xabi alonso için yeniden bestelenen şarkılar.. :D

son günlerde gelecek mi gelmeyecek mi, kaç paraydı 3 milyon euroydu, bonservisiydi bilmemnesiydi vs. derken spor gündemimizi özellikle de fenerbahçenin spor gündemini meşgul eden liverpoolun star orta saha oyuncusu xabi alonso için fenerbahçe forumlarında türlü türlü şarkılar yeniden bestelenmiş.. alıntı yapıp sizlerle paylaşmak istedim.. okurken çok keyiflendim.. yaratıcı türk insanı :D
Xabik olalım aşkımmmm

Xabi xabi kiminn yariii

Yanıyorum söndürelim mi xabi xabi
çıktı ateşim indirelliiimmm mi xabi xabi

Xabim benim xabim benim derdim aşkım xabim benimmmm

Elalem ne derse desin xabi xabi xabi xabi xabiiiiiiiii

Bas gaza xabi bas gaza kim tutar seni bas gaza

Hiç istemediğim kadar istiyorum bu aralar onu
Niye bilmiyorum ama ben sadece Xabiyle mutluyum

Bu gece bir umut var içimde
Nasıl olsa xabi gelirsin diye
Tüm topic yerli yerinde yine
Bu gecelerin bir anlamı olmalı

Çemberimde Xabi oya
Gülmedim doya doya

İki xabi bir dereden su içer
Dertli de barry dertsizlere dert açar

İmza törenine beni çağır Xabicim
İstersen kalemin bile olurum senin

Uzanıp yatağa başlarsın duaya
Xabi gelsin diye sızlanırsın
Aslında da ümitlerden el çekmişsin
Yine de bağlısın Xabiye

Ben yaralı kurt sen kınalı kuzu
Biraz duyum transferin biberi tuzu
Sanki biraz naz ediyorsun ama
Senin bize gönlün var gibi xabi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi