need for speed undercover oyunu çıkıyor..

bilgisayarla tanıştığım ilk yıllarda, sahip oldupum tek oyun cd si electronic arts firması tarafından hazırlanan need for speed II cd siydi.. takip eden yıllarda nfs III ve porsche unleashed oyunlarını da oynadım.. fakat daha sonra çıkan underground ve carbon serilerini emektar bilgisayarım kaldırmamıştı.. bu durumda prostreet versiyonunu hiç oynayamazdım.. dolayısıyla uzunca bir süredir need for speed serisinden uzak kaldım ama bu esnada electronic arts boş durmadı.. şimdilerde need for speed efsanesine yepyeni bir versiyon daha katmayı hedefleiyor.. yeni oyunun adı: need for speed undercover.. nette o kadar aramama rağmen düzgün bi screenshot bulamadım o yüzden prostreet ten bi görüntü koydum.. electronic arts yetkililerinin söylediğine göre tam 24 aydır bu oyun üzerinden çalışılmaktaymış.. undercoverın selefi prostreetin aksine çok daha farklı oynanış stilleri ile geleceği ve yepyeni özellikler barındıracağı da belirtilmiş.. oyun bi sakatlık çıkmazsa 18 kasım da raflarda ki yerini alacakmış.. hadi bakalım.. oyun meraklılarına duyurulur..

Yorumlar

  1. nasıl yüklenir

    YanıtlaSil
  2. oyun daha piyasaya çıkmadı ki indirebil.. pehh..

    YanıtlaSil
  3. oyun elimde var yükleyemiyorum

    YanıtlaSil
  4. oyunu aldım yükliyemedim ya group131.cab die bi dosyadan hata veriyo

    YanıtlaSil
  5. dogru oyun elimizde var ama hata veriyor crack dosyasi bulunmuyor cd key kodlari hatali yukleyebilen arkadaslar varsa bilgi vermesini rica ederim
    iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  6. evet ya bırı yardım eder mı bende aldım yukleyemedım daha dorusu yukledım ama nfs.exe hata verıyo

    YanıtlaSil
  7. oyunu yükledikten sonra hata weriyorsa demekki pc nin ekran kartı we rami düşük

    YanıtlaSil
  8. ben yükledim ama done falan diyo

    YanıtlaSil
  9. oyun çok güzel sizede tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  10. yaa ne açılmaz oyunmuş 512 mb ekran kartı var 3 gb ram var genede done done continue die bisey diyo ne yapmam gerekiyoooooooooo?

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar bu oyunu yükledik ama açılmıyor açılacağı an şifre istiyor o şifreyi bir türlü bulamadık bilen arkadaşlar lütfen sölesinde bizde tadına bakalım şu oyunun....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bülent ersoyun makyajsız fotoğrafı..

Mustafa Topaloğlu Obama Şarkısı Klibi Seyret İzle

2008 yılı özel üniversitelerin bölümlere göre fiyat listesi