çapraz mayokini yeni moda olacak..

Resim
ç
mayo kadar rahat, bikini kadar seksi sloganıyla piyasada pazarlanan ve bayanların ilgisini çeken mayokinilerde artık yeni moda çapraz modeller.. çapraz mayokiniler ilk kez bu sezon miss bikini firmasının bir tasarımı olarak çeşitli moda şovlarında tanıtıldı.. kenarları boncuklarla işlenmiş olan bu model ise büyük beğeni topladı..

Gece kıyafetlerinin ağırlıkta olduğu moda şovunda, Miss Bikini’nin tasarımı olan kenarları boncuk işlemeli çapraz mayokini büyük beğeni topladı.

türk sinemasından en komik film isimleri..

Resim
ismet bu ne kısmetmezarını kaz beni bekle
ipini boynunda bilparçala behçetacı severim tatlı döverimparçala behçet 76 (parçala behçetin yeni versiyonu :D)çılgın ama acıkokla beni melahathasan almaz basan alır (en bombası :D)işte kapı işte sapı (asfüasfüasfüasf :D:D)...ve... onu vurdular (böle isim mi olur la)hop dedikseviştiğimiz günlererkeklik öldü mü atıf beybazıları dayak severyavaş gel güzelimkimse fatma gibi öpemezsevişmek yasakkucaktan kucağa

batmayan mayo harbiden işe yarıyor mu?..

Resim
geçenlerde tv de reklamını görünce netten bi araştırayım demiştim nedir ne değildir diye (yüzme bilmiyom bi ümit işte :D).. az önce aklıma geldi, sitelerini buldum.. yeni icadın ismi "batmayan mayo".. :D erkekler, bayanlar ve çocuklar için farklı tasarımları var.. yandaki modeli 75 YTL ye satıyolar..

benim dikkatimi çeken mayonun batmamasını sağlayan hava boşluklarının sadece bel kısmında olması.. bence bu müthiş bi denge problemi yaratır.. tamam yüzme bilenler zaten yüzerler ama ya hiç yüzme bilmeyenler.. onlar için bence sakat bi durum.. sonuçta ayakların ve kafan suyun içine batacak ama sadece tabir-i caizse götün suyun üzerinde kalacak.. götünden nefes alanlar için sorun olmaz ama ya alamayanlar naapcaklar.. ben ürünü kullanmadım o yüzden çokta fazla yorum yapmak istemiyorum ama görüntüden anladığım bu.. ürünü kullananlar ya da bilenler beni aydınlatırsa sevinirim.. fikirlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz..

fulden urasın yeni şarkısı: MSN.. budur halim..

Resim
fulden urasın hazırlıklarını tamamladığı ve önümüzdeki günlerde piyasaya sürmeye hazırlandığı "budur halim" isimli albümünün çıkış parçasının adı "MSN" olacakmış.. popüler kültür bu olsa gerek.. tv kanalları nası reyting almak için tuhaf programlar yayınlıyor, biz site ve blog sahipleri hit çekmek için bu tarz haberler yapıyorsak, sanatçılar da ilgi çekecek şarkı isimleri buluyorlar.. MSN bunlara son örnek.. daha önce fulden urası hiç dinlemedim (yani kesin dinlemişimdir de aklımda kalan bi parçası yok yani) ama albümü çıkınca bu parçayı merak edip dinlemek isterim.. ben gidip satın almam ama eminim bu şekilde baya bi satacaktır albümü.. hele de albümü çıkınca bi kaç çıplak poz verip, bi iki iddaalı frikik verirse tarkanı bile geçer.. söylemedi demeyin :D

zülfü livaneli "35. yıl konseri" özel albümü çıktı..

Resim
zülfü livaneli sanat hayatının 35. yılını kuruçeşme arena da sevdikleri , sevenleri ve şarkılarıyla beraber kutladı.. bu özel gecenin dvd si ise IDA müzik tarafından müzik marketlerde satışa sunuldu.. albümde ki parçaların birçoğunu sanatçının dostları seslendirdi.. işte parçalar:

Zülfü Livaneli - Merhaba
Ferhat Göçer - Güneş Topla
Nükhet Duru - Çok Uzak & Sevda Değil
Aylin Livaneli - Atlı
Sevingül Bahadır - Kız Çoçuğu
Nilüfer - Kardeşin Duymaz
Yavuz Bingöl - Gözlerin
Hakan Aysev - Nefesim Nefesine & Sevdalım Hayat
Zerrin Özer - Leylim Ley
Beyazıt Öztürk - Yalnız İnsan
Hüsnü Şenlendirici - Sevda Değil
Sezen Aksu - Belalım & Yiğidim Aslanım
Özcan Deniz - Memik Oğlan
Ajda Pekkan - Sevdalı Başım & Karlı Kayın Ormanı
Zülfü Livaneli - Özgürlük
Beraber - Leylim Ley & Bilmem Şu Feleğin

türk telekom galatasaraya sponsor olmu$$$..

Resim
az önce galatsarayın resmi sitesinden duyurduğu gelişmeye göre, türk telekom galatsarayın 2009/2010 yılından itibaren 5 sezon boyunca yeni sponsoru olacakmış.. yeni yapımı başlanan seyrantepe stadının adı da hizmete açıldıktan sonraki bi 10 yıl için "türk telekom stadı" olacakmış.. kulislerde konuşulanlara göre bu sponsorluk anlaşmasıyla, türk telekom cimbom yönetimine toplamda 40 milyon dolarlık bi para yardımı yapacakmış.. bir diğer söylentiye göre ise yıllık 15 milyon € verecekmiş..

bakalım bu anlaşmayı diğer 2 büyük fenerbahçe ve beşiktaşlılar nasıl karşılayacak.. galatasarayın mali olarak zor günler geçirdiği ve para sıkınıtısı çektiği bilinen bi gerçek ama türk telekom gibi dev bi firma diğer takımların taraftarlarıyla da karşı karşıya gelmek istemez heralde..

p.s: türk telekom benzer bir sponsorluk anlaşması için şimdi de trabzonsporla masaya oturmaya hazırlanıyomuş..

windows live messenger msn 9.0 çıktı..

Resim
ben şahsi olarak henüz msn 8e, 8.5e bile terfi etmemiş, hala daha bilgisayarım çok fazlı kasılmasın diyerekten 7.5 kullanıyorken, microsoft; türkiyenin bir numaralı anlık mesajlaşma programı windows live messengerın 9.0 sürümünü duyurdu.. peki bu yeni sürümde ne gibi özellikler, ne gibi yenilikler var..? artık aynı anda birden fazla bilgisayarda oturum açabilecekmişiz.. (ne işe yaricaksa ben çözemedim..) ya da msn e her girişinizde arkadaşlarınız sizin ayarlayacağınız farklı bir ses duyabilecek.. tabi tüm bu özellikler için her bilgisayarda windows live messenger 9.0 ın yüklü olması lazım.. mail kutunuza gelen spam mailler gibi birisi size spam mesajlar atıyorsa tek bir tuşla elemanı spam diye işaretleyip şikayet edebiliyomuşuz.. bu özellikten heralde en çok abazan arkadaşlar muzdarip olcaklar.. :D hepsi artık spam olarak tarihe geçerler :D bunların haricinde iyiliştirilmiş bir performans söz konusu tabi ki ama ben denemediğim için pek bi yorum yapamicam.. görünüm özelliklerinde ise p…

2 boyutlu (2d) counter-strike oyunu oyna..

Resim
belirli bi kuşağın gençlik yılları internet cafelerde bu oyunu oynamakla geçti.. hatta hala bile geçiyo.. :D sabahlara kadar süren lan partileri hep bu oyunun üzerine kuruldu.. yapımcılar, bu popülaritenin farkına varmış oalcaklar ki oyunun birde 2 boyutlu (2D) sürümünü çıkarmışlar.. online olarak web ve lan üzerinden de oynayabileceğiniz bu oyun aynı zamanda botlarla da oynanabiliyo.. bu yazıyı yazmadan önce bende oyunu indirdim ve test ettim.. 2 boyutlu görüntüye alışmak elbette biraz zaman alacaktır ama oyun baya bi keyifli.. 10 mb lık bi download yaptıktan sonra herhangi bi kurulum işlemi yapmadan direk oyunu oynamaya başlayabiliyorsunuz.. indirmek için buraya..

