samuel eto'o: fenerbahce bana teklif yaptı..

14 milyon euro verilip santrfor olarak daniel guiza alındıktan sonra, üstelik şu an için yabancı futbolcu kontenjanı da dolu iken bilmiyorum ne kadar doğrudur böyle bir haber.. ama haberin kaynağı anadolu ajansı, sözlerin sahibi de direk ilk ağızdan eto'o olunca malum insanın içini tatlı bir heyecan kaplıyor.. aurelionun gitmesiyle oluşan orta sahada ki boşluğa bir transfer şartken, eto'o bilmiyorum yani..

bu arada bakalım sarı-lacivertli yönetim bu gece ya da yarın; yani 19 Temmuz da, dünya fenerbahçeliler gününde bomba bi transfer duyurusu yapacak mı.. herkes olacağını söylüyor ama ben eto'o transferi gibi buna da pek ihtimal vermiyorum.. geçen senede böyle denilmişti ama hiçbirşey olmamıştı..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi