..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

8 Temmuz 2008 Salı

ispanyol golcü dani guiza fenerbahcede.. guizanin golleri, videolari, goruntuleri..

uzun zamandır spor kamuoyunu meşgul eden guiza transferini fenerbahçe nihayet gerçekleştirdi ve son transfer bombasını patlattı.. tabi ne kadar bomba olduğu tartışılır.. ben bir fenerbahçe taraftarı olarak yönetimime güveniyorum.. yaş tahtaya basacaklarını düşünmüyorum ama bu transfer tam bir kapalı kutu.. hele de basında yer aldığı gibi 17.5 milyon euro verilmişse bonservis bedeli olarak müthiş bir risk aldılar demektir.. bakalım artık zaman gösterecek.. umarım yanılan biz oluruz.. :) kazanan fenerbahçe olur :) işte guiza için derlediğimiz videolar..

4 yorum:

  1. kıskananlar çatlasın

    YanıtlaSil
  2. BEN SELMan guiza süper

    YanıtlaSil
  3. her transfer kezman gibi olmaz. sanırım bu adam iyi işler yapacak ligde...
    Por Favor deyişi gözümün önünden gitmiyor pezevengin. Bir seneye maloldu....

    YanıtlaSil
  4. tebrikler aziz baba sen olmasan bu yıldızları kim getirecek iyiki varsın inşallah devamını isteriz sırada senna var hadsi başkan seni seviyoruz ben fatih kaya

    YanıtlaSil