need for speed undercover tanitim videosu..

nette dolaşırken oyunun trailerına rastladım.. paylaşayım dedim.. oyun hakkında fikir sahibi olmak isteyen arkadaşlar incelemekten keyif duyarlar heralde ;)

galatasarayın yeni transferi ricardo olivieranın golleri, görüntüleri, videosu..

bana ulaşan duyumlara göre galatasaray bir dönemde fenerbahçenin peşinden çok koştuğu real zaragoza da futbol oynayan eski milanlı ricardo olivieranın transferini bitirmiş.. galatsaraylılara hayırlı olsun.. umarım lincoln, linderoth gibi gibi çıkmaz bu da.. verilen paralara değer..

willie solomon nba ekibi toronto rapters'a transfer oldu..

Resim
basketbol dünyasını, futbol kadar yakından takip etmediğim için ancak bugün öğrenebildim.. o yüzden bazı arkadaşlar "günaydın" diyebilirler baştan söliyim.. la bizim solomon, yani fenerli willie solomon nba ekiplerinden toronto rapters'a transfer olmuş.. vay anasını ya.. fenerbahçeden ayrıldığını duymuştum ama nba'e gittiğini şimdi öğrendim.. ama helal olsun.. kariyerine nba'da memphis grizzles'da başladıktan sonra orada tutunamamış avrupaya yelken açmıştı.. aris, maccabi haifa, efes pilsen, fenerbahçe derken kendini toparladı şimdi bidaa nba'e gidio.. gerçi bonservisi fenerde olsa almazdı belki rapters ama neyse.. maccabi haifa'dan takım arkadaşı tony parker la birlikte oynicaklar şimdi.. (iyiki takip etmiyomuşum nba'i he) :D

travesti tuvaleti diyede bişe var artık..

Resim
tayland da bi okul, travesti öğrencilerine kolaylık sağlaması amacıyla onların kullanımı için kız ve erkek tuvaletlerine ek olarak bir de travesti tuvaleti açmış.. bunun sebebi ise okuldaki erkeklerin %20 lik dilimini oluşturan travestilerin erkek tuvaletine girdiklerinde erkekler tarafından taciz edilmesi (vay aq okul harbiden zıvanadan çıkmış.. sapıklık had safhada), bunun üzerine kızlar tuvaletini kullanmak isteyen travestilerin de ordaki kızları taciz etmesiymiş.. :D okul yönetimi bi çekse elini okuldan bi bıraksalar çocukları kendi haline demek ki hepsi birbirini şey edecek.. Allah akıl fikir versin valla ya..

lost dizisine rakip geliyor..

Resim
ekranlarda beğeniyle izlediğimiz, türkiyede müthiş bir popülarite yakalayan lost dizisinin yakaladığı ilgi, amerikalı yapımcıların ağzılarını sulandırmış olsa gerek ki şimdiden lostla aynı platformu paylaşacak, aynı ilgiyi çekebilecek yeni bir yapım üzerinde çalışmaya başlamışlar.. bu yeni dizinin adı "robinson crusoe" olacakmış.. dizinin adından da anlaşılacağı gibi senaryo kayıp bi adada geçecektir muhtemelen.. ben şahsen yapımın bolca mistik öğelerle süslenmiş olacağını bekliyorum.. l-manyaktan hatıralarımıza kazınan cuma karakteri dizinin türkiye versiyonu çekilirse konulabilir.. :D yapımcılığını bir ingiliz firması olan universal media nın üstlendiği dizinin pilot bölümlerinin çekimi 10 milyon dolara mal olmuş.. lostun pilot bölümünün 12 milyon dolara mal olduğu düşünülürse, robinson crusoe kendi çapında baya bi taşaklı bi yapım olacak gibi gözüküyor şimdilik.. bu arada başrollerde phillip winchester adında, daha önce ismini hiç duymadığım bi eleman oynicakmış.. bu tipl…