..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

3 Temmuz 2008 Perşembe

sezen aksu 2008 deniz yıldızı albümünü dinlediniz mi..

sezen aksu'nun "deniz yıldızı" ismini taşıyan yepyeni albüm ümüzik marketlerde ki raflarda yerini aldı..

henüz tam manasıyla dinleme fırsatı bulamadım ancak albümde gördüğüm bi kaç parça gerçekten yaza damgasını vuracakmış gibi gözüküyor.. bu parçalar: beşik, hala haber bekliyorum senden ve yol arkadaşım gibi duygulu şarkılar.. bunun yanında roman kızı, menajer ve izmir’in kızları gibi eğlenceli şarkılar da var..

albümdeki diğer şarkılar ve albüm içeriği ise şu şekilde:

01 - Deniz Yıldızı
02 - Yol Arkadaşım
03 - On Ay
04 - Hala Haber Bekliyorum
05 - Kırık Vals
06 - Güvercin
07 - Roman Kızı
08 - İzmirin Kızları
09 - Kutlama
10 - Sor Beni
11 - Memet
12 - Tanrının Göz Yaşları
13 - Menajer
14 - Beşik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder