..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

1 Temmuz 2008 Salı

yüzyılın lideri.. yalakalıkta son nokta..

kraldan çok kralcılar diye bi laf vardır.. işte bu afiş bana bu lafı hatırlattı.. kimi insanların yalakalık potansiyellerinin ne kadar yüksek olabileceğini gösterdi bana.. bir zonguldaklı olarak şehrimizde bu afişi görmekten utandım resmen.. zonguldağı ziyarete gelen tayyip erdoğana yüzyılın lideri yakıştırmasını yapan belediye başkanına bundan yıllar önce ingiltere başbakanı lloyd george'un atatürk için sarfettiği bi sözü hatırlatmak isterim: "yüzyıllar nadir olarak dahi yetiştirir. şu talihsizliğe bakın ki o büyük dahi , 20. yüzyılda türk milletine nasip oldu."

1 yorum:

  1. tayyiib savunmak yalakalıksa ben yalakanın kralıyım zavallılar.siz hindi gibi düşünenleri özlediniz.Allahtan dilerim ki Tayyib abi kaybetsin..ve şu arkıyı söyletecek siz tayyip düşmanlarına ben ettim sen etme ne olur gitme gitme

    YanıtlaSil