..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

4 Temmuz 2008 Cuma

beşiktaşta, ibrahim toraman ve ibrahim üzülmez süresiz kadro dışı bırakıldı..

beşiktaşın avusturya da sürdürmekte olduğu yeni sezon kampında, aptal bi terlik yüzünden yumruk yumruğa kavga eden ibrahim toraman ve ibrahim üzülmez yönetim tarafından süresiz kadro dışı bırakılmış.. sinan engin yaptığı açıklama da 2 futbolcunun da satılık olduğunu, yine ikisine de son derece yüksek ceza verileceğini söylemiş.. ibrahim üzülmezi salla da toramanın peşinden baya bi koşan olur walla.. üzülmezde jübile falan yapsın artık ne diyelim.. :D bu arada kavaganın sebebi otelde yemeğe terlikle gelen toramana, üzülmezin "niye ayakkabı giymiyosun" demesi, aldığı "ayağım ağrıyo" cevabına karşılıkta "ben kaptanım ulayn sus benimde ağrıyo bende giyiyom bana itaat et" demesiymiş..

not: aynı kavgayı holoskoyla delgado fln yapsa acaba onları da aynen böyle şutlayabilir miydi sinan engin acaba?

2 yorum:

  1. öle şey mi olur yaa toramana yapılırmı

    YanıtlaSil
  2. toraman gitme seni çok ssewiorum hayranınım senin saçların süperr mnyksın sewdim seni bi kere başkasını sewemem deli diolar bana desinlr değişemen desnler değişemem off:)

    YanıtlaSil