..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

31 Temmuz 2008 Perşembe

makyajsız ünlüler serisi: madonna..

aman Allahım madonna meğer sen neymişsin.. kliplerinde seni hep genç kızlara taş çıkartırken izlemiştim.. meğer seninde bülent ersoydan altta kalır bi yanın yokmuş.. :D şaka bi yana harbiden senin makyajdan ziyade sporla falan doğal yollarla güzelliğini koruduğunu düşünürdüm.. oysaki estetikten ağzın burnun yamulmuş, suratında kliplerinde makyajla badana yapılmış.. peh.. :/

3 yorum:

  1. Makyajsız Güzel Ünlü Bulmak Samanda iğne aramak kadar zor oldu artık :)

    YanıtlaSil
  2. MADONNA BEN SENİ ÇOK GÜZEL BİRİ OLARAK GÖRÜRDÜM
    BEN BU HALİNİ GÖRÜNCE İNANAMADIM MEĞER ÇİNGENEDEN ALTTA KALIR YANIN YOKMUŞ

    YanıtlaSil
  3. yinede o yasına rahmen güzel bence diğerlerine göre..

    YanıtlaSil