..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

8 Temmuz 2008 Salı

fox tv de komedi türk diye iğrenc bir program..

zap yaparken gözüm takıldı.. fox tv de bi komedi programı var (yeni çıkmış sanırım).. ismi komedi türk.. sloganı da türk usulü gülmece... rasim öztekin, zuhal topal, altan erkekli baş rollorde.. sizi temin ederim ki süheyl & behzat show dan sonra en aptal komedi eğlence programlarından biri.. yahu yaptığınız bi skeçe de insan güler dimi.. bende mi bi sorun var dicem ama yok yani bu kadar mı yapmacık, bu kadar mı basit olur espriler.. bu insanları tv de seyrettikçe benim neyim eksik diyorum(zuhal topal hariç, ondan çok eksiğim var :D ).. skeçlerde oynamak için 1-2 ay tecrübe edinmem lazım ama senaryoyu hemen yazmaya başlayabilirim.. eminim bu yapımın senaristleri bölüm başına milyarlar alıyordur.. programda zuhal topalın frikikleri ve dekoltelerinden başka dikkat çekici en ufak bişe yok.. zaten yakında forumlara düşer.. skeçler değil yani frikik görüntüleri.. izlesene.com falan bu konuda çok başarılı.. sağda solda övünüyolar sahipleri, izlesene.com müthiş bi web 2.0 procesi die.. aile filtresini bi devreye soksunlarda o zaman göreyim onların procelerini.. pehh.. pehhhhhh.. :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder