..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

15 Temmuz 2008 Salı

kuş tüylerinin üstüne yapılmış ilginç resimler..

nette dolaşırken rastladığım kuş tüyleri üzerine yapılmış ilginç resimler dikkatimi çekti.. az da olsa resim yapabilen birisi olarak oldukça zor görüyorum.. resimlere dikkat ederseniz bazı noktalarda tüyün sapı da resime kaynaştırılmış.. o deil resim yaparken tüyü nasıl sabitlemişler en çok onu merak ettim.. kısa, incecik, telsi tüyler bi türlü sabit durmazki.. acaba özel bi yapıştırıcıyla sabitleyip öyle mi yapıyorlar neyse bilemiyorum ama gerçekten muhteşem olmuş.. küçücük tüyler üzerine neler çizmişler.. bunu da kesin çinliler yapmıştır.. başka kimin aklına gelebilir ki? :D herneyse, işte resimler..









2 yorum:

  1. çok kötü resimler şaka şaka adeta doğayı hatırlatıyor bu resimler çok güzel harika

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha ilahi:)) Tüy boyama tekniği bir çeşit baskı tekniğidir, fırça ile boyanmaz. Bu çalışmayı Çin'liler değil Kızılderili'ler yaparlar ama Çin'de de yapılıyor mu bilmiyorum, kesin yapılıyordur çünkü adamların yapamadığı br şey yok.

    YanıtlaSil