..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

31 Temmuz 2008 Perşembe

ukrayna genelev degil..

ukraynalı kadınlar diğer ülkelerden sırf seks niyetiyle ülkelerine gelen ve ukraynayı tabir-i caizse bir genelev gibi kullanmaya çalışan başta türk erkekleri olmak üzere diğer ülke vatandaşlarını protesto etmek amacıyla başkent kievde bir araya gelip ellerindeki türkçe olarak hazırladıkları pankartlarla mesajlarını dile getirmeye çalıştılar.. mesaj verme kaygısı içerisinde neden seksi kıyafetler giydiklerine bi anlam veremedim ben açıkçası.. daha önce seks turizmi amaçlı ukraynada da bulunmadım hiç.. o yüzden bu onların bu onların doğal halimi onu da bilmiyorum.. ama eğer bu doğal halleriyse oraya o niyetle gitmeyen insanları bile yoldan çıkarır bunlar.. :D

2 yorum:

  1. Gidenlerden ogrendigim kadariyla bu arkadaslarin normal hali zaten buna denk geliyor. Hatta biraz da abartarak "yataktan kalkip protestoya gelmisler" de diyebiliriz :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar protestodan çok reklam yapmaya gelmiş gibiler :)

    YanıtlaSil