öss sınavı sonuçları bugün açıklanıyor...

bir çok kardeşimiz için bugun kader anı.. Allah herkese istediği puanları almayı ve daha önemlisi İSTEDİĞİ bölümleri tercih edebilmeyi nasip etsin.. öss de puan almak bi yeri yazıp kısa yoldan voltanı alıp gitmek ne yazık ki çok fazla işe yaramıyo.. kaç tane arkadaşım var ki; okullarını 6-7 seneye uzattılar sırf bilmedikleri, anlamadıkları ama açıkta kalmamak için yazdıkları bölümlere gittikleri için.. tercihinizi yaparken iyi düşünün.. altyapınıza ve çalışma mentalitenize uygun bölümler yazın.. yoksa sonra okul bitmiyo diye ağlarsınız.. herhangi bir üniversitenin herhangi bir bölümüne her sene 60 kişi giriş yapar ama 4 yıl sonra sadece 15-20 kişi mezun olabilir.. bu tuhaf ama gerçek bi istatistik.. ama siz tabi şu anda bunun bilincinde değilsiniz, olamazsınızda.. hak veriyorum.. :D erkeklerin tek isteği ne bok olursa olsun gideyim biyere, üniversite fln karı kız ortamı.. oohhyşş.. :D kızlarda basıp gideyim aile baskısından kurtulayım.. özgür takılayım fln.. sizde haklısınız.. neyse..

Yorumlar

  1. sen o niyetle mi tercih yaptın da yerleştin canım benimm :madd :ohhyyysssss

    YanıtlaSil
  2. yok yavrum olur mu öle şey :) bana "bilge die bi kıs varmış o da gelecekmiş" dediler.. o yüzden yazdım geldim ben :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi