..bezgin ve üşengeç insanların halinden anlıyorum.. yalnız değilsiniz..

19 Temmuz 2008 Cumartesi

Guiza 25 gol hedefledigini söyledi...

Fenerin yeni transferi Guiza İspanya'nın Marca gazetesine ''Bana Ronaldinho gibi davranıyorlar'' dedi.Ayrıca ünlü futbolcu kampta kendisinin tek kişilik odada kaldığını belirterek;''Luis'ten istedim ve problemsiz bana tek kişilik oda verdiler. Ayrıca kulüp bana saray gibi bir ev ve Audi Q7 araba verdi. Eğer İspanya'da futbolculara iyi davranılıyorsa burada iki katı! Daha fazla ne istenebilir?'' şeklinde konuştu.Ayrıca Guiza , “Burada, teknik ekip, güvenlik, çevirmen vs 100'e yakın kişiyiz. Üstelik İngiltere'deki gibi bizi basınla konuşturmuyorlar. Hiçbir detay gözden kaçmıyor” değerlendirmesinde bulundu.

Aynı zamanda Fenerbahçe nin Valencia dan Albeda'yı almayı düşündüğü iddialarıyla ilgili,
Temenni ediyorum ki Albelda'yı alırlar” şeklinde konuşan ünlü futbolcu, “Defans ağırlıklı bir ortasaha oyuncusu arıyorlar. Ondan daha iyi kim var. Üstelik burada bir İspanyol'un daha gelmesi benim için harika bir lüks olur” diye belirtti.Bu sezon hayli iddialı olduğunu açıklayan Guiza, önümüzdeki sezon için Fenerbahçe'de 25 gol atacağını iddia etti...hadi hayırlısı :) fenerli bi taraftar olarak gollerini merakla bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder