..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

20 Temmuz 2008 Pazar

yeni volkswagen polo 2009 da türkiyede..

walla iç dizaynını, donanımını, fiyatını bilemem ama sadece şunu söyleyebilirim ki ben bu arabaya aşık oldum.. başka bi açıklaması yok yani direk aşık oldum.. :D işte size yeni volkswagen polo.. sakin, kendi halinde bi kibrit kutusundan daha çok, her an patlamaya hazır bi el bombasını anımsatıyor.. müthiş enerjik ve bir o kadar da agresif dizaynı bence şu anda akranlarının hiçbirinde bu kadar belirgin değil.. yeni opel corsa belki bir nebze yanına yaklaşabilir ama polo açık ara önde.. duyduğuma göre aracın 2 farklı motor versiyonu olcakmış.. bunlar 1.4 ile 1.6 FSI benzinli motorlar ve birde yeni TDI turbodizel(kaç litre bilmiom) motor.. almanyada 9000 € dan satışa çıkması beklenen araç 2009 yıllarında da türkiye yollarında olacak sanırım.. eski bir polo kullanıcısı olarak ezelinden beri seviyorum keratayı.. fiyatın uygun olursa bende o zamana kadar şöle ayda 2-2.5 milyar kazanabileceğim bi iş bulursam neden olmasın he? neden olmasın polo? ne dersin.. eski günlerdeki gibi.. :D fotoğraların büyük hallerini görmek için, üzerlerine tıklayın..

1 yorum:

  1. 2009 vw polo 2009 un hangi ayında hangi gününüde çıkacak?

    YanıtlaSil