serdar ortaç 2008 nefes albümünü dinle..

bugünlerde en çok konuşulan albümlerden birisi de Serdar Ortaç' ın ''nefes'' adını verdiği albümü.. her albümünde olduğu gibi sanatçı yine çıkış parçasıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı..yaptığı besteleriyle, müziğiyle, dansıyla fark yaratan sanatçı bu albümünde de yine şaşırtıyor.. "nefes" albümü için maddi manevi ne gerekiyorsa yapılmış.. Albümü oluşturabilmek için 500.000 dolar harcanmış.. (o ha!) heralde bu albüm sezonun en pahalı albümü olur.. Bu albümde ayrıca popcu Hadise'nin de Serdar Ortaç'la birlikte seslendirdikleri parçalar bulunmakta.. Eminim sevenleri çoktan internetten download etmişlerdir :D Bu arada sevgili Türk kızımız Hadise'nin Serdar la seslendirdiği parçalar ''Düşman'' ve ''Ayrı Gitme'' isimli parçalar.. son olarak konsere gidecek arkadaşlara duyurulur.. Sanatçının Türkiye deki konserlerinin 1.durağı Kuruçeşme de olacak.. 11 temmuz cuma akşamı yapılacak konserde sevenlerini ateş dansı ile karşılayacakmış..

Bu arada sanatçı ilk klibini albümde en çok beğenilen parçalardan biri olan ''Şeytan'' isimli parçaya çekti.. Mustafa Uslu'nun Nişantaşı ve Maslak' ta çekimlerini yaptığı klip komik sokak hikayelerini konu ediniyormuş.. Ben şahsen Serdar Ortaç'ın kliplerinde yine etrafa bolca serpiştirilmiş dans eden kızların -hatta zenci- olacağını düşünüyorum.. Her zaman olduğu gibi izleyenlerin gözü gönlü açılsın diye yapılmış renkli bi yaz klibi bekliyorum..

son olarak nefes albümü parçaları da şöyle :
Şeytan
Heyecan
Düşman
Bataklık
Ayrı Gitme
Ayrılmam
Nefes
Bu Da Geçer
Hadi Çal
Darmadağın
Çık Git
Gram
Full İhtişam
Sana Değmez
Başıma Bela
Yokluğunda

Yorumlar

  1. serdar ortacın şarkıları zaten süper böle dewam etmesini
    isti
    oruz s.ç.s serdar ortaç

    YanıtlaSil
  2. onun yaptıkları zaten harika ben onu ölesiye seviyorum birdegörebilsem seni daha ne isterim en çok sevdiğim şarkın ayrılmam senden şarkısı harika bir şey

    YanıtlaSil
  3. seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  4. SERDAR ORTAÇ BİZ SENİN HAYRANINIZ SENİN ŞARKILARINLA NELER YAŞIYORUZ BİR BİLSEN ÇOK DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYORUZ..SENİN ŞARKILARINI DİNLEYEREK HERŞEYİ HATIRLIYORUZ BAZEN AĞLIYORUZ HELE HEYECAN ŞARKINDA..KALBİMİZ DURUCAK GİBİ OLUYOR SANKİ BİZİM HAYATIMIZI BİLİYOR GİBİSİN SENİ ÇOK SEVİYORUZ ÜÇ ABİMİZİDE ÇOK SEVİYORUZ BİSS=3 MELEKKKK NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRR PENDİĞE GELLL KONSERR VER BİZİM İÇİN BİZ ÇOK DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYORUZ SEN VE SENİN ŞARKILARINDAN BAŞKA KİMSE BİZİ ANLAMIYOR NOLUR EN KISA ZAMANDA GELL ÜÇÇ MELEKKKKKKK CHARLİENİN MELEKLERİ

    YanıtlaSil
  5. serdar ortaçın bütün albümlerini dinledim
    serdarın en büyük hayranlarından biriyim
    onu çooooooook sewiyorum bütün şarkılarını beğeniyorum

    YanıtlaSil
  6. albumun harika sen de harikasin sen en buyuk hayranim sin seni cok seviyorum sarkilarini da cok seviyorum hayranlikla dinliyorum sana basarilar diliyorum hayatinda ben makedonyada yasiyorum sakin unutma makedonyada da hayranlarin var makedoniyaya bekliyorum seni mcok ama cokkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi